立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18057
Zoey 寫道: 不過依家香港既民怨就好多喇, 好似兩邦人, 矛盾越黎越大, 好多衝突, bk 就已經係個縮影.
子爵府
積分: 13946
AE_bb 寫道: 肥仔媽咪, 你仔報唔報游水呀?
AE_bb 寫道: 咁你係呢2個月要留意下佢有冇異樣
AE_bb 寫道: 你呢句野有d "對白" feel
肥仔媽咪 寫道: 我一定會, 你放心!
Zoey 寫道: 中國地大人又多, 仲有一件好肥既肉 tim :lol: . 不過依家香港既民怨就好多喇, 好似兩邦人, 矛盾越黎越大, 好多衝突, bk 就已經係個縮影.
積分: 19429
Zoey 寫道: AE_bb, 妳地係邊度報游水呀?
肥仔媽咪 寫道: 我睇完亂世佳人入面啲日本人話點解中國人好蝦, 因為中國人本身就係一盆散沙, 宜家中國開放, 國內人開始有書讀, 有文化就會有進步, 現今全世界都向中國看, 真係唔可以睇少!
KITTYMAMA 寫道: [quote] 肥仔媽咪 寫道: 我一定會, 你放心!
KITTYMAMA 寫道: 社會越繁榮, 經濟越發達, 階級矛盾就會越劇烈, 皆因富者越富, 貧者越貧 真係希望有個好領袖可以有辦法平息民憤就功德無量
肥仔媽咪 寫道: KITTYMAMA 寫道: 你呢句講到好似深奧咗少少?
肥仔媽咪 寫道: [quote] AE_bb 寫道: 肥仔媽咪, 你仔報唔報游水呀?
AE_bb 寫道: 好似 "子淇'咁嫁左個有 $$人定係有左 'b' 呀
肥仔媽咪 寫道: 你認為好嘅領袖就可以改善到? 始終一個社會有好多懶人想唔駛做就有得玩有得食, 有咩計?
AE_bb 寫道: 我諗緊12:00-1:00, 游完去 brian 度....
KITTYMAMA 寫道: [quote] AE_bb 寫道: 好似 "子淇'咁嫁左個有 $$人定係有左 'b' 呀
KITTYMAMA 寫道: [quote] AE_bb 寫道: 我諗緊12:00-1:00, 游完去 brian 度....
AE_bb 寫道: 我地而家另有決定.....可能轉會 :mrgreen:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy