Re: ~返工上網升級版~(Part 6)
雖然我有工人做家務, 但都係覺得辛苦架, 因為一入屋紫鈺就吋步不離, 飲奶/食飯都要我餵, 沖涼又要我坐係隔離, 又捉住我講故事書俾佢聽, 當佢自己玩既時候, 我諗住睇下小說, 佢一發現就搶走我本書, 玩下我 :-( 瞓覺更加唔使講。kitkitmum 寫道:
我都要湊仔 & 返工,我已經覺得好辛苦,真係冇咩用。如果呀仔呀囡半夜一齊曳曳,我o個日就水水o下嫁la。[quote]
啫喱媽 寫道:
[有幾多人好似你咁幸福丫...
[/quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。