跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11434


5221#
發表於 05-8-19 09:41 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽,
標本>>>哈哈...
生猛好多>>>都唔係喎 會唔會餓過頭呀


洋房

積分: 401


5222#
發表於 05-8-19 11:18 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

hi!各位沙田區媽咪!請問你地有無小朋友在九龍城區讀幼稚園而需要搭保母車?有無呢方面資料?


男爵府

積分: 8390


5223#
發表於 05-8-19 13:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

好忙....好忙....

成日38hhhhh........


今日亞仔考試....唔知考成點呢........


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5224#
發表於 05-8-19 15:06 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我也好忙好忙....@@
亞仔考咩試呀???

果然...神婆係能醫不自醫
今早送亞女去睇戲...然後帶亞仔去casting
果舊雨雲真係跟住我跑...一入室內就無雨
一出室外就38hh...唉
到後尾..我頂唔住
當街開壇...(一路口up up...無雨落..無雨落..無雨落..無雨落..無雨落..無雨落..)我估d路人當我有病的..哈哈
開完壇好彩細雨好多...就算唔拿遮也ok

small..
我改左今早去...
night zoo我果次去...係hk黑雨...果到也好勁雨..
d動物好有power...哈哈...d老虎又跑..羚羊又跑...
好high架喎


子爵府

積分: 11434


5225#
發表於 05-8-19 15:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽,
我知呀, Fanny call 左我呀...呀 D 合唔合作呀
咁下次係咪要勁雨先去


子爵府

積分: 11434


5226#
發表於 05-8-19 15:51 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽,
aiya~~~who 同亞女去睇戲???


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5227#
發表於 05-8-19 17:03 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

SMALL
下次來我屋企咪有生猛動物睇囉
洗乜去o甘遠.....我屋企果d..晴天陰天也好猛架

今日我亞妹同佢地睇(本來係我和仔女同亞妹睇)
現在就亞妹同3個女

今日算ok啦...係影相唔肯企好..係也周圍玩
不過動作就高難度
哈哈...要食腳指和爬爬
因也2歲...呢d動作係10個月bb做的
不過亞仔今日也做到
爬爬就係一路放個玩具引佢
而食腳指就...放粒糖在腳指公
要佢拿住隻腳去食粒糖...利害!
不過...佢食開有癮....回家也抱住腳指食


子爵府

積分: 11434


5228#
發表於 05-8-19 18:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽,
又真係幾高難度喎


男爵府

積分: 8390


5229#
發表於 05-8-19 21:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
亞仔今日珠算最後一堂,有10分鐘考試,如果pass有証書架!婆婆問過老師佢考成點,老師話好似啱晒喎!
哈哈....當街開壇....你真係勁!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5230#
發表於 05-8-20 00:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
勁喎...好叻仔....全部岩晒
((心裏想....出事啦...個女婿數口o甘鬼好...亞女咪好蝕))
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈


男爵府

積分: 8390


5231#
發表於 05-8-20 09:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
哈哈....恐怕都唔夠管家婆勁喎~~哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈


伯爵府

積分: 17559


5232#
發表於 05-8-20 10:52 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

成日都落雨好煩呀.........
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5233#
發表於 05-8-20 13:06 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing
係啦...今早送亞女返學...下半身全濕呀@_@

yy
河馬仔張coupon用左未呀?
我見沙田果間d貨唔多啦

樂媽
哈哈哈....亞c呢期成日唱野x奶奶果首歌
咩何解咩咩咩奶奶大晒
我一聽到就想起你....我話..我話比你奶奶聽架..然後就笑到收唔到聲
我叫佢唱比你聽

禽日...衰女問點解爸爸媽媽係一男一女可以一齊訓
佢只能同家姐訓
家姐答佢...因為爸媽結左婚麻
佢竟答...o甘我咪要同樂樂訓?


大宅

積分: 2796


5234#
發表於 05-8-20 21:41 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

今日天氣真係差,落足一日雨,希望快D好天啦.
好快就放完暑假啦,真係好啦.
:-) :-) :-)


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5235#
發表於 05-8-20 22:00 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我今日學左呢個蛋糕啦...我的成品
[img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD0/1271/1055.7020391.07330.jpg[/img]


男爵府

積分: 8390


5236#
發表於 05-8-20 23:24 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

連落幾日雨都未停過.....煩4人....啲雨水仲由鋁窗邊"什"晒入屋...牆啲油泊起晒.....幾時先停雨呀.....

abcd媽:
哈!亞仔都係成日唱呢首歌喎....情侶同唱團?
叫佢嚟訓啦~~
你個蛋糕好成功喎 係咪成隻狗仔都係cream嚟架?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5237#
發表於 05-8-20 23:56 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
其實...d cream係你眼見o甘多架乍
入面係一個蛋糕掙起的..
實制唔會好多cream
因好幼的一條條
睇好似好多
但不是的


男爵府

積分: 5574


5238#
發表於 05-8-21 09:40 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Dear All,
我返黎啦, 玩得好開心呀, 也買了很多東西 日本好好天, 日日都陽光普照, 琪琪有時都會叫要回家, 最唔好係昨晚班機遲o左, 搞到無A41坐, 唯有打的 在日本也見到JR貼告示有地震影響新幹線的班次, 好在東京無事. 現在要開機洗衫, 有些拿出去磅洗, 很多野做啦, 工人仲有兩個禮拜先返 :-(

ABCD媽
C女張相好大個, 真的似6歲

樂媽
整好馬桶未


男爵府

積分: 8390


5239#
發表於 05-8-21 15:41 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
904可以的話整個嚟試下丫!

rchu:
oh~~好掛住你呀.........同埋啲手信..... 你出發第一日就話日本地震....好彩你哋冇事咋!
我個馬桶整咗喇,不過唔知點解個地下仲成日有水? ?-(


男爵府

積分: 5574


5240#
發表於 05-8-21 16:17 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Tszlok:
我都好掛住你地架, 在日本又無帶notebook, 原來酒店有免費上網服務都唔知, 唔係我就可以上黎吹水啦 手信買o左啦, 期望快些到904, 除o左可以見到你地之外, 又因賓賓放完假, 我又可以過番正常生活
今次旅行映相不多, 主要行街買野同排隊玩遊戲, 等我整理o下d相再post上黎.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo