跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


5261#
發表於 05-6-29 18:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草,

未放工


公爵府

積分: 27329


5262#
發表於 05-6-29 18:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

人流管制
草草你仲未放工??


珍珠宮

積分: 33190


5263#
發表於 05-6-29 18:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

叻...
係咪要整相je,
邊一張呀???


侯爵府

積分: 24274


5264#
發表於 05-6-29 18:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

未走得啦!
十九幾樣野都未做

火?
火佢XX啦!
我都費事再睇佢講野!
件事亦係變哂質
不值一提!

你地尋晚叫我咪再回應真係好arm!
多謝


伯爵府

積分: 18746


5265#
發表於 05-6-29 18:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


珍珠宮

積分: 33190


5266#
發表於 05-6-29 18:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


珍珠宮

積分: 33190


5267#
發表於 05-6-29 18:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草,

都唔記得講,
謙謙喊個樣 - 好惡


公爵府

積分: 27329


5268#
發表於 05-6-29 18:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

今日你地好忙呀
無乜人講野既

喂, 701 你地去邊樹威??
我會帶 valerie 去西貢銀線灣飲茶
跟住去沙灘玩沙
諗起就開心


珍珠宮

積分: 33190


5269#
發表於 05-6-29 18:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

撇...

DOWNLOAD 野先,

好鬼C 煩.


珍珠宮

積分: 33190


5270#
發表於 05-6-29 18:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

叻,

今日BK PK左成個下晝咁濟呀.


侯爵府

積分: 24274


5271#
發表於 05-6-29 18:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

佢係我親生家嘛!!!


冇十足都有九成啦!!

CarMan 寫道:
草,
都唔記得講,
謙謙喊個樣 - 好惡


子爵府

積分: 12555


5272#
發表於 05-6-29 18:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)



car man,
因為D人係like 加肉加菜,
正義之士出聲邊係死邊個 law。
皆因鬧正義之士嘅人都係加肉加菜之人。
CarMan 寫道:
有d 火火地添

click
[size=small]My little baby Vivian !


公爵府

積分: 27329


5273#
發表於 05-6-29 18:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

草草
有我陪你
我都仲係公司做野
黎黎黎, 攬攬先, 好姊妹
你個心口好好肉


伯爵府

積分: 18746


5274#
發表於 05-6-29 18:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

火乜鬼丫...個度d人,食飽飯冇c all.....
我地唔好理佢地


侯爵府

積分: 24274


5275#
發表於 05-6-29 18:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

Nat,

我好想join你呀!!!!
我已經買哂膠鏟呀,桶仔呀之類喇!

不過當日99生日
唔知可唔可以閃出黎玩 :-| :-| :-| :-| :-|


侯爵府

積分: 24274


5276#
發表於 05-6-29 18:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

係,連波子都冇一粒可以all !
結宮結死佢地!
生痔瘡!

奀豬mami~~ 寫道:
火乜鬼丫...個度d人,食飽飯冇c all.....
我地唔好理佢地


伯爵府

積分: 18746


5277#
發表於 05-6-29 19:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

kyleung 寫道:
係,連波子都冇一粒可以all !
結宮結死佢地!
生痔瘡!

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
火乜鬼丫...個度d人,食飽飯冇c all.....
我地唔好理佢地
[/quote]


子爵府

積分: 12555


5278#
發表於 05-6-29 19:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)


kyleung 寫道:
係,連波子都冇一粒可以all !
結宮結死佢地!
生痔瘡!

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
火乜鬼丫...個度d人,食飽飯冇c all.....
我地唔好理佢地
[/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


5279#
發表於 05-6-29 19:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

大人要用甘油pump係好慘的
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

MaMa^-^Ada 寫道:

[quote]
kyleung 寫道:
係,連波子都冇一粒可以all !
結宮結死佢地!
生痔瘡!

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
火乜鬼丫...個度d人,食飽飯冇c all.....
我地唔好理佢地
[/quote][/quote]


公爵府

積分: 27329


5280#
發表於 05-6-29 19:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 15(14/06/2005)

係喎, 多謝你提我要買膠鏟呀,桶仔呀之類既野
我完全忘記要帶 E D 野去沙灘
哎呀!! 陣間放工要去買

kyleung 寫道:
Nat,

我好想join你呀!!!!
我已經買哂膠鏟呀,桶仔呀之類喇!

不過當日99生日
唔知可唔可以閃出黎玩 :-| :-| :-| :-| :-|

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo