親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   151


複式洋房

積分: 295


521#
發表於 14-4-4 19:18 |只看該作者

引用:Quote:Kellymummum+發表於+14-4-1+12:49+嘩

原帖由 linda0818 於 14-04-01 發表
8 晚 $15000, 因我兩大兩小, 要book 可訓4人的房

1晚 libre graden
想問問知唔知 Libre garden 小童可唔可以免費入住?


水晶宮

積分: 61756

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


522#
發表於 14-4-4 19:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 qooqoofans 於 14-04-04 發表

原帖由 halookmama 於 14-04-04 發表
其實hotels.com, hotelclub.com, expedia.com&agoda 都有code

expedia 用citibank 可以generate 10%code
我係hsbc條linkage入去睇過,差不多,佢地d價錢同就咁入agoda好似有少少唔同架。


大宅

積分: 2251


523#
發表於 14-4-4 21:14 |只看該作者
AngusBB 發表於 14-4-4 19:18
想問問知唔知 Libre garden 小童可唔可以免費入住?
日本酒店大多小學生開始計錢,我兩大兩小,4歲同8歲,所以我BOOK左3床房


男爵府

積分: 6458

陪月勳章 BK Milk勳章


524#
發表於 14-4-5 00:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+halookmama+於+14-04-04+發表

原帖由 YuYuMother 於 14-04-04 發表
我係hsbc條linkage入去睇過,差不多,佢地d價錢同就咁入agoda好似有少少唔同架。

...
我發覺一般都係agoda比較貴,我dbs 入去好似一樣

點評

YuYuMother  係,所以訂前格價睇清楚先。  發表於 14-4-5 11:02


大宅

積分: 1050


525#
發表於 14-4-5 10:32 |只看該作者
回覆 AngusBB 的帖子

你去agoda check, 每間酒店有說明兒童入住, 見hotel policy...有啲11歲同床都唔收費, 有啲6歲就一定要加床....


大宅

積分: 1151


526#
發表於 14-4-5 13:33 |只看該作者

回覆:awowo 的帖子

請問沖繩可在哪裡買煙花?超市?




大宅

積分: 1050


527#
發表於 14-4-5 15:43 |只看該作者
超市便利店都有


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


528#
發表於 14-4-5 18:41 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

大家覺得依家換日元會唔會太早呢?


男爵府

積分: 5820


529#
發表於 14-4-5 20:50 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

如果果日去菠蘿園同海洋公園 建議住邊間酒店? thx 我都睇到眼花


別墅

積分: 710


530#
發表於 14-4-5 21:02 |只看該作者

引用:超市便利店都有

原帖由 awowo 於 14-04-05 發表
超市便利店都有
沖繩所有海灘都可以放煙花嗎?

點評

phoebe^^  我上次0係公園放咋,本身諗住去沙灘,但問酒店D STAFF,佢話去後面個公園  發表於 14-5-1 02:05


男爵府

積分: 5820


531#
發表於 14-4-5 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+qooqoofans+於+14-04-04+發表

原帖由 halookmama 於 14-04-04 發表
其實hotels.com, hotelclub.com, expedia.com&agoda 都有code

expedia 用citibank 可以generate 10%code
我去左citibank 拎左code 跟住 expedia.com去到付款時都無位入code 諗住照去就有 點知已經比左錢無discount why?


男爵府

積分: 6458

陪月勳章 BK Milk勳章


532#
發表於 14-4-5 23:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+halookmama+於+14-04-04+發表

原帖由 芷寧 於 14-04-05 發表
我去左citibank 拎左code 跟住 expedia.com去到付款時都無位入code 諗住照去就有 點知已經比左錢無d ...
有位入喎…cancel 再book 過啦


大宅

積分: 4669


533#
發表於 14-4-5 23:58 |只看該作者

回覆:2014暑假沖繩親子團,入o黎一齊研究吓吖

我見OTS有10人車,請問有無人知香港既貨van牌可以揸嗎?謝!


男爵府

積分: 6458

陪月勳章 BK Milk勳章


534#
發表於 14-4-5 23:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+芷寧+於+14-04-05+發表我去左

原帖由 halookmama 於 14-04-05 發表
有位入喎…cancel 再book 過啦

1396713555064.jpg


大宅

積分: 1151


535#
發表於 14-4-6 15:08 |只看該作者

引用:大家覺得依家換日元會唔會太早呢?

原帖由 KelS 於 14-04-05 發表
大家覺得依家換日元會唔會太早呢?
如果暑假先用,我會等到105才換。



點評

KelS  Thank you~  發表於 14-4-7 17:34


大宅

積分: 1151


536#
發表於 14-4-6 15:09 |只看該作者

回覆:awowo 的帖子

thanks




男爵府

積分: 5820


537#
發表於 14-4-6 16:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+halookmama+於+14-04-05+發表

原帖由 halookmama 於 14-04-05 發表
thx !!


大宅

積分: 1874


538#
發表於 14-4-6 19:39 |只看該作者
想問下大家意見, 我本來諗位2晚那霸, 2晚恩納, 但見好多jm都會住名護, 而家又諗好唔好1晚那霸, 2晚恩納, 2晚名護, 但北部留咁耐有冇咁多嘢玩?


侯爵府

積分: 22984


539#
發表於 14-4-6 20:01 |只看該作者
Natronma 發表於 14-4-6 19:39
想問下大家意見, 我本來諗位2晚那霸, 2晚恩納, 但見好多jm都會住名護, 而家又諗好唔好1晚那霸, 2晚恩納, 2 ...
都ok架,有水族館,元氣村,菠蘿園,名護動植物公園,水果樂園,啤酒廠,海中展望塔,仲可以去埋古宇利島,食方面更加唔洗擔心


男爵府

積分: 6458

陪月勳章 BK Milk勳章


540#
發表於 14-4-6 20:05 |只看該作者

引用:Quote:Natronma+發表於+14-4-6+19:39+想問

原帖由 lovelyliz 於 14-04-06 發表
都ok架,有水族館,元氣村,菠蘿園,名護動植物公園,水果樂園,啤酒廠,海中展望塔,仲可以去埋古宇利島,食方面更 ...
我宜家轉book naha beach side hotel, 好似幾抵


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo