跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19429


5321#
發表於 07-4-20 15:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

聽日都應該好天, 你地玩得開心d啦
KITTYMAMA 寫道:
happyma

我地明天詳談


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5322#
發表於 07-4-20 15:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
咁你諗諗佢啦


現實歸現實, 暫時機會甚微, 不過總有呢日既


男爵府

積分: 5710


5323#
發表於 07-4-20 15:19 |只看該作者

Re: 緣份的天空

ok see you tomorrow!

KITTYMAMA 寫道:
happyma

我地明天詳談


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5324#
發表於 07-4-20 15:20 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
喂喂.....做乜我地個4月份 dinner gathering 冇左下文嘅


我唔敢提呀
因為剛去完 360, 1/5 又 bbq, 驚你地嫌見得密


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5325#
發表於 07-4-20 15:30 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
聽日都應該好天, 你地玩得開心d啦



你都食多件餅
開開心心同囝囝慶祝


男爵府

積分: 5710


5326#
發表於 07-4-20 15:46 |只看該作者

Re: 緣份的天空


伯爵府

積分: 19429


5327#
發表於 07-4-20 15:46 |只看該作者

Re: 緣份的天空

:mrgreen:
KITTYMAMA 寫道:

你都食多件餅
開開心心同囝囝慶祝


伯爵府

積分: 19429


5328#
發表於 07-4-20 15:51 |只看該作者

Re: 緣份的天空

唔同性質喎 :mrgreen:
KITTYMAMA 寫道:
[quote]
AE_bb 寫道:
喂喂.....做乜我地個4月份 dinner gathering 冇左下文嘅


我唔敢提呀
因為剛去完 360, 1/5 又 bbq, 驚你地嫌見得密 [/quote]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5329#
發表於 07-4-20 16:22 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
唔同性質喎 :mrgreen:


咁你想點啫


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5330#
發表於 07-4-20 16:51 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪

我等咗成日, 等到收工都等唔倒你 :-|
你真係好忙呀 :-(


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5331#
發表於 07-4-23 09:30 |只看該作者

Re: 緣份的天空

[size=large]早晨!

AE
車郵箱

HAPPYMA
你星期六晚瞓得好嘛

肥仔媽咪
你今日有冇咁忙哩

開工LU


大宅

積分: 3888


5332#
發表於 07-4-23 09:48 |只看該作者

Re: 緣份的天空

HIHI ALL
四月真係好忙呀~~我去完旅行返到公司就開始跟d數喇~~剛剛攪完員工報稅咋 入黎跟妳地打招呼先


伯爵府

積分: 19429


5333#
發表於 07-4-23 10:32 |只看該作者

Re: 緣份的天空

good morning!!

kittyma,

收到 pm 喇, 要車車先, 再 call 你啦 :mrgreen:


伯爵府

積分: 19429


5334#
發表於 07-4-23 10:33 |只看該作者

Re: 緣份的天空

咁你有時間就上黎報料啦
Easy媽咪 寫道:
HIHI ALL
四月真係好忙呀~~我去完旅行返到公司就開始跟d數喇~~剛剛攪完員工報稅咋 入黎跟妳地打招呼先


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5335#
發表於 07-4-23 11:17 |只看該作者

Re: 緣份的天空

AE_bb 寫道:
kittyma,

收到 pm 喇, 要車車先, 再 call 你啦 :mrgreen:


等你


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5336#
發表於 07-4-23 11:18 |只看該作者

Re: 緣份的天空

Easy媽咪 寫道:
HIHI ALL
四月真係好忙呀~~我去完旅行返到公司就開始跟d數喇~~剛剛攪完員工報稅咋 入黎跟妳地打招呼先


WELCOME BACK
我都報完LU


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5337#
發表於 07-4-23 11:22 |只看該作者

Re: 緣份的天空

冇人 :-|
咁我唱吓獨腳戲先

昨日買咗部新單車俾亞囡, 初初都仲諗住放係下格床既, 點知入唔倒房門喎 唯有放係客廳 不過我同囡講咗, 有需要時, 我會攞嚟踩去買餸

今朝亞囡剝副 CON 時跌咗落地 :-( 一陣攞去俾人驗下有冇花, 如果要配過既就慘, 要二仟大元 :cry:

講完


子爵府

積分: 13946


5338#
發表於 07-4-23 11:51 |只看該作者

Re: 緣份的天空

[size=large]早晨!


Kittyma,

我相信呢排都會咁忙, 至少要忙到5月! :-(


Easy媽,

咁你得閒就多啲入傾啦!


AE,

你記得今日打去海天落埋我個仔名啦, 麻煩晒!


又要繼續做lu!


伯爵府

積分: 19429


5339#
發表於 07-4-23 12:17 |只看該作者

Re: 緣份的天空

kittyma

你個囡架單車咁大架, 連房門都入唔到

踩單車去買送.....好方便wor

你個囡副 con, 一副可能帶幾耐架? 希望冇花啦......唔駛配過副, 都幾貴 :-( :-(


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


5340#
發表於 07-4-23 12:41 |只看該作者

Re: 緣份的天空

肥仔媽咪

咁你得閑就入來搭兩句咀喇

你囝終於俾邊個說服咗肯轉會呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo