想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5810


5281#
發表於 11-7-20 16:53 |只看該作者
本帖最後由 nochoice83 於 11-7-20 17:28 編輯

其實我一直都有追post架...好想留言俾大家...你哋唔好忘記我lee位戰友呀

wanyne...宜家個個都支持你...加油呀

cksk...你真係要小心d喎...休息多d,希望你12weeks後.會冇咁辛苦啦,為你祈禱

2cup...我之前睇大埔廣場王樹棠個老婆劉麗儀...但我睇咗3個幾月...冇恒心再睇...不過佢係沖藥粉(人哋話王樹棠好d...但我怕等...所以睇佢老婆)




子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5282#
發表於 11-7-20 17:28 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-20 17:35 編輯
2CupsOfT 發表於 11-7-20 12:45
你間中醫0係邊呀
其實我都想搵番個可以一路睇落去0既中醫呀
因為我朋友仔話位x堂0個d中醫turnover好大架, ...

我個中醫o係粉嶺架, 佢做左好多年架啦, 我讀中學時已經o係佢度睇暗瘡....之後間唔中都會睇佢, 到呢一兩年個個月都睇.....so far都幾好, 我C6有時都會去睇~~~

如果你唔嫌遠同等得耐既, 都可以試下~~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5283#
發表於 11-7-20 17:32 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-20 12:52
係呀,我地要由cycle 第1日開始傾到生左bb交換湊仔經架
永不放棄!!!

仲要傾第時幫bb搵邊間學校, 報咩興趣班.....


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5284#
發表於 11-7-20 17:33 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-20 12:57
係呀,其實我覺得你好多付出
如果要我日日同自己打針,我諗我真係做唔出囉
亦都無咁0既恆心同金錢啦

個天等你身體調理好先俾你, 等bb健健康康~~~


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5285#
發表於 11-7-20 17:35 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-20 16:53
其實我一直都有追post架...好想留言俾大家...你哋唔好忘記我lee位戰友呀

wanyne...宜家個個都支持你...加 ...

我知道大家都好支持我架, 所以今個cycle我要爭氣呀!!!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5286#
發表於 11-7-20 17:37 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-20 17:37 編輯

我而家o係奶奶屋企呀, 有得上黎搵下大家, 你地應該放晒工啦!~~~

我而家feel到好似有少少谷m feel咁....肚谷谷.....唔知係咪作m呢..... 好想而家有支紅d俾我check下....等我見到有線安心d.....


男爵府

積分: 5810


5287#
發表於 11-7-20 17:54 |只看該作者

我仲响到架...
wayne...唔好諗住先...relax...我知講就容易...盡量啦


子爵府

積分: 10483


5288#
發表於 11-7-20 17:57 |只看該作者
本帖最後由 vivianbabywai 於 11-7-20 17:58 編輯
waynewy827 發表於 11-7-20 17:35
我知道大家都好支持我架, 所以今個cycle我要爭氣呀!!!

你加油,,支持你嫁,,好想你同我地一齊傾湊bb經~戰友加油!!
我只想要一個健健康康既bb就足夠 ...


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


5289#
發表於 11-7-20 21:40 |只看該作者
本帖最後由 waynewy827 於 11-7-20 22:05 編輯

各位, 恐怕要各位失望啦.....
我頭先去小便, 抹到有少少血絲, 好少, 唔認真留意都睇唔到.....
但係紅D依然有線....我都唔知係咪M前血絲....



我又唔明, 如果真係就黎M, 咁點解紅D有線呢??? 我咁多個cycle都未試過M前有咁深色.....好困惑....


大宅

積分: 2401


5290#
發表於 11-7-20 23:49 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-20 21:40
各位, 恐怕要各位失望啦.....
我頭先去小便, 抹到有少少血絲, 好少, 唔認真留意都睇唔到.....
但係紅D依然 ...

好緊張呀~希望係堅中~~加油呀~


子爵府

積分: 10404


5291#
發表於 11-7-21 08:21 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-20 21:40
各位, 恐怕要各位失望啦.....
我頭先去小便, 抹到有少少血絲, 好少, 唔認真留意都睇唔到.....
但係紅D依然 ...

唔好失望住,你既線真係一日一日深嫁喎,如果呢兩日都未黎,就買支棒棒check啦,唔好估啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5292#
發表於 11-7-21 08:22 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-20 23:49
好緊張呀~希望係堅中~~加油呀~

你又點呀,應該排左卵好多日啦喎,有無feel呀?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


5293#
發表於 11-7-21 08:23 |只看該作者
本帖最後由 K.K.NG 於 11-7-21 08:24 編輯
nochoice83 發表於 11-7-20 16:53
其實我一直都有追post架...好想留言俾大家...你哋唔好忘記我lee位戰友呀

wanyne...宜家個個都支持你...加 ...

放心,唔會漏左你啦,你條腰好番d未?今個cycle有無開過工呀?

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


5294#
發表於 11-7-21 08:42 |只看該作者

回覆:齊齊bingo 過版 - 續~~~ 4 -下個係我啦!!!!

早晨,好緊張,希望大家都有好消息




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


5295#
發表於 11-7-21 09:09 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-20 14:31
大埔區我就無喇,要問下其他jm呀!

其實我0係佐敦番工呢邊都好多JM睇開0既"名醫"架..不過聽講係串串貢


男爵府

積分: 7720


5296#
發表於 11-7-21 09:11 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-20 14:33
仲要一齊連人帶狗出黎玩呀!

係呀,再遲D仲可能交換湊孫經添呀
第時會唔會我地生完喇,帶0的狗狗出0黎DODO配種,跟住佢地BINGO左,我地又好開心,好似而家0既自己咁呢


男爵府

積分: 7720


5297#
發表於 11-7-21 09:14 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-20 14:35
唔好咁講,有時個天就係咁,越做得多就越唔俾你,你懶懶閒就得喎!我只係唸住盡左力,無都唔會後悔姐!你 ...
有時都真係唔知做多D野好定係懶懶閒好...
其實就算點都好,做人最緊要開心


男爵府

積分: 7720


5298#
發表於 11-7-21 09:15 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-20 14:36
唔係個邊人幫唔到你呀,
個時係沙田睇開一個, 不過對你黎講都係遠呀!

都係呀,因為我想0係公司直坐BUS番大埔麻
如果去沙田要坐MTR,我就極唔LIKE架喇,人又多,自由行又多,行李又多


男爵府

積分: 7720


5299#
發表於 11-7-21 09:16 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-20 15:47
又靜返

哈哈哈...我又到一個月一度0既埋數,我都有少少忙


男爵府

積分: 7720


5300#
發表於 11-7-21 09:18 |只看該作者
nochoice83 發表於 11-7-20 16:53
其實我一直都有追post架...好想留言俾大家...你哋唔好忘記我lee位戰友呀

wanyne...宜家個個都支持你...加 ...

唔會忘記你啦,你係住錦山0個個nochoice丫麻(其實我都唔知有無記錯)
王樹棠呀,等我search下先...不過我麻麻地想飲藥粉喇,佢有無藥材架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo