想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10483


5261#
發表於 11-8-17 14:53 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 12:14
訓覺個刻係最c服, 我仲可以平訓!
所以我盡量唔食得太飽呀!

我3個月開始巳經唔可以平訓啦~
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


大宅

積分: 4447


5262#
發表於 11-8-17 14:56 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-8-17+14:32+可以

原帖由 dapdap126 於 11-08-17 發表
touchwood touchwood 唔好講埋呢o的野!!! 你一定身體健康, 冇事既冇事既!!
嘻嘻,我百無禁忌,有你地橕已心足




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10483


5263#
發表於 11-8-17 14:56 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 14:11
唔好飲, 肥媽媽呀!

好多人都話媽媽奶粉好肥,我都冇飲過~肥媽唔肥b...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


大宅

積分: 4447


5264#
發表於 11-8-17 14:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lilichan+於+11-08-17+發表多

原帖由 K.K.NG 於 11-08-17 發表
咁依家話你咩事呀?
宜家未肯定,懷疑係中風,又或者係轉左中醫食錯藥的原因,要照左先知,所以宜家要停哂中d中藥





若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10483


5265#
發表於 11-8-17 15:02 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 14:58
宜家未肯定,懷疑係中風,又或者係轉左中醫食錯藥的原因,要照左先知,所以宜家要停哂中d中藥



...

萬事小心...
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 10404


5266#
發表於 11-8-17 15:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-08-17+發表咁依

原帖由 lilichan 於 11-08-17 發表
宜家未肯定,懷疑係中風,又或者係轉左中醫食錯藥的原因,要照左先知,所以宜家要停哂中d中藥



...
咁你乜都唔好食!你唔係有保險咩?點解唔睇私家!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7674


5267#
發表於 11-8-17 15:09 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 14:56
嘻嘻,我百無禁忌,有你地橕已心足

祝你吉人天相, 快D好反轉板喇 ^^~


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5268#
發表於 11-8-17 15:10 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-8-17 14:45
我皮膚個個都話靚嘅!我覺得係因為我個肚大得太突然,太急,所以扯爆咗啲皮先有囉!我6個月個肚都好細,係7 ...

我都覺得我個肚呢個星期突然間大佐,
好怕星期六去照結構個陣醫生同我講,
嘩, 你個係大碼b 喎!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5269#
發表於 11-8-17 15:11 |只看該作者
vivianbabywai 發表於 11-8-17 14:53
我3個月開始巳經唔可以平訓啦~

側訓亞b 跌埋一2邊, 我仲辛苦呀!
而家買佐個側睡枕, 墊一墊亞b, 我都c服少少呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 1739


5270#
發表於 11-8-17 15:19 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 14:58
宜家未肯定,懷疑係中風,又或者係轉左中醫食錯藥的原因,要照左先知,所以宜家要停哂中d中藥



...
點解唔早o的去私家照呢? 唔洗擔心咁耐喎...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5271#
發表於 11-8-17 16:37 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 14:13
呢個係太子都好D, 近少少!

係呀, 我多數去呢個, 唔去銅鑼灣...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5272#
發表於 11-8-17 16:38 |只看該作者
lilichan 發表於 11-8-17 14:32
可以,但我宜家好怕瞓覺,怕下次醒已經攤左

真係睬過你呀!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5273#
發表於 11-8-17 16:39 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-8-17 14:37
如果補充維他命個d, 可以考慮買惠氏 materna 黎食呀, 丸黎呀!
媽媽奶我都有d sample, 你要可以羅比你呀!
...

我其實唔係好鍾意飲奶粉.....

維他命曾醫生都有開俾我


大宅

積分: 4867


5274#
發表於 11-8-17 16:51 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-8-17+12:5

原帖由 waynewy827 於 11-08-17 發表
唔係呀???? 林宥嘉戴頭飾???
咩啵,我頭髮長左好多呀:;pppp:



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5275#
發表於 11-8-17 16:51 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 16:37
係呀, 我多數去呢個, 唔去銅鑼灣...

岩岩我都收到個sms 啦
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


大宅

積分: 4867


5276#
發表於 11-8-17 16:52 |只看該作者

引用:上個禮拜身體出左d事,懷疑輕微中風,要安

原帖由 lilichan 於 11-08-17 發表
上個禮拜身體出左d事,懷疑輕微中風,要安排做磁力共震...
無事ma?



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5277#
發表於 11-8-17 19:04 |只看該作者
岩岩食佐"分蒂"切雞飯, 凍菜蜜
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5278#
發表於 11-8-17 21:33 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-8-17 21:34 編輯
buzztigger 發表於 11-8-17 19:04
岩岩食佐"分蒂"切雞飯, 凍菜蜜

切雞/油雞飯.....諗起又有D想食......不過放到我面前可能又唔想食.....

我而家叫凍飲, 都要攤返暖先飲得.....


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5279#
發表於 11-8-18 07:23 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-8-17 21:33
切雞/油雞飯.....諗起又有D想食......不過放到我面前可能又唔想食.....

我而家叫凍飲, 都要攤返暖先飲得. ...

叫埋佢少冰就快D有得飲呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


5280#
發表於 11-8-18 07:25 |只看該作者
沉晚食完個飯盒沖涼,
係床到玩電話D GAME, 玩玩下訓佐,
到9點半起身去埋廁所同吹乾埋個頭諗住訓啦,
再訓落床, 十點幾先訓得著,
一路訓到今朝, 好爽!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo