奀豬mami~~ 寫道:
veron,
你呢個時間上黎,無非都係自己想打一版姐![]()
![]()
奀豬mami~~ 寫道:
veron,
我未食飯...不過餵左豬豬同豬囡,
而我叫外賣![]()
![]()
![]()
As I can remember, they said you are only mid 20s!!!! Woh...a young and talent mummy!!!
奀豬mami~~ 寫道:
veron,
我係"無飯煮婦",所以冇咁辛苦........
不過由朝到黑都無事忙,不過我會開住部電腦,一得閒d,就入黎8下,![]()
![]()
![]()
奀豬mami~~ 寫道:
veron,
你想幾時要多個bb呀???
3年抱兩真係幾辛苦,因為一個又未懂事,幫唔到手,又要take care另一個小b![]()
![]()
奀豬mami~~ 寫道:
veron,
我好c架,乜都唔曉,你睇下打打丫....幾勁....
我都唔知我個c9牌係點考番黎![]()
![]()
我老公今晚好多野做,可能要半夜先番,所以我自己叫外賣囉,我唔鐘意食屋企野架,鐘意食街外野,所以咁肥囉....![]()
![]()
![]()
![]()
is so 勁!!! 奀豬mami~~ 寫道:
veron,
你係外國生活好好多,at least小朋友讀書冇咁大壓力,
講真,我宜家諗到遲多幾年,我2隻豬要讀小學,我又要教佢地,溫書,做功課,我已經好頭痛啦![]()
![]()
![]()
奀豬mami~~ 寫道:
veron,
你唔肥....我見過你.....你記唔記得我係邊個![]()
![]()
奀豬mami~~ 寫道:
veron,
適當既體罰係岩既![]()
![]()
不過豬豬見到膝條已經stop左,唔駛打![]()
![]()
![]()
我比未生之前肥左35磅.....我都未 :-(![]()
![]()