想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5810


5221#
發表於 11-8-17 13:39 |只看該作者

引用:Quote:nochoice83+發表於+11-8-17+13:28+Wa

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
知道啦~~~~不過驚食得少野唔長胎姐....
頭三個月都係媽媽吸收多,如果你擔心,會晤會試下孕婦奶粉,不過我就覚得勁甜




大宅

積分: 4447


5222#
發表於 11-8-17 13:41 |只看該作者

引用:Lili宜家冇事ma,大家都掛住你,為你禱告 +

原帖由 nochoice83 於 11-08-17 發表
Lili宜家冇事ma,大家都掛住你,為你禱告
多謝你
宜家冇事,係久唔久個頭好似有d野壓住,應該係小事




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


5223#
發表於 11-8-17 13:42 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-8-17+13:30+大家

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
千化, 你做乜咁耐唔見人呀!!!~~~~想掛死我地咩!!!
我都好掛住你,所以拼死也上來




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


5224#
發表於 11-8-17 13:44 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-8-17+13:31+上個

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
下!!!!!!!!!!
咁你而家好返未呀???? 醫生點講呀????
傻豬,我已經冇事,你放心





若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5225#
發表於 11-8-17 13:45 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 13:42
我都好掛住你,所以拼死也上來

真係掛死我地~~~~~

你而家要多D休息呀!!~~~有冇放病假呀???


大宅

積分: 4447


5226#
發表於 11-8-17 13:46 |只看該作者

回覆:齊齊bingo過版- 續~~~5 - 下一個係我地喇!

不過岩岩又發生左件事,我又做左豬仔,欺騙左我的信任,冇左9萬銀




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5227#
發表於 11-8-17 13:48 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 13:46
不過岩岩又發生左件事,我又做左豬仔,欺騙左我的信任,冇左9萬銀

咩事咁嚴重呀???

不過錢唔緊要, 最緊要係健康呀! 健健康康就好!


大宅

積分: 4447


5228#
發表於 11-8-17 13:49 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-8-17+13:42+我都

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
真係掛死我地~~~~~

你而家要多D休息呀!!~~~有冇放病假呀???
有呀,不過宜家出緊街




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5229#
發表於 11-8-17 13:49 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 13:44
傻豬,我已經冇事,你放心

冇事就好, 最緊要健康呀!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5230#
發表於 11-8-17 13:50 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 13:49
有呀,不過宜家出緊街

仲出街!!!! 做乜唔休息呀!!!


大宅

積分: 1739


5231#
發表於 11-8-17 13:50 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 13:31
上個禮拜身體出左d事,懷疑輕微中風,要安排做磁力共震...
Lili 返黎就好啦, 擔心你, 掛住你!! 幾時要做啊??


大宅

積分: 4447


5232#
發表於 11-8-17 13:50 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-8-17+13:46+不過

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
咩事咁嚴重呀???

不過錢唔緊要, 最緊要係健康呀! 健健康康就好!
冇錯,錢可以搵過,我當買個教訓,或做左兩次iui




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


5233#
發表於 11-8-17 13:54 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-8-17+13:31+上個

原帖由 dapdap126 於 11-08-17 發表
Lili 返黎就好啦, 擔心你, 掛住你!! 幾時要做啊??
未知,因為唔再睇政府(要排好耐),所以要再搵醫生約時間




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5234#
發表於 11-8-17 13:55 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 13:50
冇錯,錢可以搵過,我當買個教訓,或做左兩次iui

係呀, 錢可以搵過, 健康先無價架!!
你咁諗就O岩啦~~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5235#
發表於 11-8-17 13:56 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 13:54
未知,因為唔再睇政府(要排好耐),所以要再搵醫生約時間

希望你快D check到咩事!!~~仲要唔再返發呀!!
要好好保重身體!!


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5236#
發表於 11-8-17 13:57 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 12:42
佢仲未有咁同我數呀.......
佢幾時先同我數呀??? 我好想聽佢講兩次!!!
...
放心, 好快可以數呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5237#
發表於 11-8-17 13:58 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 13:57
放心, 好快可以數呀!

終於報到4/9講座啦......


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5238#
發表於 11-8-17 13:59 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 12:43
我C6好內歛, 佢冇乜反應....

有呢個babe 佢實在太興奮啦!
訂佐條咩帶都話要星期五lunch 專登由愉城個邊行出去地鐵站羅
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5239#
發表於 11-8-17 14:00 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 12:44
今日好唔舒服, 作悶勁左....頭先仲肚仔痛要去便便......

唔識肚餓, 唔想食野....

唔好飲咁多呀, 好甜呀, 我買返屋企自己開水個d,
成日比我c6話不如唔好沖黎飲, 無咩味呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5240#
發表於 11-8-17 14:01 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 14:00
唔好飲咁多呀, 好甜呀, 我買返屋企自己開水個d,
成日比我c6話不如唔好沖黎飲, 無咩味呀! ...

我都係買返黎自己開水架!~~~咁可以冇咁甜, 又有d味, 易入口....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo