在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12599


5201#
發表於 05-6-10 14:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我細個up中過, 當時五歲, 我三叔嬸陀位個女, 兩公婆捉我入佢地房問我bb係女仔定男仔, 我答女仔, 佢地話唔係, 叫我答男仔, 我記得我心入面唔高興, 覺得係女仔, 跟住有日一起身就話生左,仲好緊張問媽咪係仔定女, 知道係女仔好開心覺得自己詁中左, 唔知點解哩個記憶好深刻。
YYLam 寫道:
yym, 咁你有無問yy肚裡面係弟弟定妹妹, 唔係佢鐘意, 而係叫佢就咁講, 人地話小朋友"up"得好準
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10264


5202#
發表於 05-6-10 14:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

woo.....咁就幫妳唔到la~~

[quote]
mycathy 寫道:
但睇外表唔準既, 我生紫鈺就係例子, 因為特徵9成9係生仔。


伯爵府

積分: 17559


5203#
發表於 05-6-10 14:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668
我個mouse pad係劉德華黎,我叫俊俊攞劉德華黎,佢識攞嫁,可能佢當mouse pad就係劉華 ....................誤導俊俊


大宅

積分: 4672


5204#
發表於 05-6-10 14:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你下之準備懷孕時,計好時辰,整好d位置,同老公"夾"定,咁就9成9生仔 (講笑、等你唔駛咁悶)[quote]
mycathy 寫道:
但睇外表唔準既, 我生紫鈺就係例子, 因為特徵9成9係生仔。[quote]


子爵府

積分: 10264


5205#
發表於 05-6-10 14:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

ee.....mud 妳咁醒ka~~

[quote]
mycathy 寫道:
我細個up中過, 當時五歲, 我三叔嬸陀位個女, 兩公婆捉我入佢地房問我bb係女仔定男仔, 我答女仔, 佢地話唔係, 叫我答男仔, 我記得我心入面唔高興, 覺得係女仔, 跟住有日一起身就話生左,仲好緊張問媽咪係仔定女, 知道係女仔好開心覺得自己詁中左, 唔知點解哩個記憶好深刻。


子爵府

積分: 12599


5206#
發表於 05-6-10 14:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

主席好日都唔會入來哩度, 個acc我同佢共用, 我今朝post左夏日洋洋結果忘記log out呀, 一陣俾主席知道, 踢我出委員會就c得。
poohpooh1668 寫道:
唔係咩,主席禽日搵過我喎???[quote]
mycathy 寫道:
poohpooh,
妳詁錯左啦, 再詁過 [quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10264


5207#
發表於 05-6-10 14:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkit, mud野好位可以生仔ar........kakkaka

[quote]
kitkitmum 寫道:
你下之準備懷孕時,計好時辰,整好d位置,同老公"夾"定,咁就9成9生仔 (講笑、等你唔駛咁悶)


子爵府

積分: 10722


5208#
發表於 05-6-10 14:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

俊俊同紫鈺都係03年12月嫁[quote]
YanyanMom 寫道:
cathy,

妳又識佢..........


子爵府

積分: 10264


5209#
發表於 05-6-10 14:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy>> chairman係咪我neighbour ar??

[quote]
mycathy 寫道:
主席好日都唔會入來哩度, 個acc我同佢共用, 我今朝post左夏日洋洋結果忘記log out呀, 一陣俾主席知道, 踢我出委員會就c得。


子爵府

積分: 12599


5210#
發表於 05-6-10 14:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

下, 妳唔係暗示我一路都詁錯呀
YanyanMom 寫道:
woo.....咁就幫妳唔到la~~

[quote]
mycathy 寫道:
但睇外表唔準既, 我生紫鈺就係例子, 因為特徵9成9係生仔。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10264


5211#
發表於 05-6-10 14:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

ic...........

[quote]
poohpooh1668 寫道:
俊俊同紫鈺都係03年12月嫁


子爵府

積分: 12599


5212#
發表於 05-6-10 14:58 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我想問點計時辰 ha ha ha
YanyanMom 寫道:
kitkit, mud野好位可以生仔ar........kakkaka

[quote]
kitkitmum 寫道:
你下之準備懷孕時,計好時辰,整好d位置,同老公"夾"定,咁就9成9生仔 (講笑、等你唔駛咁悶)
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


5213#
發表於 05-6-10 14:58 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

佢唔係成日黎既,你唔想我爆嚮口,你要識做呢 [quote]
mycathy 寫道:
主席好日都唔會入來哩度, 個acc我同佢共用, 我今朝post左夏日洋洋結果忘記log out呀, 一陣俾主席知道, 踢我出委員會就c得。[quote]


子爵府

積分: 10264


5214#
發表於 05-6-10 14:59 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kekekeke.........下次見一次過開古la~~

[quote]
mycathy 寫道:
下, 妳唔係暗示我一路都詁錯呀


子爵府

積分: 12599


5215#
發表於 05-6-10 15:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔係, 不過都位高權重。
YanyanMom 寫道:
cathy>> chairman係咪我neighbour ar??
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 5063


5216#
發表於 05-6-10 15:01 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

車.. 我唔估 好難估架.
自己個個都估唔到la.
YanyanMom 寫道:
係ar........... 所以我唔會再睇呢d戲~~
妳估下
[quote]
海魚媽 寫道:
yanyan, 咁係因為嘈之麻.
咁你幾時照到仔定女呀.?
[/url]


子爵府

積分: 10722


5217#
發表於 05-6-10 15:02 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

no, she live in kwai fong[quote]
YanyanMom 寫道:
cathy>> chairman係咪我neighbour ar??


子爵府

積分: 10264


5218#
發表於 05-6-10 15:02 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kekeke...........咁下次出黎一次開估la~~
等我又估下妳果件~~

[quote]
海魚媽 寫道:
車.. 我唔估 好難估架.
自己個個都估唔到la.


子爵府

積分: 10264


5219#
發表於 05-6-10 15:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kwai fong?? 唔係choi wan咩??

[quote]
poohpooh1668 寫道:
no, she live in kwai fong


子爵府

積分: 10264


5220#
發表於 05-6-10 15:04 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wow......係wor~~ my neighbour係財玫大使wor~~

[quote]
mycathy 寫道:
唔係, 不過都位高權重。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo