跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8390


5361#
發表於 05-8-30 09:46 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
呵呵....太長篇喇.....同埋其實唔係好橋....下次見面再同你講喇!


男爵府

積分: 8369


5362#
發表於 05-8-30 10:49 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽、ABCD媽、Small:
我真係好想放,但老細都想我幫手做埋最後一星期(因暫未有人接手我的工作),而且所謂大公司,一講到計人工和計假期就搞到好複雜。

樂媽:
你有沒有keep住飲高鈣低脂奶和搽按摩膏? 再痛就要睇跌打啦!
樂爸答應你以後不引樂仔去toyrus????


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5363#
發表於 05-8-30 11:00 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy
你試下盡量爭取....如果無得放一星期
放一,兩日也好
你也知gigi好想好想你接她的麻

我估樂媽係幫老公去買左...(但拿到平d的價)<<--我估架乍..
因為...我覺得樂媽係唔會...亦講唔惦...樂爸答應以後不引樂仔去toyrus...哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

禽日個衰佬又激我
話說我堂細佬要去澳洲升學...o甘我係果邊回來
我咪教他...比d經驗
個衰佬話我讀野雞學校喎...激到我呀....
我鬧足全晚...佢唔應有錯
$@%%$%@$#$^@....
後尾今早用兩個7仔迪士尼當sorry...哼!
算...好彩唔係重覆...重覆就唔原諒咖哪..哈哈哈


複式洋房

積分: 129


5364#
發表於 05-8-30 11:10 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽:

剛剛收到啦 ! Thank you 妳啦 !
點解D Label 無搣走黑色紙嘅 ? 是不是有用的?


男爵府

積分: 8390


5365#
發表於 05-8-30 12:36 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy:
係囉...放唔到一星期,放一兩日都好丫!
我冇飲奶...果日飲完個肚唔舒服左兩日...頂唔順....而家長時間貼住鎮痛貼...訓醒起身好好多...只係唔企得耐!


abcd媽、yy:
我都話係c橋架啦...比abcd媽估中左添 我係公司附近買到同款,仲係批發價比我,平成百幾蚊呀! 為免亞仔有要風得風o既感覺,又發揮我o既小宇宙 又諗多條c橋送比佢囉! 我只係嚴重警告樂爸唔好搞pat c 出黎,我唔會再幫佢執手尾!


abcd媽:
哈!你嬲多幾次咪好快儲齊囉!


reneema:
d黑色紙你咪搣走添呀....留為記念啦...傻瓜!


男爵府

積分: 8369


5366#
發表於 05-8-30 15:12 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽 & ABCD媽:
現在唯有將九月的短周和919的中秋假留起,到922、923或924才放,希望總有一天可以如願接芝芝放學。 :-|

今朝又接到「噩耗」,老總要我們全組人重新寫過已交的專欄文稿,真係 ,但 都係要做。 :tongue:

樂媽:
toyrus在深水步入貨?


子爵府

積分: 11434


5367#
發表於 05-8-30 16:00 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽, e.....睇黎以後都要跟你去深水步入貨先得啦 其實我真係要入貨呀, 諾妍學校開生日會要送 gift to classmate gar, need to look look ar, give me some information please


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5368#
發表於 05-8-30 16:50 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy
哈哈...你老細更年期呀??
接受唔到你唔做惡耗
比你臨走前也無好日子好過
有一次...我在一間公司...個manager好衰好衰
我臨尾唔做...一個月前通知
果一個月...我真係乜都唔做
返工時間做1小時野..其餘時間在公司玩
filing也唔做...呵呵
該用戶已被刪除

5369#
發表於 05-8-30 20:02 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8390


5370#
發表於 05-8-30 21:23 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy:
住嚟做...過埋呢段日子你就自由喇!
在深水步入貨>>我諗唔會卦...不過真係估唔到會買到喎!

small:
收嘢喇!

i&i:
好好多喇...thx.....


男爵府

積分: 8390


5371#
發表於 05-8-31 10:04 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
我同事有4.Goofy,5.Pluto,10.Belle,16.Doc,17.Sleepy,可以交換,你有冇岩呀?


男爵府

積分: 8369


5372#
發表於 05-8-31 10:25 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
神婆果然料事如神!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5373#
發表於 05-8-31 11:52 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY...
哈哈哈......唔係你估..哈哈

樂媽
我想要sleepy
其他的我有了...
我有1米奇老鼠,5布魯塗,6黛絲,7奧羅拉(睡美人),12白雪公主,14乞嗤,16博士,19開心,35大寶(小飛象),40辛巴可交換
你朋友欠邊個....


伯爵府

積分: 17555


5374#
發表於 05-8-31 12:33 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我個仔呢個星期開學呀,都唔得閒上來呀. :-( :-(
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5375#
發表於 05-8-31 12:35 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽&樂媽
歡迎你地來,但係我照顧3個,驚唔得閒招呼你地呀.
ABCD媽咪 寫道:
WING...hee...
今早去搏殺後....無重覆的有18個...重覆多出來有3個
好喎....下次去你屋企bbq
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5376#
發表於 05-8-31 12:37 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽
7仔的荔枝舌頭$3支呀
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5377#
發表於 05-8-31 12:39 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我個仔返學喊呀 :-( :-( ,到自己返學的時候都唔知點算呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5378#
發表於 05-8-31 12:40 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

WING
講起雪條
我禽晚煮飯開冰箱先發現果日仍有雪條無開出來比小朋友食
對唔住呀~~~~~~~~嗚~~~~~~~~


男爵府

積分: 8369


5379#
發表於 05-8-31 12:59 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
小食會你準備了咁多食物,我們都食唔哂,我也忘了有雪條食囉∼ :mrgreen:
下次去wing屋企BBQ再食過!

Wing:
西瓜組依然係Ms So和Ms Chan嗎?我記得去年開學頭四天,有玩跳彈床、攀架、音樂小舞台、唧唧波......,今年茶點吃甚麼?
傑傑是不是有點驚(突然見到咁多細路,好嘈下)才哭?我諗老師有辦法的。


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5380#
發表於 05-8-31 13:30 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy
亞c呢期也成日問點解爸爸可以同媽媽一齊訓..哈

我屋企今日好靜呀....(開心ing)
因個個食左藥....全部痴呆狀態
不過我就無左幾百銀..@_@

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo