RCHU01 寫道:
YY:
恭喜你找到新工我也有少少手信給你, 904你來不到, 咁911得唔得
828我唔得
![]()
Allison:
K2係9月2日星期五開學![]()
ABCD媽 & Loklokma:
你地都可以趁這幾日去旅行喎, 好似過o左26號就無收暑期附加費架, 諗諗佢都好呀![]()
YY(芝芝媽咪) 寫道:
all:
我返來啦!我知道HK日日38h,但泰國好好陽光,曬到「火農」呀!芝芝玩得最開心,騎大象、抱老虎BB、 坐雪兜、坐快艇、與豬仔賽跑.....乜都夠膽玩!
另,我下個月尾返新工啦!昨天傾好左(合約也簽埋), 人工多過現在少少(真係好少,$200都無),每天返8小時,一星期5日半,放長短周,逢紅放假,不過有時要OT。OK啦!表面條件都好過現在份工,但是我老細今日放假(返到公司同事說起才知),要明天才遞到信。![]()
:evil: