跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 46216


5361#
發表於 05-8-26 18:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


5362#
發表於 05-8-26 18:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

我個成日一路sleep 一喊笑......
有時仲笑出聱


大宅

積分: 3868


5363#
發表於 05-8-26 18:47 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

^O^ 寫道:
ivy.cl:

我擔心佢係朱儒呀! :-|


無事, 唔好亂諗野, 順其自然


大宅

積分: 2529


5364#
發表於 05-8-26 19:45 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

all
呢排小B的手指靈活左。餵奶時一隻手在掃我個胸,另一隻就掃我條肥腰或者"加拿大"。好似同我講"媽咪,點解你重未減肥ga, 你條肥腰好好肉呀!"


大宅

積分: 3674


5365#
發表於 05-8-26 20:44 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Fannylok,

我係教小學....真係好辛苦, 無論係身體同精神上.....為左bb一定要定硬上....今日成7點幾先番到屋企,又錯過左餵奶時間,抱bb佢又唔認得我...真係好無奈.....

^O^,

你個女好得意! 同cindy一樣好期待有個女!


大宅

積分: 3868


5366#
發表於 05-8-26 21:01 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora ,

唔好俾甘大壓力自已啦, bb係你生ma, 無論佢今日反應係點樣, 佢都係你囝囝呀

我而家重係公司呀 :cry:

我覺得只要每日都抱到bb一陣, 就覺得好幸福架啦


大宅

積分: 3868


5367#
發表於 05-8-26 21:06 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

cindy & hellora,

追個女好呀, 女仔同男仔唔同, 女仔得意好多架
我個女好識講野 & 好口甜, 佢有時打俾我話 "mama, 我好掛住你呀 " :lol: :lol: :lol: 勿鬼辛苦都唔記得啦

唔知細佬大D會唔會打俾我呢 ?-(


禁止訪問

積分: 46216


5368#
發表於 05-8-26 21:10 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 75533


5369#
發表於 05-8-26 22:22 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak 寫道:
all
呢排小B的手指靈活左。餵奶時一隻手在掃我個胸,另一隻就掃我條肥腰或者"加拿大"。好似同我講"媽咪,點解你重未減肥ga, 你條肥腰好好肉呀!"



各位:
你地bb喊時有無流鼻水嫁?自從bb個肚仔有風睇左醫生後d胃口重未正常返呀!
:-( 而家我要'tum'到佢岩岩訓著先敢比佢食,如果唔係佢就會 !點算呀?我唔想佢以後都係咁呀。


大宅

積分: 1885


5370#
發表於 05-8-27 00:09 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

CindyMak 寫道:
all
呢排小B的手指靈活左。餵奶時一隻手在掃我個胸,另一隻就掃我條肥腰或者"加拿大"。好似同我講"媽咪,點解你重未減肥ga, 你條肥腰好好肉呀!"


卑你笑c :lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 3868


5371#
發表於 05-8-27 01:31 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

沙沙 寫道:
Fannylok,

我都同意Ivy.CL講法...BB還細呢, 起初應不到妳姐..但始終係妳個囝囝來的麻...大D想佢唔痴妳都難lu.


我大女由bb到而家都係工人take care, 佢越大 D "痴媽症" 越嚴重, 放心啦, 你想佢走都難呀


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5372#
發表於 05-8-27 09:05 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Ivy.CL 寫道:
hellora ,

唔好俾甘大壓力自已啦, bb係你生ma, 無論佢今日反應係點樣, 佢都係你囝囝呀

我而家重係公司呀 :cry:

我覺得只要每日都抱到bb一陣, 就覺得好幸福架啦



我覺得只要每日都抱到bb一陣, 就覺得好幸福架啦 ---> 絶對同意, 每日咁辛苦返工都係等放工抱下bb, 同bb傾下計玩下咋


大宅

積分: 2529


5373#
發表於 05-8-27 10:57 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923
我個B喊時有流鼻水呀!鼻水乾左又成鼻鼻屎。同佢清潔,佢又喊過!結果惡性循環,清極都有,日日都要"new"。
我老豆見我同佢"new"鼻,就話我虐待佢!


大宅

積分: 3674


5374#
發表於 05-8-27 18:56 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

Ivy.CL 寫道:
hellora ,

唔好俾甘大壓力自已啦, bb係你生ma, 無論佢今日反應係點樣, 佢都係你囝囝呀

我而家重係公司呀

我覺得只要每日都抱到bb一陣, 就覺得好幸福架啦


Thanks, Ivy.CL! 我為左bb,咩野都要頂硬上.....係時候調節自己0既心理.... :cry:


大宅

積分: 1439


5375#
發表於 05-8-28 00:29 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hi all,

hellora
我都是教育界,現今教育界真的令人叫苦連天,不過,為了bb,真的要頂硬上﹗你知唔知我幾勁呀,駝住bb時,放工時間是八、九點﹗仲要進修,我5月10日生bb,5月7日仲要考試(在城大讀了一個學位)﹗今年終於畢業了,又話要讀語文學位或普通話基準﹗唉﹗救命呀﹗

jk923
你bb真叻,識轉身﹗

cindymak
我個bb都係甩頭髮喎,好似隻甩毛雞,好攪笑﹗


別墅

積分: 606


5376#
發表於 05-8-28 01:37 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

"為了bb,真的要頂硬上" -- 我都係咁話.... 返左工後, 最早放工o個晚都成9點幾, o岩o岩個week有幾晚成11點幾, 又辛苦又掛住bb.... friday night最開心, 可以接bb返屋企. 自己湊雖然好累, 但係望住bb又覺得好sweet~~


大宅

積分: 3674


5377#
發表於 05-8-28 08:53 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

TwoTwo,

你真係好叻 ! 行外人真係冇辦法明白果種辛苦同無奈.....呢排我簡直覺得有產後抑鬱,喊左好多次.....

真係好多謝大家,為左小b,我會努力!!


翡翠宮

積分: 75533


5378#
發表於 05-8-28 14:23 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

hellora 寫道:
TwoTwo,

你真係好叻 ! 行外人真係冇辦法明白果種辛苦同無奈.....呢排我簡直覺得有產後抑鬱,喊左好多次.....

真係好多謝大家,為左小b,我會努力!!

我以前都係教育界的,不過係幼師,教左13、4年真係越教越辛苦!每晚開會開到7,8點,返屋企重要寫教案做壁報!我陀大仔時搞完畢業禮即晚作小產,又唔同我續約 ,最後我老公叫我唔好做住安胎,到大仔出世後半年先搵返黎做,做左2年又無續約,由果時起做返全職媽媽!i~~到時要再返出黎做都幾難,因為我地都不停被迫進修,但我地年資越耐就越難搵工?真係唔明點解我地d有經驗有學歷o既唔請,請埋d有學歷但無經驗o既老師?


大宅

積分: 1439


5379#
發表於 05-8-28 22:25 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

jk923
hi
你係唔係同小穎穎剪了頭髮?圓滾滾,好得意!
你就好啦,現在可以做全職媽咪!


大宅

積分: 3674


5380#
發表於 05-8-29 08:43 |只看該作者

Re: 2005年5月媽咪會(Part 2)

TwoTwo 寫道:
jk923
hi
你係唔係同小穎穎剪了頭髮?圓滾滾,好得意!
你就好啦,現在可以做全職媽咪!


我都好想做全職媽咪,不過暫時冇可能亦唔敢奢望,我只想搵一份放左工就真係可以放工,有番d私人生活,唔駛放左工仲要係屋企開工之餘,夜晚仲要發惡夢!

做教書0既更加明白父母對小朋友成長的重要性,我真係好想我仔女可以好好成長!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo