立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5810
子爵府
積分: 11711
2CupsOfT 發表於 11-7-20 12:45 你間中醫0係邊呀 其實我都想搵番個可以一路睇落去0既中醫呀 因為我朋友仔話位x堂0個d中醫turnover好大架, ...
2CupsOfT 發表於 11-7-20 12:52 係呀,我地要由cycle 第1日開始傾到生左bb交換湊仔經架 永不放棄!!!
2CupsOfT 發表於 11-7-20 12:57 係呀,其實我覺得你好多付出 如果要我日日同自己打針,我諗我真係做唔出囉 亦都無咁0既恆心同金錢啦
nochoice83 發表於 11-7-20 16:53 其實我一直都有追post架...好想留言俾大家...你哋唔好忘記我lee位戰友呀 wanyne...宜家個個都支持你...加 ...
積分: 10483
waynewy827 發表於 11-7-20 17:35 我知道大家都好支持我架, 所以今個cycle我要爭氣呀!!!
大宅
積分: 2401
waynewy827 發表於 11-7-20 21:40 各位, 恐怕要各位失望啦..... 我頭先去小便, 抹到有少少血絲, 好少, 唔認真留意都睇唔到..... 但係紅D依然 ...
積分: 10404
唔好失望住,你既線真係一日一日深嫁喎,如果呢兩日都未黎,就買支棒棒check啦,唔好估啦!
oasisss 發表於 11-7-20 23:49 好緊張呀~希望係堅中~~加油呀~
你又點呀,應該排左卵好多日啦喎,有無feel呀?
放心,唔會漏左你啦,你條腰好番d未?今個cycle有無開過工呀?
積分: 4447
積分: 7720
K.K.NG 發表於 11-7-20 14:31 大埔區我就無喇,要問下其他jm呀!
K.K.NG 發表於 11-7-20 14:33 仲要一齊連人帶狗出黎玩呀!
K.K.NG 發表於 11-7-20 14:35 唔好咁講,有時個天就係咁,越做得多就越唔俾你,你懶懶閒就得喎!我只係唸住盡左力,無都唔會後悔姐!你 ...
buzztigger 發表於 11-7-20 14:36 唔係個邊人幫唔到你呀, 個時係沙田睇開一個, 不過對你黎講都係遠呀!
buzztigger 發表於 11-7-20 15:47 又靜返
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy