跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13946


5241#
發表於 07-4-18 09:14 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
Kittyma,

其實一年未必只會攪一次, 一般小四以上便可報名, 係學聯合辦的! 人數唔太多就唔駛抽籤, 好似今次我地都唔駛抽, 有家庭 2-5 人報名既都有.
你囡間學校都幾好呀! 肯出力搞呢類遊學行, 雖然可能要付出多少少, 但我相信對學生有一定的作用! 真係唔係好多學校肯搞架!


子爵府

積分: 13946


5242#
發表於 07-4-18 09:16 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:

下次叫佢同個仔傾掂先好去搵第二間
不如下次搵你嚟同佢傾好唔好?

呢張大頭照就係嗰日行海下影的?


子爵府

積分: 13946


5243#
發表於 07-4-18 09:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

昨晚下過一輪大雨及怪風後個天即時清晰, 好耐冇試過有咁嘅天氣了!

可惜又要開工lu!


伯爵府

積分: 19429


5244#
發表於 07-4-18 09:19 |只看該作者

Re: 緣份的天空

good morning!!

BK 今日都好似仲係慢.....


伯爵府

積分: 19429


5245#
發表於 07-4-18 09:20 |只看該作者

Re: 緣份的天空

MM,

媽咪, 爸b, 妹妹祝你今日 :

生日快樂, 身體健康 !!


子爵府

積分: 11755


5246#
發表於 07-4-18 09:21 |只看該作者

Re: 緣份的天空

早晨

請教 it’s 和its的分別及用途


子爵府

積分: 11755


5247#
發表於 07-4-18 09:22 |只看該作者

Re: 緣份的天空

ae

係咪妳仔生日呀

祝佢生日快樂, 快高長大


伯爵府

積分: 19429


5248#
發表於 07-4-18 09:25 |只看該作者

Re: 緣份的天空

琴晚果陣風真係好犀利呀.....

我係 ok 突然聽到好似打8號風球嘅風聲, 跟住望住個window, 個工人仲問我做乜.....跟住就見有d人行埋個window度關window, 之後就狂風雷暴.....

不過今朝涼涼地, 天氣好好呀


伯爵府

積分: 19429


5249#
發表於 07-4-18 09:34 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Its>>>它的

It’s >>>> It is
siulisa 寫道:
早晨

請教 it’s 和its的分別及用途


伯爵府

積分: 19429


5250#
發表於 07-4-18 09:36 |只看該作者

Re: 緣份的天空

係呀.....

多謝...... :mrgreen:
siulisa 寫道:
ae

係咪妳仔生日呀

祝佢生日快樂, 快高長大


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5251#
發表於 07-4-18 10:02 |只看該作者

Re: 緣份的天空

[size=large]早晨!

今朝涼咗一陣, 出番太陽之後, 就一樣咁熱

昨晚d陣風, 威力驚人, 今朝落街, 真係好似打完風咁既樣 周圍都樹葉, 花瓣, 我屋苑門口仲有棵樹塌咗添呀


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5252#
發表於 07-4-18 10:04 |只看該作者

Re: 緣份的天空

我同囡囡祝 M仔

生日快樂!
名列前矛!
身體健康!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5253#
發表於 07-4-18 10:06 |只看該作者

Re: 緣份的天空

ZOEY

咁真係要睇吓你老公幾時技癢, 搞番個旅行團, 等我地班鴨仔跟住佢去威威
Zoey 寫道:
Kittyma,

其實一年未必只會攪一次, 一般小四以上便可報名, 係學聯合辦的! 人數唔太多就唔駛抽籤, 好似今次我地都唔駛抽, 有家庭 2-5 人報名既都有.

上次去日本, 梗係我老公攪掂晒啦 :lol: , 我剩係跟住行就得 .

我老公都話, 若果佢做領隊, 會做得好好多 wor :lol: .


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5254#
發表於 07-4-18 10:13 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
AE_bb,

我地上年先係第一次帶阿女踏足日本咋 , li 度係咪肥仔媽/Kittyma 先係旅遊專家 :-P !

通常遊學團/交流團 . . . 團費一般會比普通團貴 , 但佢地唔係 buy 豪華食宿, 而係做一 d 可能比旅行團更有趣既野, 或者為某些目的, 所以黎緊我諗都會將 d 彈藥放番多 d 係阿女學校遊學上, 自己旅行可能會減少喇 :cry: (係未好偉大 . . . )


做咩咁大頂高帽呀 我都唔係去過好多地方架咋

學校搞既交流團對學生可能會啟發多D, 見識多D, 唔係一般觀光節目, 而且同校內同學一齊去, 應該會好玩D. 坊間而間好多遊學團, 有D真係同旅行團分別唔大, 你要小心選擇

咁你又唔好全部放晒D彈藥係囡囡身上, 都要預番D親子旅行, 大家 SWEET 吓, 最多去短線囉


伯爵府

積分: 19429


5255#
發表於 07-4-18 10:14 |只看該作者

Re: 緣份的天空

多謝.... :mrgreen:
KITTYMAMA 寫道:
我同囡囡祝 M仔

生日快樂!
名列前矛!
身體健康!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5256#
發表於 07-4-18 10:14 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
唉! 我個仔同親佢講乜佢都話唔好架啦! 好似嗰日Brian話呢個星期唔駛上英文, 我個仔即時話好野! 但M仔就話我唔想冇得上喎! 你話啦!


咁你地 21/4 咪得閑囉
一齊出去玩丫


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5257#
發表於 07-4-18 10:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
你囡間學校都幾好呀! 肯出力搞呢類遊學行, 雖然可能要付出多少少, 但我相信對學生有一定的作用! 真係唔係好多學校肯搞架!


據我所知已經有幾間直資/私校都有搞呢類交流團, 你囝學校可能遲D都會有 話唔定根本已經搞過俾高年級, 你唔知遮


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5258#
發表於 07-4-18 10:20 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
不如下次搵你嚟同佢傾好唔好?

呢張大頭照就係嗰日行海下影的?


好呀 不過唔包佢會聽喎

係嗰日影既, 不過呢度係塔門


伯爵府

積分: 19429


5259#
發表於 07-4-18 10:28 |只看該作者

Re: 緣份的天空

咁要8下先喇
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
肥仔媽咪 寫道:
你囡間學校都幾好呀! 肯出力搞呢類遊學行, 雖然可能要付出多少少, 但我相信對學生有一定的作用! 真係唔係好多學校肯搞架!


據我所知已經有幾間直資/私校都有搞呢類交流團, 你囝學校可能遲D都會有 話唔定根本已經搞過俾高年級, 你唔知遮 [/quote]


伯爵府

積分: 19429


5260#
發表於 07-4-18 10:30 |只看該作者

Re: 緣份的天空

果晚要去婆婆 ok食飯呀, 婆婆舅父佢地同 MM 慶祝
KITTYMAMA 寫道:

咁你地 21/4 咪得閑囉
一齊出去玩丫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo