在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10264


5261#
發表於 05-6-10 16:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kakkakakaka

[quote]
poohpooh1668 寫道:
喂,你成日直tam tam咁瞓係度既咩??? 你都要配合嫁


子爵府

積分: 10264


5262#
發表於 05-6-10 16:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

妳個皇上lor~~

啫喱媽 寫道:
[quote]
wensi 寫道:
衰人係度升cup
:tongue:

邊度邊度? 係咪升級?


子爵府

積分: 10722


5263#
發表於 05-6-10 16:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

皇后, 呢度呀!!! 攪到cathy唔答我tim
YanyanMom 寫道:
kakkakakaka

[quote]
poohpooh1668 寫道:
喂,你成日直tam tam咁瞓係度既咩??? 你都要配合嫁


伯爵府

積分: 17559


5264#
發表於 05-6-10 16:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

mycathy
請返個鐘點做下家務啦~!...............d衫摺左未放又一機來近。唔夠快。


伯爵府

積分: 17559


5265#
發表於 05-6-10 16:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

啫喱媽

Have you saw my son birthday party post?


子爵府

積分: 10722


5266#
發表於 05-6-10 16:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你幾耐開一機呀? 一家三口唔係好多衫咋喎
wensi 寫道:
mycathy
請返個鐘點做下家務啦~!...............d衫摺左未放又一機來近。唔夠快。


子爵府

積分: 12599


5267#
發表於 05-6-10 16:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔係, 係唔會打橫係頭床位置啫
poohpooh1668 寫道:
皇后, 呢度呀!!! 攪到cathy唔答我tim [quote]
YanyanMom 寫道:
kakkakakaka

[quote]
poohpooh1668 寫道:
喂,你成日直tam tam咁瞓係度既咩??? 你都要配合嫁
[/quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7050


5268#
發表於 05-6-10 16:34 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wensi 寫道:
啫喱媽

Have you saw my son birthday party post?

睇到, 拔都係o個句啦, 唔好
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10264


5269#
發表於 05-6-10 16:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係咪床尾正d呢???

[quote]
mycathy 寫道:
唔係, 係唔會打橫係頭床位置啫


侯爵府

積分: 23722


5270#
發表於 05-6-10 16:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

喂~~~又升cup

pooh博士

請問咩係直tam tam, 唔係好明 請指教


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5271#
發表於 05-6-10 16:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hey all pretties

we will have a dinner gathering which held on 28 June 2005 (Tuesday)

Date : 28/6/05
Venue : TBA

報名啦姊妹 :
- kitma
- kw
- yym
- yyl
- 夫人
- may (chat友)
- tungmi (tbc, still扭計)
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


大宅

積分: 4672


5272#
發表於 05-6-10 16:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

比你o地激屎,我講架咋,如果你o地真係想知,要比風水師夫睇,我有o左囡囡時,個風水師夫都話我生囡。
YanyanMom 寫道:
床頭位置??真ka??

[quote]
kitkitmum 寫道:
床頭位置,仲有你o地d post 就自己定la。


子爵府

積分: 10722


5273#
發表於 05-6-10 16:37 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

oic,即係打直 或者係楝起[quote]
mycathy 寫道:
唔係, 係唔會打橫係頭床位置啫 [quote]


子爵府

積分: 10264


5274#
發表於 05-6-10 16:39 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我食緊美心"8寶稯"ar..........


大宅

積分: 4672


5275#
發表於 05-6-10 16:39 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

啋..............吹氣公仔咩
poohpooh1668 寫道:
喂,你成日直tam tam咁瞓係度既咩??? 你都要配合嫁 [quote]
mycathy 寫道:
使唔使打橫, 等成個人都係床頭位置呀, 因為個人咁長, 瞓低就由床頭到床尾了喎 [quote]
YanyanMom 寫道:
床頭位置??真ka??


伯爵府

積分: 17559


5276#
發表於 05-6-10 16:39 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668

你幾耐開一機呀? 一家三口唔係好多衫咋喎.............一日一機,天兒一天三套衫又毛中等等,有時賴尿唔指。


大宅

積分: 4672


5277#
發表於 05-6-10 16:40 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

好味
YanyanMom 寫道:
我食緊美心"8寶稯"ar..........


子爵府

積分: 10264


5278#
發表於 05-6-10 16:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

邊個風水師夫ar??

[quote]
kitkitmum 寫道:
比你o地激屎,我講架咋,如果你o地真係想知,要比風水師夫睇,我有o左囡囡時,個風水師夫都話我生囡。


子爵府

積分: 10722


5279#
發表於 05-6-10 16:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

都好密喎,我就大人衫逢一.五開,bb衫就星期2開,拔我都無地方放衫,d衫摺晒放晒係sofa,得返一個位可以坐
wensi 寫道:
poohpooh1668

你幾耐開一機呀? 一家三口唔係好多衫咋喎.............一日一機,天兒一天三套衫又毛中等等,有時賴尿唔指。


伯爵府

積分: 17559


5280#
發表於 05-6-10 16:41 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

啫喱媽
睇到, 拔都係o個句啦, 唔好 ................ 多兩下。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo