想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4867


5301#
發表於 11-8-18 09:42 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-8-18+09:2

原帖由 dapdap126 於 11-08-18 發表
排卵痛? 開得工啦!!
今日day 11咋,我平時40d,上個月32d,唔會今個月又早咁多呀?anyway我依家痛到行唔到同想殺人



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 1739


5302#
發表於 11-8-18 09:43 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-18 09:33
黃醫生都覺得可以唔洗量體溫架
13日得架喇,夠12日已經係叫夠黃體啦,唔洗擔心身體...而且我地有調理 ...
我個婦科都係咁講, 佢話有排卵棒已經可以準到排卵, 體溫係 stone ages 既東東. 但我見我之前用既係耳探, 今個 cycle 咪買返枝婦用試試咯. 了解多o的自己身體都好....

我開始第一個 cycle 試時係 33 day ga, 之後30日, 再試過 27日, 依家就28日倒. 唔知關唔關中藥事呢.


大宅

積分: 4867


5303#
發表於 11-8-18 09:44 |只看該作者

引用:Quote:dapdap126+發表於+11-8-18+09:37+排

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-18 發表
根據我0既經驗,排卵痛係開唔到工0既
係,好似俾好多枝針吉緊,明明出左門口都頂唔住sick leave



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


男爵府

積分: 7720


5304#
發表於 11-8-18 09:46 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-18 09:43
我個婦科都係咁講, 佢話有排卵棒已經可以準到排卵, 體溫係 stone ages 既東東. 但我見我之前用既係耳探, 今 ...

都係了解下架咋,就好似去睇黃醫生咁,雖然佢話唔量都得,但佢知我有量,佢都有叫我俾曬之前4個cycles 0既體溫佢睇下
應該點都有少少用0既..至起碼可以知幾時0黎m

我而家就係3x日一個月呀,之前明明係28日架麻,一夏天就亂喇......希望0黎緊個月調番早0的,下個月結婚一週年麻,千萬唔好0個日m囉



男爵府

積分: 7720


5305#
發表於 11-8-18 09:49 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-8-18 09:42
今日day 11咋,我平時40d,上個月32d,唔會今個月又早咁多呀?anyway我依家痛到行唔到同想殺人



...
唔出奇喎,你開唔開到工呀......開到就開始左先,今晚再check下哈哈笑囉
不過你痛到行唔到,應該都唔想開工,因為我都試過miss左排卵日dodo
你有無得搵0的野暖下佢舒緩下佢睇下好唔好0的?


男爵府

積分: 7720


5306#
發表於 11-8-18 09:50 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-8-18 09:44
係,好似俾好多枝針吉緊,明明出左門口都頂唔住sick leave

拿拿臨check下係唔係排卵啦,唔係的話就食一粒止痛藥啦


大宅

積分: 1739


5307#
發表於 11-8-18 09:50 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-18 09:38
即係好似我0個時咁做咁微創啦..要麻醉架喎
我而家都考慮緊好唔好割左佢地先,但割一割,要抖番幾個 ...
所以發現個瘤之後我去搵黃醫生, 因為聽講中藥對朱古力瘤係有用架, 同埋之後黃老醫生開既藥未必岩用.

我上個月係等緊 bingo 時搵黃醫生, 佢話話等緊 bingo 就唔好攪住, 所以到今個 cycle m come 佢先開過張 modified (1) 號仔俾我調經+朱古力瘤. 希望之後去搵婦科照時細左, 最好就冇埋啦.


同埋你若果有超聲波相可以俾黃醫生睇. 佢係西醫黎都識睇架.


大宅

積分: 1739


5308#
發表於 11-8-18 09:52 |只看該作者
siuheijoeblack 發表於 11-8-18 09:44
係,好似俾好多枝針吉緊,明明出左門口都頂唔住sick leave
我排卵時都係咁架, 不過係痛完後一日先開始多分泌, 再過一兩日先見哈哈笑.
check 定紅D先唔怕 miss 左好o的喎


大宅

積分: 1739


5309#
發表於 11-8-18 09:54 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-18 09:46
都係了解下架咋,就好似去睇黃醫生咁,雖然佢話唔量都得,但佢知我有量,佢都有叫我俾曬之前4個cycles 0既體溫 ...
反而黃醫生見我咁多個 cycle 唔得叫我俾體溫表佢睇. 因為佢話唔信排卵捧呀. 哈哈!


男爵府

積分: 7720


5310#
發表於 11-8-18 09:56 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-18 09:50
所以發現個瘤之後我去搵黃醫生, 因為聽講中藥對朱古力瘤係有用架, 同埋之後黃老醫生開既藥未必岩用.

我上 ...

我無要番0個0的相呀..不過我同黃醫生講"子宮內膜異位"唔係講"朱古力瘤",你覺得佢知唔知我講緊朱古力瘤呢?因為佢無話幫我清瘤呀...下次同佢講番清楚先...等我下個月都照下有無細左,不過我好煩啦..細左又好易有番,割完又有,真係玩死我..唯一係我上年6月直至今年3日戴左子宮環之後就真係無大過喇,除0個時照過同之前一樣都係4cm左右囉


大宅

積分: 1739


5311#
發表於 11-8-18 09:57 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-18 09:46
都係了解下架咋,就好似去睇黃醫生咁,雖然佢話唔量都得,但佢知我有量,佢都有叫我俾曬之前4個cycles 0既體溫 ...
睇黎你結完婚就即刻開工喎!
我結左兩年先開, 仲要去左個兩週年大旅行之後先開(諗住有排都冇得去). 早知去旅行時唔好避啦


男爵府

積分: 7720


5312#
發表於 11-8-18 09:57 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-18 09:54
反而黃醫生見我咁多個 cycle 唔得叫我俾體溫表佢睇. 因為佢話唔信排卵捧呀. 哈哈! ...

係喎..點佢佢咁唔信排卵棒呢,佢都係咁同我講架..不過我都同佢講番我0既體溫係match到排卵棒0既


男爵府

積分: 7720


5313#
發表於 11-8-18 09:58 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-18 09:52
我排卵時都係咁架, 不過係痛完後一日先開始多分泌, 再過一兩日先見哈哈笑.
check 定紅D先唔怕 miss 左好o的 ...

你都好丫,係排卵前痛..我有一個cycle係exactly排0個日痛..miss左dodo唔到,之後第二朝我都係扮唔痛先叫c6補飛


大宅

積分: 1739


5314#
發表於 11-8-18 09:59 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-18 09:56
我無要番0個0的相呀..不過我同黃醫生講"子宮內膜異位"唔係講"朱古力瘤",你覺得佢知唔知我講緊朱古力瘤呢? ...
佢知架, 兩個 terms 佢都有同我提過.
我仲有問把脈知唔知有冇大到, 佢就話要照先知.


大宅

積分: 4867


5315#
發表於 11-8-18 10:00 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-8-18+09:4

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-18 發表
唔出奇喎,你開唔開到工呀......開到就開始左先,今晚再check下哈哈笑囉
不過你痛到行唔到,應該都唔想開工,因 ...
我想殺人多過開工岩岩打去同c6 sick leave佢仲以為我講緊笑但係我又冇食中藥,又點會早咁多,如果今日真係排既話就24d cycle



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


大宅

積分: 4867


5316#
發表於 11-8-18 10:01 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-8-18+09:4

原帖由 2CupsOfT 於 11-08-18 發表
拿拿臨check下係唔係排卵啦,唔係的話就食一粒止痛藥啦
岩岩check左,但唔夠v得淺線,陣間再check多次先食藥



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。


男爵府

積分: 7720


5317#
發表於 11-8-18 10:02 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-18 09:57
睇黎你結完婚就即刻開工喎!
我結左兩年先開, 仲要去左個兩週年大旅行之後先開(諗住有排都冇得去). 早知去旅 ...

哈哈,唔係呀......我係結左半年先開工架,除左個環就即開工喇
哎呀,你過下二人世界兩年唔好咩..我地都係有瘤先提早開咋麻,原先都想起碼結左一年先架


大宅

積分: 1739


5318#
發表於 11-8-18 10:05 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-8-18 09:57
係喎..點佢佢咁唔信排卵棒呢,佢都係咁同我講架..不過我都同佢講番我0既體溫係match到排卵棒0既
...
佢話過有個 patient 見排卵棒有顯示所以想黃醫生幫佢寫紙照排卵, 不過寫左紙, 到照先發覺跟本未成熟同未排, 所以佢話不能盡信喎.


男爵府

積分: 7720


5319#
發表於 11-8-18 10:05 |只看該作者
dapdap126 發表於 11-8-18 09:59
佢知架, 兩個 terms 佢都有同我提過.
我仲有問把脈知唔知有冇大到, 佢就話要照先知.
...

咁我今次叫佢幫我清瘤先!!!
丫...我星期一番去時有講過話0的藥好眼訓,佢話唔會好眼訓喎..跟住我話你(我當時係講朋友仔)都係咁,佢話係咩,可能係我地本身訓得唔夠呀


大宅

積分: 4867


5320#
發表於 11-8-18 10:05 |只看該作者

引用:Quote:siuheijoeblack+發表於+11-8-18+09:4

原帖由 dapdap126 於 11-08-18 發表
我排卵時都係咁架, 不過係痛完後一日先開始多分泌, 再過一兩日先見哈哈笑.
check 定紅D先唔怕 miss 左好o的 ...
我之前排卵痛係陰陰痛,唔係劇痛,我岩岩痛到蹲係地下起唔到身,紅d得2/30%,未去到我既深粗呀



一步又一步,這是盼望之路。你愛,你手,牽引我走這人生路。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo