跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7735


5241#
發表於 05-6-29 12:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

戇居SBB 寫道:
她會嬲嗎?

[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
SBB,
唔好咁啦!
[quote]
戇居SBB 寫道:
是! "波波相"是"震波"家庭專利出品!

[quote]
[/quote]

你擔心嗎?


侯爵府

積分: 24274


5242#
發表於 05-6-29 12:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

00:
今次SBB係講真的!!
做到成12:00am呀!!
Elainecnc 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
尋晚去了獅子會!

[quote]
Elainecnc 寫道:
sbb又出現喇!尋晚唔見你嘰? ?-(
[/quote]

sbb
扮獅子呀?[/quote]


侯爵府

積分: 20995


5243#
發表於 05-6-29 12:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Elainecnc 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
尋晚去了獅子會!

[quote]
Elainecnc 寫道:
sbb又出現喇!尋晚唔見你嘰? ?-(
[/quote]

sbb
扮獅子呀?[/quote]

仲慘過扮獅子! :-( :-( :-(

圾垃function!
浪費人力物力!
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 12555


5244#
發表於 05-6-29 12:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

合合,
係....唔駛印花。
咁.............

南南 ))))))))))))))))
唔該 pm "荷瓜" VIP no 嚟,唔雞!

[quote]
happy_mother 寫道:
,
no need to use stamp, they said the price for VIP member is also the same[quote]

[size=small]My little baby Vivian !
該用戶已被刪除

5245#
發表於 05-6-29 12:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17618


5246#
發表於 05-6-29 12:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

獅子狗魚旦
Elainecnc 寫道:
[quote]
戇居SBB 寫道:
尋晚去了獅子會!

sbb
扮獅子呀?


男爵府

積分: 7735


5247#
發表於 05-6-29 12:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

sbb
攪咩咁慘,一定唔係你in charge啦!


大宅

積分: 3899


5248#
發表於 05-6-29 12:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草草... pm妳address比我啦


子爵府

積分: 12555


5249#
發表於 05-6-29 12:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


5250#
發表於 05-6-29 14:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


琥珀宮

積分: 165356


5251#
發表於 05-6-29 14:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


大宅

積分: 3899


5252#
發表於 05-6-29 14:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

南南... 好呀.. 噤pm妳個hsb a/c no. 比我啦, 我入埋合合果份比妳, 妳幫我比佢啦唔該.

c... 我都好


伯爵府

積分: 18746


5253#
發表於 05-6-29 14:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


子爵府

積分: 12555


5254#
發表於 05-6-29 15:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

SBB,
car man 雖然玩得,但係你成日都"震波",
聽得多都唔happy 架嘛。
戇居SBB 寫道:
她會嬲嗎?

[quote]
MaMa^-^Ada 寫道:
SBB,
唔好咁啦!
[quote]
戇居SBB 寫道:
是! "波波相"是"震波"家庭專利出品!

[quote]
[/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


5255#
發表於 05-6-29 18:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

入到黎啦


侯爵府

積分: 24274


5256#
發表於 05-6-29 18:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

我都training 完!

不過要prepare聽日whole training D 野!
要整lum BK等大家都冇得上先!


珍珠宮

積分: 33190


5257#
發表於 05-6-29 18:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

一入黎,
就見到有人想出毒招


侯爵府

積分: 24274


5258#
發表於 05-6-29 18:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

緊急人流管制措施 [2005年6月29日] - 為避免網站於下午時間出現擠擁情況,我們決定於明天早上(2005年6月30日)暫時關閉自由講場。有關討論可在新設的「新自由講場」繼續,不便之處,敬請原諒。

===================
因為有太多路人甲乙丙在豬up了!!


侯爵府

積分: 24274


5259#
發表於 05-6-29 18:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

咪咁講
都係想溫書溫得舒服d啫


珍珠宮

積分: 33190


5260#
發表於 05-6-29 18:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

有d 火火地添

click


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo