立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13946
Zoey 寫道: Kittyma, 其實一年未必只會攪一次, 一般小四以上便可報名, 係學聯合辦的! 人數唔太多就唔駛抽籤, 好似今次我地都唔駛抽, 有家庭 2-5 人報名既都有.
KITTYMAMA 寫道: 下次叫佢同個仔傾掂先好去搵第二間
伯爵府
積分: 19429
積分: 11755
siulisa 寫道: 早晨 請教 it’s 和its的分別及用途
siulisa 寫道: ae 係咪妳仔生日呀 祝佢生日快樂, 快高長大
積分: 18057
Zoey 寫道: Kittyma, 其實一年未必只會攪一次, 一般小四以上便可報名, 係學聯合辦的! 人數唔太多就唔駛抽籤, 好似今次我地都唔駛抽, 有家庭 2-5 人報名既都有. 上次去日本, 梗係我老公攪掂晒啦 :lol: , 我剩係跟住行就得 . 我老公都話, 若果佢做領隊, 會做得好好多 wor :lol: .
Zoey 寫道: AE_bb, 我地上年先係第一次帶阿女踏足日本咋 , li 度係咪肥仔媽/Kittyma 先係旅遊專家 :-P ! 通常遊學團/交流團 . . . 團費一般會比普通團貴 , 但佢地唔係 buy 豪華食宿, 而係做一 d 可能比旅行團更有趣既野, 或者為某些目的, 所以黎緊我諗都會將 d 彈藥放番多 d 係阿女學校遊學上, 自己旅行可能會減少喇 :cry: (係未好偉大 . . . )
KITTYMAMA 寫道: 我同囡囡祝 M仔 生日快樂! 名列前矛! 身體健康!
肥仔媽咪 寫道: 唉! 我個仔同親佢講乜佢都話唔好架啦! 好似嗰日Brian話呢個星期唔駛上英文, 我個仔即時話好野! 但M仔就話我唔想冇得上喎! 你話啦!
肥仔媽咪 寫道: 你囡間學校都幾好呀! 肯出力搞呢類遊學行, 雖然可能要付出多少少, 但我相信對學生有一定的作用! 真係唔係好多學校肯搞架!
肥仔媽咪 寫道: 不如下次搵你嚟同佢傾好唔好? 呢張大頭照就係嗰日行海下影的?
KITTYMAMA 寫道: [quote] 肥仔媽咪 寫道: 你囡間學校都幾好呀! 肯出力搞呢類遊學行, 雖然可能要付出多少少, 但我相信對學生有一定的作用! 真係唔係好多學校肯搞架!
KITTYMAMA 寫道: 咦 咁你地 21/4 咪得閑囉 一齊出去玩丫
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy