在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10264


5241#
發表於 05-6-10 15:59 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

yanyan都係......

[quote]
poohpooh1668 寫道:
細個我又無比音樂陪瞓,家下佢一聽到音樂就起勢un,唔駛旨意話瞓


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


5242#
發表於 05-6-10 16:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

ee, Brian人一多就扮静扮乖!点開ロ唱歌!
mycathy 寫道:
係呀, 我實去做fans。[quote]
YanyanMom 寫道:
kw>> 帶brian去"殘酷一丁"la~~

[quote]
KW 寫道:
Pooh,

Brian also Andy lau's Fan, He know how to sing. 常言道!
[/quote]


子爵府

積分: 10264


5243#
發表於 05-6-10 16:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

床頭位置??真ka??

[quote]
kitkitmum 寫道:
床頭位置,仲有你o地d post 就自己定la。


子爵府

積分: 10264


5244#
發表於 05-6-10 16:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

yanyan又係係屋企係咁扭(聞歌起舞), 係學校老師叫佢出去表演dancing又唔肯 :tongue: :tongue:

[quote]
KW 寫道:
ee, Brian人一多就扮静扮乖!点開ロ唱歌!


子爵府

積分: 12599


5245#
發表於 05-6-10 16:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum,
咁時辰又點計呀?


紫鈺細個都係聽音樂瞓覺, 但唔係輕音樂, 而係有節奏果d, 仲要抱住搖。依家大左, 唔使聽都會瞓, 有時想俾佢聽d輕音樂, 佢唔鐘意就會係度搖頭, 根住就點歌。好有主見。

最近佢除左睇phonics kids之外, 仲日日睇我同件餅結婚時拍既dvd, 我覺得好老土, 但唔俾睇就扭計。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


5246#
發表於 05-6-10 16:05 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

使唔使打橫, 等成個人都係床頭位置呀, 因為個人咁長, 瞓低就由床頭到床尾了喎
YanyanMom 寫道:
床頭位置??真ka??

[quote]
kitkitmum 寫道:
床頭位置,仲有你o地d post 就自己定la。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 21395


5247#
發表於 05-6-10 16:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人

你聽完之後點呀?

yy

我陀住軒軒的時侯, 問家姐, 入邊果個係細佬定係妹妹, 佢係都講細佬.....中左

但我發夢, 個bb著裙.....


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5248#
發表於 05-6-10 16:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinma
next tue ar ... not today
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


伯爵府

積分: 17559


5249#
發表於 05-6-10 16:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我無衫著啦!好多未iron ge衫同時時有咋未摺ge 衫係廳!


子爵府

積分: 10264


5250#
發表於 05-6-10 16:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

打橫?? kakakakaka...........

[quote]
mycathy 寫道:
使唔使打橫, 等成個人都係床頭位置呀, 因為個人咁長, 瞓低就由床頭到床尾了喎


子爵府

積分: 12599


5251#
發表於 05-6-10 16:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

哈哈~! 我細個好唔知醜架喎! 我媽咪成日係屋企招呼朋友, 我就表演唱歌跳舞, 有一期好興disco, 我仲自創舞步添呀 唔知紫鈺會唔會似我呢 ?-(
YanyanMom 寫道:
yanyan又係係屋企係咁扭(聞歌起舞), 係學校老師叫佢出去表演dancing又唔肯 :tongue: :tongue:

[quote]
KW 寫道:
ee, Brian人一多就扮静扮乖!点開ロ唱歌!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10264


5252#
發表於 05-6-10 16:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

咩ar??

[quote]
wensi 寫道:
我無衫著啦!好多未iron ge衫同時時有咋未摺ge 衫係廳!


子爵府

積分: 10264


5253#
發表於 05-6-10 16:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

可能~~ 因為yanyan似我, 我阿媽話我細個又係咁..........

[quote]
mycathy 寫道:
哈哈~! 我細個好唔知醜架喎! 我媽咪成日係屋企招呼朋友, 我就表演唱歌跳舞, 有一期好興disco, 我仲自創舞步添呀 唔知紫鈺會唔會似我呢 ?-(


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5254#
發表於 05-6-10 16:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi
5好著囉, 實行著皇帝的新衣啦


wensi 寫道:
我無衫著啦!好多未iron ge衫同時時有咋未摺ge 衫係廳!
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10264


5255#
發表於 05-6-10 16:11 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

夫人, 著[size=xx-large]件新衣??

[quote]
蕭夫人信箱 寫道:
wensi
5好著囉, 實行著皇帝的新衣啦


伯爵府

積分: 17559


5256#
發表於 05-6-10 16:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

YanyanMom
咩ar??..................工人走後無人iron d 衫同摺衫 :-(


伯爵府

積分: 17559


5257#
發表於 05-6-10 16:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

蕭夫人信箱

5好著囉, 實行著皇帝的新衣啦..........衰人係度升cup
:tongue:


子爵府

積分: 10722


5258#
發表於 05-6-10 16:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

喂,你成日直tam tam咁瞓係度既咩??? 你都要配合嫁 [quote]
mycathy 寫道:
使唔使打橫, 等成個人都係床頭位置呀, 因為個人咁長, 瞓低就由床頭到床尾了喎 [quote]
YanyanMom 寫道:
床頭位置??真ka??


子爵府

積分: 12599


5259#
發表於 05-6-10 16:18 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi,
請返個鐘點做下家務啦~!
wensi 寫道:
YanyanMom
咩ar??..................工人走後無人iron d 衫同摺衫 :-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7050


5260#
發表於 05-6-10 16:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi 寫道:
衰人係度升cup
:tongue:

邊度邊度? 係咪升級?
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo