跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8369


5281#
發表於 05-8-24 13:17 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
你個壇已經好掂啦!5日半我已滿意。

sorry呀∼904我來不到呀!因為張老爺取得3張disney入場券,我們去睇總綵排!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5282#
發表於 05-8-24 13:25 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY
嗚....帶埋我去...(哈哈哈哈哈哈)


男爵府

積分: 6131

畀面勳章


5283#
發表於 05-8-24 13:58 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
真係恭喜哂! 一上來就聽到你既好消息!
我睇好耐都唔明咩叫38h?

RCH01:
淇淇原來真係似daddy呀!
睇見你玩得咁開心真係羨慕c人呀!
各位Auntie/Uncle請多多指教!


男爵府

積分: 5036


5284#
發表於 05-8-24 14:54 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

各 位 聖 心 幼 稚 園 Mama,

請 問 是 否 1 Sept 返 學 呀 ?

http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 7400


5285#
發表於 05-8-24 15:58 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY>>
你返定來就喜 , 我要去呀

loklokma>>
喂呀!!
好耐無見你母女啦
悶c 我 咯 :-( :-(
快樂取決你主觀的心  不在決定於客觀的事


男爵府

積分: 8369


5286#
發表於 05-8-24 16:05 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Allison:
K2好似係9月2日開學喎∼ 今晚回家check清楚先。

ABCD媽、loklokma & 程媽:
我買左少少手信諗住904 party帶給你們,現在怎麼辦?


男爵府

積分: 7400


5287#
發表於 05-8-24 16:09 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY>>
How about 928
快樂取決你主觀的心  不在決定於客觀的事


子爵府

積分: 11434


5288#
發表於 05-8-24 16:09 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY, wah~~~good news wor, congratulation


男爵府

積分: 6032


5289#
發表於 05-8-24 16:27 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY,

恭喜你呀!! 揾到份你滿意嘅工.
唔知係咪住得太偏遠, 你送給我朋友嘅飛佢星期五晚至收到, 佢話佢仔仔一路睇一路問好多關於舞臺上嘅問題, 好好奇. 佢要我再多謝你.
我也是4/9去迪士尼.


男爵府

積分: 7400


5290#
發表於 05-8-24 16:35 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

candy>
yy 揾到新工 ???
why我唔見到????

今日無心情做野剩係想 bk 傾計 
快樂取決你主觀的心  不在決定於客觀的事


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5291#
發表於 05-8-24 16:48 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

loklokma
38hh=豪雨....哈哈哈
(因為38hh=豪乳)

程媽
ok呀
928我也ok的


男爵府

積分: 5574


5292#
發表於 05-8-24 17:08 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
恭喜你找到新工 我也有少少手信給你, 904你來不到, 咁911得唔得 828我唔得

Allison:
K2係9月2日星期五開學

ABCD媽 & Loklokma:
你地都可以趁這幾日去旅行喎, 好似過o左26號就無收暑期附加費架, 諗諗佢都好呀


男爵府

積分: 5036


5293#
發表於 05-8-24 17:11 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY,

唔 該 晒, 因 為 大 囝 1 SEPT 返 學 , 唔 知 文 文 係 晤 係 一 樣 .

YY(芝芝媽咪) 寫道:
Allison:
K2好似係9月2日開學喎∼ 今晚回家check清楚先。

ABCD媽、loklokma & 程媽:
我買左少少手信諗住904 party帶給你們,現在怎麼辦?
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 5036


5294#
發表於 05-8-24 17:13 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01,

唔 該 晒 , 2 SEPT K2 返 學 , 我 會 記 得啦 , 你 小 朋 友 是 否 綿 羊 組 ? ?

RCHU01 寫道:
YY:
恭喜你找到新工 我也有少少手信給你, 904你來不到, 咁911得唔得 828我唔得

Allison:
K2係9月2日星期五開學

ABCD媽 & Loklokma:
你地都可以趁這幾日去旅行喎, 好似過o左26號就無收暑期附加費架, 諗諗佢都好呀
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 5574


5295#
發表於 05-8-24 17:20 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Allison
我個女係白兔組 好似開學日返一個鐘咋


男爵府

積分: 8369


5296#
發表於 05-8-24 17:22 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

程媽:
928應該無問題! :mrgreen:
我今朝一上來就宣告好消息啦!

candy:
thanks!!! 可能負責寄信的同事遲一天才去郵局寄信,所以你朋友要到星期五才收到信吧!anyway,最重要睇得開心!

904一家四口一齊去?

calling 樂媽:
老爺明天要去北京出trip呀!下星期一才返,今個星期日又上唔到堂,sorry sorry!!!


男爵府

積分: 7400


5297#
發表於 05-8-24 17:24 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY(芝芝媽咪) 寫道:
all:
我返來啦! 我知道HK日日38h,但泰國好好陽光,曬到「火農」呀!芝芝玩得最開心,騎大象、抱老虎BB、 坐雪兜、坐快艇、與豬仔賽跑.....乜都夠膽玩!

另,我下個月尾返新工啦!昨天傾好左(合約也簽埋), 人工多過現在少少(真係好少,$200都無),每天返8小時,一星期5日半,放長短周,逢紅放假,不過有時要OT。OK啦!表面條件都好過現在份工,但是我老細今日放假(返到公司同事說起才知),要明天才遞到信。


哎呀!!
我實情悶得渣 睇唔到底!

yy>>

我跟你倒轉 , 我monday 見一份工 , 今天上午confirm , 人工高過現在$2000 , 可是大多有 ot , 仲要上大陸開會, 2個月左右一之 . 份工名稱仲好好 . 但是但是........上 bk就 .....NO WAY..
無得係公司做FACIAL即瞼膜呀  :-( :-(

YY 你意見係味

:evil:
快樂取決你主觀的心  不在決定於客觀的事


民房

積分: 2


5298#
發表於 05-8-24 17:29 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

delete


男爵府

積分: 5036


5299#
發表於 05-8-24 17:34 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

下 !! 係 !! 可 唔 可 以 CONFIRM 返 學 時 間 比 我 呀 !!唔 該 晒 . (D 通 告 比 工 人 清 理 左 )

RCHU01 寫道:
Allison
我個女係白兔組 好似開學日返一個鐘咋
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/
該用戶已被刪除

5300#
發表於 05-8-24 17:37 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo