跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3065


5221#
發表於 05-6-29 12:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00

琴晚你唔係做左實焦咩! 唔通我會錯意. [quote]


大宅

積分: 3548


5222#
發表於 05-6-29 12:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

BABY OUTLET (www.MamaBebe.com.hk)

銅鑼灣分店
地 址: 銅鑼灣糖街13號銅鑼灣商業大廈6樓602B室 (地鐵站E出口)
電 話: 2890-4110
營業時間: 11:30am - 7:00pm (星期一至日 假日照常)

尖沙咀分店
地 址: 尖沙咀加連威老道20號同順興商業中心803室 (地鐵站B2出口)
電 話: 2950-4110
營業時間: 11:30am - 7:00pm (星期一至日 假日照常)
MaMa^-^Ada 寫道:
Ko Ko,
babyoutlet係邊樹??
[quote]
gogoMa 寫道:
門欄
babyoutlet 有個會響架
$3xx
幾低
[quote]


大宅

積分: 3548


5223#
發表於 05-6-29 12:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

BABYOULET (~CLICK HERE !!~)


子爵府

積分: 12555


5224#
發表於 05-6-29 12:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ko Ko,
thx~ 不過隻門欄有冇相look look,
我兩公婆睇仲pampers 印花+$ 換嗰個。

[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24553


5225#
發表於 05-6-29 12:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

我就唔收cq.. 不如你tranfer埋合合/敏敏d比我... 你要hsb定boc acct???
kyleung 寫道:
我都想收一張$13的cheque
咁大個女都未收過呀!!

仙仙,之後寄比我就得啦!Thanks!!


大宅

積分: 2427


5226#
發表於 05-6-29 12:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00:

Last night I went to see the short films about Tsz Ching, it was so touching, especially the first one.....

Anyway, how are you today? Don't need to work today?


男爵府

積分: 7735


5227#
發表於 05-6-29 12:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

jodie
我好已經好低調,都比你發現左添!!
我見大家見親都有d情緒反應,希望大家笑多d麻!!
[size=medium]0 4 1 1
[size=medium]笑容洋溢麻!!


琥珀宮

積分: 165356


5228#
發表於 05-6-29 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

高高**

係wor妳家養狗
咁一定要買張"透氣"網床啦


子爵府

積分: 12555


5229#
發表於 05-6-29 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Ko Ko,
真快手!
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24553


5230#
發表於 05-6-29 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

veron :小妹英文名係 sheria


伯爵府

積分: 17618


5231#
發表於 05-6-29 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
咁你下午返屋企抖陣
咪又再上黎嗲吓low


男爵府

積分: 7735


5232#
發表於 05-6-29 12:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

ritaor66 寫道:
00
咁你下午返屋企抖陣
咪又再上黎嗲吓low


66
0411魅力好難擋啊!!


侯爵府

積分: 20995


5233#
發表於 05-6-29 12:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

尋晚去了獅子會!

Elainecnc 寫道:
sbb又出現喇!尋晚唔見你嘰? ?-(
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 24553


5234#
發表於 05-6-29 12:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

koko: chicco張冇乜特別.. 個次去岩岩有special.. 我又要買.. 佢個brand我都好like.. 所以買.. 不過佢好處係可以收得好細唔左位..


侯爵府

積分: 23951


5235#
發表於 05-6-29 12:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

,
no need to use stamp, they said the price for VIP member is also the same
MaMa^-^Ada 寫道:
Ko Ko,
thx~ 不過隻門欄有冇相look look,
我兩公婆睇仲pampers 印花+$ 換嗰個。


伯爵府

積分: 17618


5236#
發表於 05-6-29 12:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
睇完晴晴d短片la
真係太短...唔夠喉..好過引..
等我得閒整番d,
babyhome d短片係咪用mpeg都得ga


男爵府

積分: 7735


5237#
發表於 05-6-29 12:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

戇居SBB 寫道:
尋晚去了獅子會!

[quote]
Elainecnc 寫道:
sbb又出現喇!尋晚唔見你嘰? ?-(
[/quote]

sbb
扮獅子呀?


子爵府

積分: 12555


5238#
發表於 05-6-29 12:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Yes......
0411 係1個6 星級的家,外人係唔會明架 la!
Elainecnc 寫道:
jodie
我好已經好低調,都比你發現左添!!
我見大家見親都有d情緒反應,希望大家笑多d麻!!
[size=medium]0 4 1 1
[size=medium]笑容洋溢麻!!
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 20995


5239#
發表於 05-6-29 12:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

她會嬲嗎?

MaMa^-^Ada 寫道:
SBB,
唔好咁啦!
[quote]
戇居SBB 寫道:
是! "波波相"是"震波"家庭專利出品!

[quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17618


5240#
發表於 05-6-29 12:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00
係呀,我頭先一路拖地一路開機,
睇吓又走去拖吓...我諗個地板都唔慌乾淨得去邊
Elainecnc 寫道:

66
0411魅力好難擋啊!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo