在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10264


5221#
發表於 05-6-10 15:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我e家有4隻mozart music係手, 係咁play 比細b聽..........攪到我想


子爵府

積分: 10722


5222#
發表於 05-6-10 15:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都有,姑媽買比俊俊,番簡
YanyanMom 寫道:
我e家有4隻mozart music係手, 係咁play 比細b聽..........攪到我想


子爵府

積分: 10264


5223#
發表於 05-6-10 15:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

同事DUP比我ka~~

[quote]
poohpooh1668 寫道:
我都有,姑媽買比俊俊,番簡


男爵府

積分: 5466


5224#
發表於 05-6-10 15:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都有, o個時買比阿囡, 但佢唔係好like 聽


子爵府

積分: 10722


5225#
發表於 05-6-10 15:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

節儉媽咪,唔段鼻呀
YanyanMom 寫道:
同事DUP比我ka~~

[quote]
poohpooh1668 寫道:
我都有,姑媽買比俊俊,番簡


子爵府

積分: 12599


5226#
發表於 05-6-10 15:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我陀住都有聽, 之後紫鈺出世都有買mozart效應, 但佢又係唔鐘意聽, 為唯留返陀第二胎先聽。
YYLam 寫道:
我都有, o個時買比阿囡, 但佢唔係好like 聽
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5227#
發表於 05-6-10 15:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Pooh,

Brian also Andy lau's Fan, He know how to sing. 常言道!


子爵府

積分: 10722


5228#
發表於 05-6-10 15:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

個d似比我地聽住瞓覺啱d
mycathy 寫道:
我陀住都有聽, 之後紫鈺出世都有買mozart效應, 但佢又係唔鐘意聽, 為唯留返陀第二胎先聽。[quote]
YYLam 寫道:
我都有, o個時買比阿囡, 但佢唔係好like 聽
[/quote]


子爵府

積分: 10264


5229#
發表於 05-6-10 15:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kekeke......識點人ar ma~~ 又比c父批中我, kakakaka

[quote]
poohpooh1668 寫道:
節儉媽咪,唔段鼻呀


子爵府

積分: 10264


5230#
發表於 05-6-10 15:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

yes.........

[quote]
poohpooh1668 寫道:
個d似比我地聽住瞓覺啱d


子爵府

積分: 10264


5231#
發表於 05-6-10 15:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kw>> 帶brian去"殘酷一丁"la~~

[quote]
KW 寫道:
Pooh,

Brian also Andy lau's Fan, He know how to sing. 常言道!


子爵府

積分: 12599


5232#
發表於 05-6-10 15:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我陀住紫鈺就係咁囉, 每個星期六無野做, 鐘點係度清潔, 我就瞓係梳發聽哩d音樂, 次次都聽到瞓著左。好懷念果段日子, 下次陀應讓好少哩d咁寧靜既享受lu, 依家星期日就係阿四日, 工人放假, 件餅返工, 得我自己揍阿囡, 好似全職媽咪既生活咁, 不過苦中有樂。
YanyanMom 寫道:
yes.........

[quote]
poohpooh1668 寫道:
個d似比我地聽住瞓覺啱d
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10264


5233#
發表於 05-6-10 15:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

um........夠環保wor~~

[quote]
mycathy 寫道:
我陀住都有聽, 之後紫鈺出世都有買mozart效應, 但佢又係唔鐘意聽, 為唯留返陀第二胎先聽。


大宅

積分: 4672


5234#
發表於 05-6-10 15:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

床頭位置,仲有你o地d post 就自己定la。 [quote]
mycathy 寫道:
我想問點計時辰 ha ha ha[quote]
YanyanMom 寫道:
kitkit, mud野好位可以生仔ar........kakkaka

[quote]


子爵府

積分: 12599


5235#
發表於 05-6-10 15:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係呀, 我實去做fans。
YanyanMom 寫道:
kw>> 帶brian去"殘酷一丁"la~~

[quote]
KW 寫道:
Pooh,

Brian also Andy lau's Fan, He know how to sing. 常言道!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5236#
發表於 05-6-10 15:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

When Brian small, 訓落床聽mozart music 好快就 訓著!


子爵府

積分: 10264


5237#
發表於 05-6-10 15:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

睇住bb成長, 其實好難得ka~~ 我地呢d返工一族邊有機會ar~~ :-(

[quote]
mycathy 寫道:
我陀住紫鈺就係咁囉, 每個星期六無野做, 鐘點係度清潔, 我就瞓係梳發聽哩d音樂, 次次都聽到瞓著左。好懷念果段日子, 下次陀應讓好少哩d咁寧靜既享受lu, 依家星期日就係阿四日, 工人放假, 件餅返工, 得我自己揍阿囡, 好似全職媽咪既生活咁, 不過苦中有樂


子爵府

積分: 10264


5238#
發表於 05-6-10 15:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咁易訓咪好揍lor~~

[quote]
KW 寫道:
When Brian small, 訓落床聽mozart music 好快就 訓著!


子爵府

積分: 10722


5239#
發表於 05-6-10 15:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

細個我又無比音樂陪瞓,家下佢一聽到音樂就起勢un,唔駛旨意話瞓
KW 寫道:
When Brian small, 訓落床聽mozart music 好快就 訓著!


子爵府

積分: 10722


5240#
發表於 05-6-10 15:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

可以夜晚自己湊返已經好好喇
[quote]
YanyanMom 寫道:
睇住bb成長, 其實好難得ka~~ 我地呢d返工一族邊有機會ar~~ :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo