跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5261#
發表於 07-4-18 10:31 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
咁要8下先喇


我知幾間有咋喎, 更加多有辦既係我唔知哩 ....... 可能你地間學校都係

你八完返嚟記緊話我知


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5262#
發表於 07-4-18 10:33 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
果晚要去婆婆 ok食飯呀, 婆婆舅父佢地同 MM 慶祝


咁緊係生日緊要喇
你叫 M 仔食多件蛋糕


男爵府

積分: 6686


5263#
發表於 07-4-18 12:00 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:
ZOEY

咁真係要睇吓你老公幾時技癢, 搞番個旅行團, 等我地班鴨仔跟住佢去威威


Kittyma,

佢係過氣導遊, 點及得妳地咁 update 呀 :-P , 我都想跟妳團遊香港呀, 可惜時間唔啱咋 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


5264#
發表於 07-4-18 12:25 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:

做咩咁大頂高帽呀 我都唔係去過好多地方架咋

學校搞既交流團對學生可能會啟發多D, 見識多D, 唔係一般觀光節目, 而且同校內同學一齊去, 應該會好玩D. 坊間而間好多遊學團, 有D真係同旅行團分別唔大, 你要小心選擇

咁你又唔好全部放晒D彈藥係囡囡身上, 都要預番D親子旅行, 大家 SWEET 吓, 最多去短線囉


Kittyma,

坊間既本地旅遊/參觀我就會幫襯, 海外遊學我都係唔敢試, 都係因為學校攪先玩下 :lol: ! 今次收穫之一係老公 4 日內影左 2xx 張相 , 同埋阿女又被老師選中在小學參觀度, 用普通話政謝詞, 所以其實都好開心, 起碼阿女肯去試, 又肯去承擔 .

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


5265#
發表於 07-4-18 12:29 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb,

我都祝妳仔仔生日快樂, 身體健康, 學業名列前茅 !~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 13946


5266#
發表於 07-4-18 12:43 |只看該作者

Re: 緣份的天空

ae,

係喎! 差啲唔記得今日M仔正日生日添! 等我送個大蛋糕俾M仔先!
祝M仔身體健康! 學業進步! 文武雙全! 俊俏不凡!


伯爵府

積分: 19429


5267#
發表於 07-4-18 14:02 |只看該作者

Re: 緣份的天空

多謝肥仔媽咪 & zoey :mrgreen:


子爵府

積分: 11755


5268#
發表於 07-4-18 15:52 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE[quote]
AE_bb 寫道:
Its>>>它的

It’s >>>> It is
[quote]


男爵府

積分: 5710


5269#
發表於 07-4-18 18:22 |只看該作者

Re: 緣份的天空

ae

happy ee

祝你
生日快樂, 快高長大!
日日happy, 學業進步!


大宅

積分: 3888


5270#
發表於 07-4-18 21:57 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb
原來妳仔今日生日呀~~同我家姐同一日喎

祝呀仔生日快樂, 活潑可愛, 學業猛進呀


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5271#
發表於 07-4-19 09:10 |只看該作者

Re: 緣份的天空

[size=large]早晨!

今朝未出門口時, 以為會比昨日暖, 點知出去之後, 覺得出奇咁 , 好在晏d有太陽, 覺得好溫暖 昨日出太陽時, 我係覺得熱架 ?-(


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5272#
發表於 07-4-19 09:13 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
Kittyma,

佢係過氣導遊, 點及得妳地咁 update 呀 :-P , 我都想跟妳團遊香港呀, 可惜時間唔啱咋 :-P .


咁 1/5 去白石燒烤啱唔啱 嗰度有單車踏, 啱晒你囡


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5273#
發表於 07-4-19 09:17 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Zoey 寫道:
Kittyma,

坊間既本地旅遊/參觀我就會幫襯, 海外遊學我都係唔敢試, 都係因為學校攪先玩下 :lol: ! 今次收穫之一係老公 4 日內影左 2xx 張相 , 同埋阿女又被老師選中在小學參觀度, 用普通話政謝詞, 所以其實都好開心, 起碼阿女肯去試, 又肯去承擔


而家d數碼相機唔駛用菲林, 真係影到唔停得手架
你囡咁叻叻做代表致詞, 真係唔簡單, 證明佢既努力, 得到老師既認同, 以後就更有動力去學好普通話


子爵府

積分: 13946


5274#
發表於 07-4-19 09:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

[size=large]早晨!

Easy媽咪 寫道:
AE_bb
原來妳仔今日生日呀~~同我家姐同一日喎
Easy媽咪,

你做乜去完旅行冇晒影呀? 我哋1/5搞BBQ有冇興趣呀?


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5275#
發表於 07-4-19 09:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
ae,
祝M仔身體健康! 學業進步! 文武雙全! 俊俏不凡!


你把口咁甜, 咩好野你都講晒
等我記低佢, 遲d 707, 送返俾你個囝


子爵府

積分: 13946


5276#
發表於 07-4-19 09:19 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:

今朝未出門口時, 以為會比昨日暖, 點知出去之後, 覺得出奇咁 , 好在晏d有太陽, 覺得好溫暖 昨日出太陽時, 我係覺得熱架 ?-(
Kittyma,

我都覺得今早涼過昨日, 可能晏啲出太陽就會熱!


子爵府

積分: 13946


5277#
發表於 07-4-19 09:21 |只看該作者

Re: 緣份的天空

KITTYMAMA 寫道:
[quote]Zoey 寫道:
Kittyma,

佢係過氣導遊, 點及得妳地咁 update 呀 :-P , 我都想跟妳團遊香港呀, 可惜時間唔啱咋 :-P .


咁 1/5 去白石燒烤啱唔啱 嗰度有單車踏, 啱晒你囡 [/quote]Zoey,

係啦! 有冇興趣一齊玩下啦!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5278#
發表於 07-4-19 09:29 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪 寫道:
Kittyma,

我都覺得今早涼過昨日, 可能晏啲出太陽就會熱!


今朝太陽出來時, 我有冬日陽光既感覺, 覺得好溫暖, 好想佢出耐d, 可惜好快又收 :-|

今日多野做, 要開工lu


伯爵府

積分: 19429


5279#
發表於 07-4-19 09:57 |只看該作者

Re: 緣份的天空

琴晚同個工人講, 話佢知我地7月去旅行.....佢話即係佢唔可以12月or 8月放假, 我件餅話係, 跟住佢同我對話如下 :

工人: 我可能7月唔走, 怕 home sick 仲多

我 : 就算你8月or 12月放假, 我都係比7日假你, 情況一樣, 你返黎都可能會有 homesick...

工人 : 如果我唔走, 你地會比番機票錢我架, 係咪呀?... 同埋你地放假期間我唔留係ok喇, 反正都冇人係 ok, 我去boarding house.. 出年完約我依然有14日大假,係咪呀?... (仲問我咁計 arm 唔 arm)

我 : 跟住我唔講野望住佢....我話機票錢係應該你自己比, 佢話唔係, 佢話係我地應承幫佢比 (真係後悔冇白紙黑字 + 簽名)....我話要同亞 sir再講, 跟住我唔再同佢傾, 等佢覆我

我同件餅講番佢番說話, 件餅話如果佢堅持咁樣, 叫佢返菲律賓.......




你地話我可唔可以一定要佢放假


伯爵府

積分: 19429


5280#
發表於 07-4-19 10:17 |只看該作者

Re: 緣份的天空

多謝... :mrgreen:
Easy媽咪 寫道:
AE_bb
原來妳仔今日生日呀~~同我家姐同一日喎

祝呀仔生日快樂, 活潑可愛, 學業猛進呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo