Re: ~返工上網升級版~(Part 6)
我細個up中過, 當時五歲, 我三叔嬸陀位個女, 兩公婆捉我入佢地房問我bb係女仔定男仔, 我答女仔, 佢地話唔係, 叫我答男仔, 我記得我心入面唔高興, 覺得係女仔, 跟住有日一起身就話生左,仲好緊張問媽咪係仔定女, 知道係女仔好開心覺得自己詁中左, 唔知點解哩個記憶好深刻。YYLam 寫道:
yym, 咁你有無問yy肚裡面係弟弟定妹妹, 唔係佢鐘意, 而係叫佢就咁講, 人地話小朋友"up"得好準
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。