在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7413


5341#
發表於 05-6-13 09:49 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum, cathy, kitkit同紫鈺都好鍾意去沙灘玩喎

我想問係咪poohpooh 要萬寧印花呀, 仲有我有1個麥嘜s 襟章有冇人要呀?


男爵府

積分: 5063


5342#
發表於 05-6-13 09:50 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wa 你下次唔好la.
就算唔哂黑都要搽. 紫外線始終都係唔好既野.

Kruson 寫道:
早晨

尋日同阿仔去左游水, 我諗住唔係好晒冇搽防曬點知我同阿仔咁都曬黑晒返黎 :-( 個個都冇黑係我地兩個一曬就黑咋
[/url]


子爵府

積分: 12599


5343#
發表於 05-6-13 09:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum,
點解呀? 因為忌水? 紫鈺出世到現在游左兩次水, 次次落水都驚驚地, 但一陣間就好興奮, 仲要玩跳水(企/坐在池邊跟住掉佢落水)。
kitkitmum 寫道:
我仲未同pingping游過水呀
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4672


5344#
發表於 05-6-13 09:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔係呀,我想遲d先帶佢去,不過哩個夏天我都會帶佢。公主咁犀利識得玩跳水。你帶公主去泳池定係沙灘呀。[quote]
mycathy 寫道:
kitkitmum,
點解呀? 因為忌水? 紫鈺出世到現在游左兩次水, 次次落水都驚驚地, 但一陣間就好興奮, 仲要玩跳水(企/坐在池邊跟住掉佢落水)。[quote]


子爵府

積分: 12599


5345#
發表於 05-6-13 10:05 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

沙灘一次, 剩係行左一陣。泳池兩次, 每次玩30-45分鐘。每次玩完都話: 好玩, 仲去唔去? 去~!
kitkitmum 寫道:
唔係呀,我想遲d先帶佢去,不過哩個夏天我都會帶佢。公主咁犀利識得玩跳水。你帶公主去泳池定係沙灘呀?
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


5346#
發表於 05-6-13 10:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我哩幾日好慘呀, 生左兩粒飛滋+出智慧牙搞到牙肉腫同損左, 次次食野慘過乜, 唔食都痛, 仲有間中俾紫鈺撞到, 真係次次都 :-( 。晚晚臨瞓都有想剝左果幾隻牙既感覺。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10877


5347#
發表於 05-6-13 10:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson
我估妳同我一樣......一曬即黑
妳下次記住要


子爵府

積分: 10722


5348#
發表於 05-6-13 10:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

wa,你大住個肚,又唔抱得仔,你都去清水灣,[size=x-large]勁呀!
海魚媽 寫道:
哇 個個尋日都去左游水喎.
我都去左清水灣.


大宅

積分: 4672


5349#
發表於 05-6-13 10:11 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

沙灘人多,又要排隊沖身,好麻煩,泳池好d。[quote]
mycathy 寫道:
沙灘一次, 剩係行左一陣。泳池兩次, 每次玩30-45分鐘。每次玩完都話: 好玩, 仲去唔去? 去~![quote]


男爵府

積分: 5063


5350#
發表於 05-6-13 10:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

但係我覺得沙灘多野玩D 同埋乾淨D.
[/url]


男爵府

積分: 5063


5351#
發表於 05-6-13 10:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係我老公勁呀. 佢又抱仔 又攞野.
真係辛苦佢呀. hehe.
poohpooh1668 寫道:
wa,你大住個肚,又唔抱得仔,你都去清水灣,[size=x-large]勁呀!
[/url]


大宅

積分: 4672


5352#
發表於 05-6-13 10:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

哎呀....................想快d好就去睇醫生la,你熱氣呀,西醫就會比你食消炎藥,而我就會去針灸,你可以去睇牙醫,睇o下駛唔駛柭牙。
mycathy 寫道:
我哩幾日好慘呀, 生左兩粒飛滋+出智慧牙搞到牙肉腫同損左, 次次食野慘過乜, 唔食都痛, 仲有間中俾紫鈺撞到, 真係次次都 :-( 。晚晚臨瞓都有想剝左果幾隻牙既感覺。


男爵府

積分: 5063


5353#
發表於 05-6-13 10:14 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係就快D la. 你有左就真係乜都攪唔到.
mycathy 寫道:
我哩幾日好慘呀, 生左兩粒飛滋+出智慧牙搞到牙肉腫同損左, 次次食野慘過乜, 唔食都痛, 仲有間中俾紫鈺撞到, 真係次次都 :-( 。晚晚臨瞓都有想剝左果幾隻牙既感覺。
[/url]


子爵府

積分: 10722


5354#
發表於 05-6-13 10:15 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kruson,
yes,我要印花


男爵府

積分: 7413


5355#
發表於 05-6-13 10:17 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum我梗係有興趣啦, check pm

海魚媽, tungmimi, 係呀, 我係一曬即黑仲好耐都唔白返少少, 下次我一定會記住搽防曬啦 :-(

cathy, 你要快d 攪攪佢啦如果唔係食野都好辛苦呀


子爵府

積分: 12599


5356#
發表於 05-6-13 10:18 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

香港既沙灘都係好烏遭, 所以方便d都去泳池。去沙灘就zai玩。
海魚媽 寫道:
但係我覺得沙灘多野玩D 同埋乾淨D.
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7413


5357#
發表於 05-6-13 10:19 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh, 你方唔方便比個地步我等我寄比你呀, 不過我得3個咋


子爵府

積分: 10722


5358#
發表於 05-6-13 10:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你老公好犀利,我自己行樓梯好水,大清個條鬼咁長,行上去都好攰,仲要'咩'住d野,又要幫個仔沖身,可能海魚乖d,俊俊都不受控制既,老公一個實攪唔掂,我都同佢講個話去沙灘,佢reject左我:-( :-(
[quote]
海魚媽 寫道:
係我老公勁呀. 佢又抱仔 又攞野.
真係辛苦佢呀. hehe.


男爵府

積分: 5063


5359#
發表於 05-6-13 10:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

海魚係大膽囉. 乜都唔怕.
所以好D掛. 同埋俊俊肥仔D
[/url]


子爵府

積分: 10722


5360#
發表於 05-6-13 10:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

不過唔知係未大定左,好似唔識重同高咁既??
海魚媽 寫道:
海魚係大膽囉. 乜都唔怕.
所以好D掛. 同埋俊俊肥仔D

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo