跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5201#
發表於 07-4-17 13:21 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
不過依家香港既民怨就好多喇, 好似兩邦人, 矛盾越黎越大, 好多衝突, bk 就已經係個縮影.


社會越繁榮, 經濟越發達, 階級矛盾就會越劇烈, 皆因富者越富, 貧者越貧

真係希望有個好領袖可以有辦法平息民憤就功德無量


子爵府

積分: 13946


5202#
發表於 07-4-17 13:48 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
肥仔媽咪,

你仔報唔報游水呀?
報呀! 個衰豬一話同佢轉第間即刻話唔游! 咁你會報邊個時間呀?


子爵府

積分: 13946


5203#
發表於 07-4-17 13:49 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
咁你係呢2個月要留意下佢有冇異樣
我一定會, 你放心!


子爵府

積分: 13946


5204#
發表於 07-4-17 13:55 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
你呢句野有d "對白" feel
我睇完亂世佳人入面啲日本人話點解中國人好蝦, 因為中國人本身就係一盆散沙, 宜家中國開放, 國內人開始有書讀, 有文化就會有進步, 現今全世界都向中國看, 真係唔可以睇少!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5205#
發表於 07-4-17 13:55 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
我一定會, 你放心!



你想唔想佢好似 '子淇' 咁哩


子爵府

積分: 13946


5206#
發表於 07-4-17 14:02 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:

中國地大人又多, 仲有一件好肥既肉 tim :lol: .

不過依家香港既民怨就好多喇, 好似兩邦人, 矛盾越黎越大, 好多衝突, bk 就已經係個縮影.
Zoey,

你好似有好大感觸?


伯爵府

積分: 19429


5207#
發表於 07-4-17 14:05 |只看該作者

Re: 緣份的天空

我地報 "海 x" 架...
Zoey 寫道:
AE_bb,

妳地係邊度報游水呀?


子爵府

積分: 13946


5208#
發表於 07-4-17 14:05 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:

咁做人唔可以邊度有著數就泊邊個碼頭既
而家自細培養定, 到時就覺得好自然. >>>> 你呢句講到好似深奧咗少少?

除咗經濟強大以外, 我地要好似溫總咁講, 要有素質, 咁先至會真真正正以做中國人為榮 >>>> 會唔會我同你都有多啲感覺呢?


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5209#
發表於 07-4-17 14:06 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
我睇完亂世佳人入面啲日本人話點解中國人好蝦, 因為中國人本身就係一盆散沙, 宜家中國開放, 國內人開始有書讀, 有文化就會有進步, 現今全世界都向中國看, 真係唔可以睇少!


呢樣又真係中國人既劣根性......自私


伯爵府

積分: 19429


5210#
發表於 07-4-17 14:07 |只看該作者

Re: 緣份的天空

好似 "子淇'咁嫁左個有 $$人定係有左 'b' 呀
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
肥仔媽咪 寫道:
我一定會, 你放心!



你想唔想佢好似 '子淇' 咁哩 [/quote]


子爵府

積分: 13946


5211#
發表於 07-4-17 14:08 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:

社會越繁榮, 經濟越發達, 階級矛盾就會越劇烈, 皆因富者越富, 貧者越貧

真係希望有個好領袖可以有辦法平息民憤就功德無量
你認為好嘅領袖就可以改善到? 始終一個社會有好多懶人想唔駛做就有得玩有得食, 有咩計?


伯爵府

積分: 19429


5212#
發表於 07-4-17 14:08 |只看該作者

Re: 緣份的天空

好似 "子淇'咁嫁左個有 $$人定係有左 'b' 呀
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
肥仔媽咪 寫道:
我一定會, 你放心!



你想唔想佢好似 '子淇' 咁哩 [/quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5213#
發表於 07-4-17 14:09 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
KITTYMAMA 寫道:
你呢句講到好似深奧咗少少?


有幾深奧呀 咪即係由細開始習慣囉 :mrgreen:

你做咩係度爆內幕呀


伯爵府

積分: 19429


5214#
發表於 07-4-17 14:11 |只看該作者

Re: 緣份的天空

我諗緊12:00-1:00, 游完去 brian 度....
肥仔媽咪 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
肥仔媽咪,

你仔報唔報游水呀?
報呀! 個衰豬一話同佢轉第間即刻話唔游! 咁你會報邊個時間呀?[/quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5215#
發表於 07-4-17 14:12 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
好似 "子淇'咁嫁左個有 $$人定係有左 'b' 呀


嫁咩人一早就知喇! 梗係講 有 b 喇


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5216#
發表於 07-4-17 14:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
你認為好嘅領袖就可以改善到? 始終一個社會有好多懶人想唔駛做就有得玩有得食, 有咩計?


邊個社會都會有懶人, 你睇外國d福利國家仲多喇! 但我相信如果政府肯做野, 對巿民既訴求有回應既, 巿民係知既, 咁矛盾就唔會咁深


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5217#
發表於 07-4-17 14:23 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
我諗緊12:00-1:00, 游完去 brian 度....


咪同以前差唔多


伯爵府

積分: 19429


5218#
發表於 07-4-17 14:26 |只看該作者

Re: 緣份的天空

咁佢工人個老公可能將會係有 $$$ 人都未定呢
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
好似 "子淇'咁嫁左個有 $$人定係有左 'b' 呀


嫁咩人一早就知喇! 梗係講 有 b 喇 [/quote]


伯爵府

積分: 19429


5219#
發表於 07-4-17 14:27 |只看該作者

Re: 緣份的天空

我地而家另有決定.....可能轉會 :mrgreen:
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
我諗緊12:00-1:00, 游完去 brian 度....


咪同以前差唔多 [/quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5220#
發表於 07-4-17 14:31 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
我地而家另有決定.....可能轉會 :mrgreen:


咁你叫你囝, 好好游說 J仔喇
原本嗰間唔好咩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo