在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10722


5321#
發表於 05-6-10 17:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

啫喱媽 寫道:
[quote]
mycathy 寫道:
無得較細d咩

要call management o架, 好煩, 都試過幾次, 幾日好o的又凍過..... [/quote]無法啦,你個度係高檔地方


男爵府

積分: 7050


5322#
發表於 05-6-10 17:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh1668 寫道:
無法啦,你個度係高檔地方

關事o架咩? 係咪好耐無比我 過 :mrgreen: :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


5323#
發表於 05-6-10 17:40 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你唔捨得既
啫喱媽 寫道:
[quote]
poohpooh1668 寫道:
無法啦,你個度係高檔地方

關事o架咩? 係咪好耐無比我 過 :mrgreen: :mrgreen: [/quote]


子爵府

積分: 10877


5324#
發表於 05-6-10 17:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

queen

central control but you suppose to have a button to control also ka wow ?-( ?-(


男爵府

積分: 7050


5325#
發表於 05-6-10 17:56 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Tungmimi 寫道:
queen

central control but you suppose to have a button to control also ka wow ?-( ?-(

我就見唔到有啦, 唔o岩你過o黎幫我搵搵啦....
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7050


5326#
發表於 05-6-10 23:18 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


男爵府

積分: 7050


5327#
發表於 05-6-11 17:00 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

好慘, 得我一個...............

[size=xx-large]孤零零..............

丫..........呀..............................

:-( :-( :-(
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


5328#
發表於 05-6-11 18:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

喱媽
好慘, 得我一個...............what happen? Are you in office


男爵府

積分: 7413


5329#
發表於 05-6-11 20:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

皇后, 今日都要返工呀


侯爵府

積分: 23932


5330#
發表於 05-6-11 22:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

皇后,你你你....................今日返工
咁咁咁.....................琴晚個post係office出架


大宅

積分: 4064


5331#
發表於 05-6-11 23:17 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hi good night...

有冇人好耐冇上來 :-( :-(


男爵府

積分: 7413


5332#
發表於 05-6-12 19:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨

尋日同阿仔去左游水, 我諗住唔係好晒冇搽防曬點知我同阿仔咁都曬黑晒返黎 :-( 個個都冇黑係我地兩個一曬就黑咋


大宅

積分: 4672


5333#
發表於 05-6-13 09:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨

我尋日4點幾同仔仔囡囡去黃金海岸玩沙,仔仔都唔知玩得幾開心,但係囡囡一踏落個沙灘度就話『eeeeeeeeee...............污穢立tar",點都唔肯再踏返落個沙灘度,比佢激水。


子爵府

積分: 12599


5334#
發表於 05-6-13 09:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

早晨呀~!

蘋蘋好搞笑, 講:污遭立tar"

紫鈺去沙灘又係唔鐘意d沙, 仲想喊添, 後來我同daddy扮好開心咁先慢慢ok。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7413


5335#
發表於 05-6-13 09:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cyrus 又係咁o架, 見到d 野污漕就奄尖聲悶, 我地成日都笑佢好似婆婆咁, 不過我諗下次pingping 再去就唔會咁, cyrus 尋日游水都玩左一輪先敢自己o向水度行咋, 先前攬到我地實呀

kitkitmum 寫道:
早晨

我尋日4點幾同仔仔囡囡去黃金海岸玩沙,仔仔都唔知玩得幾開心,但係囡囡一踏落個沙灘度就話『eeeeeeeeee...............污穢立tar",點都唔肯再踏返落個沙灘度,比佢激水。


大宅

積分: 4672


5336#
發表於 05-6-13 09:42 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,cathy

我唔比仔仔落水,因為佢有咳,點知佢見到d水興奮到不得了,整濕哂條褲,仲要同佢沖身。[quote]


子爵府

積分: 12599


5337#
發表於 05-6-13 09:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

紫鈺係泳池玩水又係好似樹熊咁, 後尾我帶佢去淺水既地方, 佢發現可以自己行勁開心, 係度要自己行。我同佢話去游水, 佢竟然自己走去拿沙灘蓆同d玩沙既杯, 要我解釋先知係法泳池唔係去沙灘。
Kruson 寫道:
cyrus 又係咁o架, 見到d 野污漕就奄尖聲悶, 我地成日都笑佢好似婆婆咁, 不過我諗下次pingping 再去就唔會咁, cyrus 尋日游水都玩左一輪先敢自己o向水度行咋, 先前攬到我地實呀

[quote]
kitkitmum 寫道:
早晨

我尋日4點幾同仔仔囡囡去黃金海岸玩沙,仔仔都唔知玩得幾開心,但係囡囡一踏落個沙灘度就話『eeeeeeeeee...............污穢立tar",點都唔肯再踏返落個沙灘度,比佢激水。
[/quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4672


5338#
發表於 05-6-13 09:44 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson

我o地開o左個私竇,bk short o左,我o地都會係o個邊,不過我o地會兩邊走,唔可以掉低cathy,你有興趣就pm你個hotmail比我la。


大宅

積分: 4672


5339#
發表於 05-6-13 09:45 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我仲未同pingping游過水呀。[quote]
mycathy 寫道:
紫鈺係泳池玩水又係好似樹熊咁, 後尾我帶佢去淺水既地方, 佢發現可以自己行勁開心, 係度要自己行。我同佢話去游水, 佢竟然自己走去拿沙灘蓆同d玩沙既杯, 要我解釋先知係法泳池唔係去沙灘。[quote]


男爵府

積分: 5063


5340#
發表於 05-6-13 09:46 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

哇 個個尋日都去左游水喎.
我都去左清水灣.
[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo