跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19429


5221#
發表於 07-4-17 14:46 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪話想去第2間睇下先....

其實第2間係學校用開嘅.....佢話幾好, 我都有朋友個仔游過, 不過係跟學校, 話幾好, 所以我地會去睇下先 law
KITTYMAMA 寫道:

咁你叫你囝, 好好游說 J仔喇
原本嗰間唔好咩


男爵府

積分: 6686


5222#
發表於 07-4-17 14:56 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
我地而家另有決定.....可能轉會 :mrgreen: [quote]
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
我諗緊12:00-1:00, 游完去 brian 度....


咪同以前差唔多 [/quote][/quote]

AE_bb,

妳地游開海天嫁? 邊個池?

想轉去邊呀?

我女游過大力, 依家游緊 yamati ymca.
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 13946


5223#
發表於 07-4-17 14:59 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:

有幾深奧呀 咪即係由細開始習慣囉 :mrgreen:

你做咩係度爆內幕呀
收返先! 你呢?


男爵府

積分: 6686


5224#
發表於 07-4-17 15:03 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Kittyma,

我就覺得香港既各樣政策都一團糟, 大部份都沒有長遠計劃, 教育, 醫療, 環保, 移民政策, 全沒有深思熟慮, 我就覺得 hk 只會越黎越亂 .

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5225#
發表於 07-4-17 15:04 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
肥仔媽咪話想去第2間睇下先....


下次叫佢同個仔傾掂先好去搵第二間


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5226#
發表於 07-4-17 15:05 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
收返先! 你呢?


done


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5227#
發表於 07-4-17 15:06 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
Kittyma,

我就覺得香港既各樣政策都一團糟, 大部份都沒有長遠計劃, 教育, 醫療, 環保, 移民政策, 全沒有深思熟慮, 我就覺得 hk 只會越黎越亂 .


咁又唔好咁悲, 希望在明天
呢一代做唔好遮, 仲有下一代, 再下一代嘛


男爵府

積分: 6686


5228#
發表於 07-4-17 15:19 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:
[quote]
Zoey 寫道:
Kittyma,

我就覺得香港既各樣政策都一團糟, 大部份都沒有長遠計劃, 教育, 醫療, 環保, 移民政策, 全沒有深思熟慮, 我就覺得 hk 只會越黎越亂 .


咁又唔好咁悲, 希望在明天
呢一代做唔好遮, 仲有下一代, 再下一代嘛 [/quote]

最近老公同阿女跟學校去新加坡交流, 覺得那邊既環保, 綠化做得非常好, 教育亦辦得有聲有色; 我諗要明天會更好, 睇怕都要換過晒一班高膽遠足既管治人.

不過我地只係小人物, 只能做好自己, 下一代有機會的, 也希望佢地唔係只係甘於這個彈丸之地 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5229#
發表於 07-4-17 15:29 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
最近老公同阿女跟學校去新加坡交流, 老公覺得那邊既環保, 綠化做得非常好, 教育亦辦得有聲有色; 我諗要明天會更好, 睇怕都要換過晒一班高膽遠足既管治人.

不過我地只係小人物, 只能做好自己, 下一代有機會的, 也希望佢地唔係只係甘於這個彈丸之地 .


你地學校咁好, 搞去新加坡交流
點解你唔去, 由老公去既
你想抖下哩 ... 係咪
我都知香港真係有好多不足既地方, 真係要大刀闊斧咁改革, 唔係就冇前途. 不過通常去參觀交流都係見到人地 '至正' 既一面, 生活係當地既人, 總有佢地既不滿


伯爵府

積分: 19429


5230#
發表於 07-4-17 15:47 |只看該作者

Re: 緣份的天空

咁可能我個仔嘅魅力會大 d wor
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
肥仔媽咪話想去第2間睇下先....


下次叫佢同個仔傾掂先好去搵第二間 [/quote]


伯爵府

積分: 19429


5231#
發表於 07-4-17 15:51 |只看該作者

Re: 緣份的天空

我地游開 cwb, 而家諗緊轉去 "南 x 會" ....

聽人謂 tst ymca 都幾好, ymt 好唔好呀
Zoey 寫道:
AE_bb,

妳地游開海天嫁? 邊個池?

想轉去邊呀?

我女游過大力, 依家游緊 yamati ymca.


男爵府

積分: 6686


5232#
發表於 07-4-17 16:06 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:

你地學校咁好, 搞去新加坡交流
點解你唔去, 由老公去既
你想抖下哩 ... 係咪
我都知香港真係有好多不足既地方, 真係要大刀闊斧咁改革, 唔係就冇前途. 不過通常去參觀交流都係見到人地 '至正' 既一面, 生活係當地既人, 總有佢地既不滿


Kittyma,

學校攪左好多年喇, 中英法都 organise 過, 今次就第一次攪親子交流團, 難得可以跟住去睇下佢地攪乜野 , 梗係去下啦 :-P !

我唔去, 咪因為想 save 番 d law :lol: , 我老公係個好好既嚮導黎嫁 (佢後生既時候真係做過 partime 導遊帶團出去 ), 好似今次去 singapore, last day 有小小自由時間, 老公同領隊講, 會坐 mrt 去 china town 行一陣, 個領隊有 d 緊張問佢點解要去, 因為都有 d 距離, 又怕佢轉錯車, 老公話 no problem, 佢話 li d 都係旅遊體驗 :lol: , 最後去到 china town 仲掃左一陣街 (食街邊野 ), 當然儘時番番去啦 :-P ! 其他家長都話總之跟我老公去 :-P !

換左我就冇 li 支歌仔唱喇, 我係方向盲 :lol: .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


5233#
發表於 07-4-17 16:21 |只看該作者

Re: 緣份的天空

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5234#
發表於 07-4-17 16:28 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
Kittyma,

學校攪左好多年喇, 中英法都 organise 過, 今次就第一次攪親子交流團, 難得可以跟住去睇下佢地攪乜野 , 梗係去下啦 :-P !

我唔去, 咪因為想 save 番 d law :lol: , 我老公係個好好既嚮導黎嫁 (佢後生既時候真係做過 partner 導遊帶團出去 ), 好似今次去 singapore, last day 有小小自由時間, 老公同領隊講, 會坐 mrt 去 china town 行一陣, 個領隊有 d 緊張問佢點解要去, 因為都有 d 距離, 又怕佢轉錯車, 老公話 no problem, 佢話 li d 都係旅遊體驗 :lol: , 最後去到 china town 仲掃左一陣街 (食街邊野 ), 當然儘時番番去啦 :-P ! 其他家長都話總之跟我老公去 :-P !

換左我就冇 li 支歌仔唱喇, 我係方向盲 :lol: .


咁即係話可以 2+1 都得 駛唔駛甄選架
咁五年級又會去邊個國家交流
你老公咁專業, 佢地走寶lu
咁上次你地去日本, 都係你老公做響導喇


男爵府

積分: 6686


5235#
發表於 07-4-17 16:40 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb,

妳地係 '香港' 人 :-P ?

tst ymca 係出名, ymt ymca 係實而不華, 咁妳覺得邊個好 d .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


5236#
發表於 07-4-17 16:51 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Kittyma,

其實一年未必只會攪一次, 一般小四以上便可報名, 係學聯合辦的! 人數唔太多就唔駛抽籤, 好似今次我地都唔駛抽, 有家庭 2-5 人報名既都有.

上次去日本, 梗係我老公攪掂晒啦 :lol: , 我剩係跟住行就得 .

我老公都話, 若果佢做領隊, 會做得好好多 wor :lol: .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 19429


5237#
發表於 07-4-17 17:02 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey

你地學校咁好搞交流親子團呀

你地幾時去日本黎呀? 有冇好介紹 :mrgreen:


男爵府

積分: 6686


5238#
發表於 07-4-17 17:25 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb,

我地上年先係第一次帶阿女踏足日本咋 , li 度係咪肥仔媽/Kittyma 先係旅遊專家 :-P !

通常遊學團/交流團 . . . 團費一般會比普通團貴 , 但佢地唔係 buy 豪華食宿, 而係做一 d 可能比旅行團更有趣既野, 或者為某些目的, 所以黎緊我諗都會將 d 彈藥放番多 d 係阿女學校遊學上, 自己旅行可能會減少喇 :cry: (係未好偉大 . . . )
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 19429


5239#
發表於 07-4-17 18:20 |只看該作者

Re: 緣份的天空


Zoey 寫道:
AE_bb,

我地上年先係第一次帶阿女踏足日本咋 , li 度係咪肥仔媽/Kittyma 先係旅遊專家 :-P !>>>>佢倆個就梗係架啦.....係 bor, 你地有冇食嘅好介紹呀:mrgreen:

通常遊學團/交流團 . . . 團費一般會比普通團貴 , 但佢地唔係 buy 豪華食宿, 而係做一 d 可能比旅行團更有趣既野, 或者為某些目的, 所以黎緊我諗都會將 d 彈藥放番多 d 係阿女學校遊學上, 自己旅行可能會減少喇 :cry: (係未好偉大 . . . )>>>>係呀....好偉大呀 聽落都幾有趣 bor


子爵府

積分: 13946


5240#
發表於 07-4-18 09:12 |只看該作者

Re: 緣份的天空

[size=large]早晨!

KITTYMAMA 寫道:

咁你叫你囝, 好好游說 J仔喇
唉! 我個仔同親佢講乜佢都話唔好架啦! 好似嗰日Brian話呢個星期唔駛上英文, 我個仔即時話好野! 但M仔就話我唔想冇得上喎! 你話啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo