在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4672


5361#
發表於 05-6-13 10:25 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你都唔係msn,你online o左未呀。[quote]
Kruson 寫道:
kitkitmum我梗係有興趣啦, check pm


子爵府

積分: 12599


5362#
發表於 05-6-13 10:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum, kruson, 海魚媽,
我兩邊智慧牙都打橫生, 睇過牙醫要做手術剝除, 但我真係好驚。所以遲遲未去搞, 每次出下牙就辛苦幾日, 哩排加埋熱氣同唔夠瞓火大, 所以特別辛苦, 都係時候去整下佢了。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4672


5363#
發表於 05-6-13 10:33 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我件餅同你一樣,又係打橫生,佢係早幾年兩邊都已經去做o左手術,做完之後面頰都細o左。不過係勁辛苦,做完之後連粥都吞唔到。但係好處係唔會成日為o左隻牙而痛。
mycathy 寫道:
kitkitmum, kruson, 海魚媽,
我兩邊智慧牙都打橫生, 睇過牙醫要做手術剝除, 但我真係好驚。所以遲遲未去搞, 每次出下牙就辛苦幾日, 哩排加埋熱氣同唔夠瞓火大, 所以特別辛苦, 都係時候去整下佢了。


子爵府

積分: 10877


5364#
發表於 05-6-13 10:35 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔驚ka....cathy

我都剝晒ka la.....盡早啦......
仲有如果醫生手勢好係唔會腫同fever ka.....
我就係人板......仲要好似only 食過1粒止痛藥咋


男爵府

積分: 5063


5365#
發表於 05-6-13 10:40 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係無咁快架la.
咁俊俊衣家幾重. 海魚衣家都係24.5磅咋.
poohpooh1668 寫道:
不過唔知係未大定左,好似唔識重同高咁既??
[/url]


子爵府

積分: 12599


5366#
發表於 05-6-13 10:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum,tungmimi,
做手術後係勁辛苦架, 唔知有無病假呢? 唔係又痛又朣仲要返工真係陰公, 我應該月尾去搞掂佢, 學海魚媽話zai, 大肚咪都做唔到(雖然有排都未開工)
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7413


5367#
發表於 05-6-13 10:43 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

kitkitmum, 公司block 左唔比裝msn o架 :-(


男爵府

積分: 7413


5368#
發表於 05-6-13 10:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy, 我上次脫智慧牙塊面腫左兩日呀。


子爵府

積分: 10877


5369#
發表於 05-6-13 10:52 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy

我個時真係一d 都唔腫......不過醫生都有俾病假我
其實如果妳久唔久就痛......真係要快手攪掂佢囉


子爵府

積分: 12599


5370#
發表於 05-6-13 10:54 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

tungmimi,
妳既牙醫係邊度架, 收費如何? 妳都係打橫生呀? 我可能要剝兩三隻, 所以我姑奶叫我去菲li牙科做, 唔使錢, 不過要晨咁早去排隊。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


5371#
發表於 05-6-13 10:55 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔緊要, 留係哩度陪我 (幸災樂禍)
Kruson 寫道:
kitkitmum, 公司block 左唔比裝msn o架 :-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


大宅

積分: 4672


5372#
發表於 05-6-13 10:57 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔緊要係bk倍你。
Kruson 寫道:
kitkitmum, 公司block 左唔比裝msn o架 :-(


子爵府

積分: 10877


5373#
發表於 05-6-13 11:06 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy

我個係葵涌ka......收費我又唔係好記得
好似如果唔駛開刀就$900......如果要ke 就此$1,800.....不過都成5/6年前ka la........但可能佢係屋村醫生......好多幾會同人脫呀......所以手勢都幾好ka.....如果妳唔怕遠我可以pm d info 俾妳ka......仲有妳可以 choose friday night/sat morning 先脫.....咁都可以有足夠時間休息 (if 妳唔想請假的話)


侯爵府

積分: 21395


5374#
發表於 05-6-13 11:07 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

入不到msn呀, 彈左句

因為服務或您的網際網絡連線可能發生問題, 所以您無法登入msn messenger. 請確認你已連線至網際網絡. 81000306

有無人知點解呀?


侯爵府

積分: 21395


5375#
發表於 05-6-13 11:09 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy

我都係打橫生的, 還兩邊tim, 我脫左一邊, 因為果時咬到塊面入邊損晒, 好似生菲茲甘.

我脫左之後, 放左一個星期sick leave(request醫生寫的), 幾日食不到野, 飲不到野, 要用飲管.

如果想減肥就最好啦, 瘦左10lbs.


男爵府

積分: 5063


5376#
發表於 05-6-13 11:10 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔知. 你試下熄機再開過.
hinhinmummy 寫道:
入不到msn呀, 彈左句

因為服務或您的網際網絡連線可能發生問題, 所以您無法登入msn messenger. 請確認你已連線至網際網絡. 81000306

有無人知點解呀?
[/url]


子爵府

積分: 10722


5377#
發表於 05-6-13 11:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

屋企個磅就27,個日去健康院得12kg[quote]
海魚媽 寫道:
係無咁快架la.
咁俊俊衣家幾重. 海魚衣家都係24.5磅咋.


侯爵府

積分: 21395


5378#
發表於 05-6-13 11:16 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

都不得呀, 有無人知呀?

海魚媽 寫道:
唔知. 你試下熄機再開過.
[quote]
hinhinmummy 寫道:
入不到msn呀, 彈左句

因為服務或您的網際網絡連線可能發生問題, 所以您無法登入msn messenger. 請確認你已連線至網際網絡. 81000306

有無人知點解呀?
[/quote]


子爵府

積分: 12599


5379#
發表於 05-6-13 11:20 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

tungmimi,
好呀, 麻煩妳送朵花俾我呀~!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


5380#
發表於 05-6-13 11:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

hinhinmummy,
妳之前入唔入到, 如果一路都入唔到既, 可能係公司set左防火牆。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo