跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22642


521#
發表於 07-9-7 15:39 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-9-7 15:32 發表

佢咩事, 我無溫豬 但都刺激唔到佢啦,佢都閃下閃下咁 我仲累過返工呀 好似自己有份開學咁


係累過d 小朋友...................


伯爵府

積分: 18803


522#
發表於 07-9-7 15:43 |只看該作者
原文章由 chanfan 於 07-9-7 15:39 發表
咁咪好囉, 得亞豬帶協, 妳先可以有番d求學童真咋

但我覺得自己似亞嬸多d啵



侯爵府

積分: 22642


523#
發表於 07-9-7 15:45 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-9-7 15:43 發表

但我覺得自己似亞嬸多d啵



你陪足亞仔入學校成個星期呀?


伯爵府

積分: 18803


524#
發表於 07-9-7 15:45 |只看該作者
原文章由 mayken1612 於 07-9-7 15:39 發表


係累過d 小朋友...................

係呀,加上我仲要返工 真係瘦到二磅架




伯爵府

積分: 18803


525#
發表於 07-9-7 15:47 |只看該作者
原文章由 mayken1612 於 07-9-7 15:45 發表


你陪足亞仔入學校成個星期呀?


隔日囉,但星期四下午又返左去醫院做checking,忙到飛起



侯爵府

積分: 22642


526#
發表於 07-9-7 15:53 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-9-7 15:45 發表

係呀,加上我仲要返工 真係瘦到二磅架



咁咪益你囉.............早兩日有個在職mami係學校門口同我講....佢昨日下午累到淨係帶個軀殼返工食lunch.........


侯爵府

積分: 20493


527#
發表於 07-9-7 16:04 |只看該作者
我黎喇


侯爵府

積分: 22642


528#
發表於 07-9-7 16:04 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-7 16:04 發表
我黎喇




我like like like like 呢張大頭照...........  


伯爵府

積分: 18803


529#
發表於 07-9-7 16:06 |只看該作者
原文章由 mayken1612 於 07-9-7 15:53 發表



咁咪益你囉.............早兩日有個在職mami係學校門口同我講....佢昨日下午累到淨係帶個軀殼返工食lunch.........

我直頭做緊野都想



侯爵府

積分: 22642


530#
發表於 07-9-7 16:08 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-9-7 16:06 發表

我直頭做緊野都想



咁你請埋下午麻..........


侯爵府

積分: 20493


531#
發表於 07-9-7 16:09 |只看該作者
酌b今個星期訓少左好多晏覺

因為呢幾日中午都出左去lunch,lunch之後行一陣就返ok,酌b就多數o係呢段時間hup一陣就算數,返到ok同佢bath&飲奶之後佢就衰到唔肯訓
佢而家又係咁啦

我一於由得佢o係房關埋門等佢自己係床仔玩飽佢,睇下佢會唔會玩玩下訓酌著先


公爵府

積分: 28259


532#
發表於 07-9-7 16:10 |只看該作者
係咪講緊我? ?-(

原文章由 mankat06 於 07-9-7 15:33 發表

要自我介紹下先,跟手蝦媽得閒就pm你架啦
[/url]


侯爵府

積分: 20493


533#
發表於 07-9-7 16:10 |只看該作者
嘻,多謝may may,呢張相新鮮滾熱辣呀,頭先酌爸同酌b去公園影架:mrgreen: :mrgreen:

原文章由 mayken1612 於 07-9-7 16:04 發表

我like like like like 呢張大頭照...........  


伯爵府

積分: 18803


534#
發表於 07-9-7 16:12 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-7 16:04 發表
我黎喇

酌b好man呀



伯爵府

積分: 18803


535#
發表於 07-9-7 16:13 |只看該作者
原文章由 mayken1612 於 07-9-7 16:08 發表



咁你請埋下午麻..........

我都想,但老細會叫我以后唔洗返咁你話點好



伯爵府

積分: 18803


536#
發表於 07-9-7 16:14 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-7 16:09 發表
酌b今個星期訓少左好多晏覺

因為呢幾日中午都出左去lunch,lunch之後行一陣就返ok,酌b就多數o係呢段時間hup一陣就算數,返到ok同佢bath&飲奶之後佢就衰到唔肯訓
佢而家又係咁啦 :chair ...

呢樣野好似發生左好耐啦啵



伯爵府

積分: 18803


537#
發表於 07-9-7 16:15 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-7 16:10 發表
係咪講緊我? ?-(

係呀~:loveliness: 佢係牛媽又係住屯門架,咪叫埋佢入來玩下囉,不過佢第二胎就來生得啦,唔知join唔join到我地下次既gathering呢:loveliness:



琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


538#
發表於 07-9-7 16:16 |只看該作者
甜筒又係好鐘意掉野唔自己執,之前咪話佢喊左1個鐘都唔肯執
自果次之後, 佢喊5分鐘, 然後就cc地氣咁執番, 因為佢亞媽當佢透明
原文章由 wyk 於 07-9-7 15:05 發表
噚日阿仔又比我打獲金,玩完玩具唔執野都算,因為唔係每次都唔做,但就最鐘意掉野,個日係鴨媽到都係甘,另外就係我睇乜野佢又要睇,唔比又摟,比佢睇呢,佢睇完就掉落地,叫佢執起放桌面,又唔執,激死我,咪罰佢企囉,但宜家大個唔肯就犯,我唯 ...


侯爵府

積分: 22642


539#
發表於 07-9-7 16:17 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-7 16:09 發表
酌b今個星期訓少左好多晏覺

因為呢幾日中午都出左去lunch,lunch之後行一陣就返ok,酌b就多數o係呢段時間hup一陣就算數,返到ok同佢bath&飲奶之後佢就衰到唔肯訓
佢而家又係咁啦 :chair ...



如果瑤係咁, 我一定會暈被佢睇...........


侯爵府

積分: 22642


540#
發表於 07-9-7 16:18 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 07-9-7 16:10 發表
嘻,多謝may may,呢張相新鮮滾熱辣呀,頭先酌爸同酌b去公園影架:mrgreen: :mrgreen:



真係好正..............唔慣得我個 咁紅喇.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo