KITTYMAMA 寫道:
做咩咁大頂高帽呀我都唔係去過好多地方架咋
![]()
學校搞既交流團對學生可能會啟發多D, 見識多D, 唔係一般觀光節目, 而且同校內同學一齊去, 應該會好玩D. 坊間而間好多遊學團, 有D真係同旅行團分別唔大, 你要小心選擇![]()
咁你又唔好全部放晒D彈藥係囡囡身上, 都要預番D親子旅行, 大家 SWEET 吓, 最多去短線囉![]()
, 同埋阿女又被老師選中在小學參觀度, 用普通話政謝詞, 所以其實都好開心, 起碼阿女肯去試, 又肯去承擔 
跟住我唔講野望住佢....我話機票錢係應該你自己比, 佢話唔係, 佢話係我地應承幫佢比 (真係後悔冇白紙黑字 + 簽名)....我話要同亞 sir再講, 跟住我唔再同佢傾, 等佢覆我

