AE_bb 寫道:
我地而家另有決定.....可能轉會 :mrgreen: [quote]
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
我諗緊12:00-1:00, 游完去 brian 度....

KITTYMAMA 寫道:
[quote]
Zoey 寫道:
Kittyma,
我就覺得香港既各樣政策都一團糟, 大部份都沒有長遠計劃, 教育, 醫療, 環保, 移民政策, 全沒有深思熟慮, 我就覺得 hk 只會越黎越亂.

Zoey 寫道:
最近老公同阿女跟學校去新加坡交流, 老公覺得那邊既環保, 綠化做得非常好, 教育亦辦得有聲有色; 我諗要明天會更好, 睇怕都要換過晒一班高膽遠足既管治人.
不過我地只係小人物, 只能做好自己, 下一代有機會的, 也希望佢地唔係只係甘於這個彈丸之地.
你地學校咁好, 搞去新加坡交流 
KITTYMAMA 寫道:
你地學校咁好, 搞去新加坡交流
點解你唔去, 由老公去既![]()
你想抖下哩 ... 係咪![]()
我都知香港真係有好多不足既地方, 真係要大刀闊斧咁改革, 唔係就冇前途. 不過通常去參觀交流都係見到人地 '至正' 既一面, 生活係當地既人, 總有佢地既不滿![]()
, 梗係去下啦 :-P ! 
Zoey 寫道:
Kittyma,
學校攪左好多年喇, 中英法都 organise 過, 今次就第一次攪親子交流團, 難得可以跟住去睇下佢地攪乜野, 梗係去下啦 :-P !
我唔去, 咪因為想 save 番 d law :lol: , 我老公係個好好既嚮導黎嫁 (佢後生既時候真係做過 partner 導遊帶團出去), 好似今次去 singapore, last day 有小小自由時間, 老公同領隊講, 會坐 mrt 去 china town 行一陣, 個領隊有 d 緊張問佢點解要去, 因為都有 d 距離, 又怕佢轉錯車, 老公話 no problem, 佢話 li d 都係旅遊體驗 :lol: , 最後去到 china town 仲掃左一陣街 (食街邊野
), 當然儘時番番去啦 :-P ! 其他家長都話總之跟我老公去 :-P !
換左我就冇 li 支歌仔唱喇, 我係方向盲 :lol: .
駛唔駛甄選架

, 但佢地唔係 buy 豪華食宿, 而係做一 d 可能比旅行團更有趣既野, 或者為某些目的, 所以黎緊我諗都會將 d 彈藥放番多 d 係阿女學校遊學上, 自己旅行可能會減少喇 :cry: (係未好偉大 
, 但佢地唔係 buy 豪華食宿, 而係做一 d 可能比旅行團更有趣既野, 或者為某些目的, 所以黎緊我諗都會將 d 彈藥放番多 d 係阿女學校遊學上, 自己旅行可能會減少喇 :cry: (係未好偉大
聽落都幾有趣 bor 