Re: ~返工上網升級版~(Part 6)
哈哈~! 我細個好唔知醜架喎! 我媽咪成日係屋企招呼朋友, 我就表演唱歌跳舞, 有一期好興disco, 我仲自創舞步添呀
唔知紫鈺會唔會似我呢 ?-( 
YanyanMom 寫道:
yanyan又係係屋企係咁扭(聞歌起舞), 係學校老師叫佢出去表演dancing又唔肯 :tongue: :tongue:
[quote]
KW 寫道:
ee, Brian人一多就扮静扮乖!点開ロ唱歌!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。