跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24553


5201#
發表於 05-6-29 11:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

veronia


子爵府

積分: 12555


5202#
發表於 05-6-29 11:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

:cry: :cry: :cry: :cry:
kyleung 寫道:
原來0411第一個message係post by 一個叫亞sin的人

原來佢6月小產左
所以就冇再出聲於0411
真係唔開心喇!!
(因為我整d舊link時見到呢個人,
又聽MaMaJoe講過佢) :cry: :cry: :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


5203#
發表於 05-6-29 11:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

咁"溫"住佢地咁咪冇得週圍爬
好可憐呀


大宅

積分: 2427


5204#
發表於 05-6-29 11:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)



How's Vienn??


侯爵府

積分: 24274


5205#
發表於 05-6-29 11:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

我都想收一張$13的cheque
咁大個女都未收過呀!!

仙仙,之後寄比我就得啦!Thanks!!


大宅

積分: 3065


5206#
發表於 05-6-29 11:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
琴晚辛苦晒你


男爵府

積分: 7735


5207#
發表於 05-6-29 12:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

紅孩兒 寫道:
00
琴晚辛苦晒你


jodie
點解咁講呀?? ?-( ?-(


男爵府

積分: 7735


5208#
發表於 05-6-29 12:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

veron


侯爵府

積分: 20995


5209#
發表於 05-6-29 12:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

是! "波波相"是"震波"家庭專利出品!

MaMa^-^Ada 寫道:
仙地,
波波相係man man 幫我哋整架,pm佢叫佢
幫你整啦。
[quote]
hkcindy 寫道:
ada...我想學整妳地d 簽名相, 有波波效果果d呀, 教下我啦
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


大宅

積分: 3548


5210#
發表於 05-6-29 12:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

所以我想買個超大既...
graco 都係我心水
chicco 就好似太貴啦 (just for me)
pumpma 有無d咩特別野架
[quote]
SZEYUEN 寫道:
咁"溫"住佢地咁咪冇得週圍爬
好可憐呀[img]


子爵府

積分: 12555


5211#
發表於 05-6-29 12:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

合合,
我依家應該唔諗網床架 la,我哋會考慮門欄,
不過1日未買都唔知肥佬會唔會變。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


5212#
發表於 05-6-29 12:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

SBB,
唔好咁啦!
[quote]
戇居SBB 寫道:
是! "波波相"是"震波"家庭專利出品!

[quote]
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 3548


5213#
發表於 05-6-29 12:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

門欄
babyoutlet 有個會響架
$3xx
幾低
MaMa^-^Ada 寫道:
合合,
我依家應該唔諗網床架 la,我哋會考慮門欄,
不過1日未買都唔知肥佬會唔會變。


伯爵府

積分: 17618


5214#
發表於 05-6-29 12:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


男爵府

積分: 7735


5215#
發表於 05-6-29 12:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

sbb又出現喇!尋晚唔見你嘰? ?-(


男爵府

積分: 7735


5216#
發表於 05-6-29 12:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66


大宅

積分: 2427


5217#
發表於 05-6-29 12:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Pump_ma:

May I know your English name?


伯爵府

積分: 17618


5218#
發表於 05-6-29 12:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
你今日唔係9 - 9咩


子爵府

積分: 12555


5219#
發表於 05-6-29 12:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ko Ko,
babyoutlet係邊樹??
[quote]
gogoMa 寫道:
門欄
babyoutlet 有個會響架
$3xx
幾低
[quote]
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7735


5220#
發表於 05-6-29 12:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

66
係!我返緊工,今日可以鼠一陣!

不過下午應該會sl,好辛苦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo