跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 764


521#
發表於 08-1-19 17:41 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-19 12:24 發表
OH....好似好多媽媽都唔舒服咁呀....
我都係呀..有小小傷風,d鼻水係咁流..又頭痛!

我就快要脫離奶媽行列啦...上個星期開始冇俾阿仔埋身食..好唔捨得呀...有種好失落的感覺!當我第一次用樽餵阿仔時,幾想喊呀!! #_#

...

點解返工就唔俾bb食人奶呀? 雖然真係好攰.. 都幾辛苦.. 但人奶對bb真係好好的喎..
我同我老公都病左.. bb同我地一間房.. 佢都無中招.. 食人奶的bb真係抵抗力好好多架..


男爵府

積分: 6482


522#
發表於 08-1-20 11:30 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 08-1-19 02:05 發表


等我都試下先. 不過我都唔知夜晚泵唔泵到奶.


我多數都係日頭泵2次
save夠140ml比佢做最後一餐架
等夜晚先泵一定泵唔切同埋唔夠


男爵府

積分: 6482


523#
發表於 08-1-20 11:33 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-19 12:24 發表
OH....好似好多媽媽都唔舒服咁呀....
我都係呀..有小小傷風,d鼻水係咁流..又頭痛!

我就快要脫離奶媽行列啦...上個星期開始冇俾阿仔埋身食..好唔捨得呀...有種好失落的感覺!當我第一次用樽餵阿仔時,幾想喊呀!! #_#

...


係呀...我都病左啦
尋日去左睇醫生
呢幾日都要帶住個口罩揍仔
就黎焗死我啦
不過為左唔想傳染佢冇法啦

點解唔餵呀 ?
返工唔方便泵 ?


男爵府

積分: 6482


524#
發表於 08-1-20 11:35 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-19 13:42 發表
尋日3妹扭完一日計,今日終於叫做好D...我都知佢辛苦,鼻塞又咁岩猛長期,所以佢好'恔',我都湊到好累,上下網都冇時間...唉~~希望佢快D好番,今次猛長期又快D過就好~ ...


辛苦晒你啦3寶媽
3寶張相好靚...好warm呀


男爵府

積分: 6482


525#
發表於 08-1-20 11:37 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-19 17:33 發表
返左幾日工.. 由於嚴重缺乏睡眠.. 結果病左啦.. 聲都無埋..
阿囡好似知我會成日陪唔到佢咁.. 成日都扭計.. 又唔肯食樽.. 我返黎俾佢埋身食佢就不停咁啜.. 估唔到之前食樽食得好地地的佢會咁喎..
係公司要去toilet ...


係呀...真係好多媽媽病呀
大家都要小心身體


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


526#
發表於 08-1-20 12:07 |只看該作者
我想買條SLING,大家有冇分享?I.E.邊度買/邊隻BRAND會好D?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


527#
發表於 08-1-20 15:37 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-20 12:07 發表
我想買條SLING,大家有冇分享?I.E.邊度買/邊隻BRAND會好D?

我老公個嫂嫂送左邊sling比我
不過我仲係唔太識用 ~~
加上bb唔鍾意打橫抱
所以...e ka唔用得住 !!
佢都係上網訂ka咋 !!


複式洋房

積分: 397


528#
發表於 08-1-20 17:45 |只看該作者
係呀....我都知道人奶bb真係抵抗力好d...但係我番工之後,會成日出trip...所以係泵唔到奶架!! #_#

呢兩日,想收奶,好谷,好痛呀...辛苦到好想死...真係好想俾阿仔番黎我身邊呀!!!!! 尋日,谷左一日,夜晚終於都係忍唔住走左去泵!

聽人講,話想收奶,就唔好再泵,谷3日就會冇野,但有d人又話如果真係好谷,就泵出黎....咁係咪應該係咁2泵少少就算,唔好泵咁多呢???

尋日食左乳鴿,今日飲左一碗豬潤水...唔知有冇用呢...希望快d冇咁辛苦啦!! @_@

原文章由 JD11

點解返工就唔俾bb食人奶呀? 雖然真係好攰.. 都幾辛苦.. 但人奶對bb真係好好的喎..
我同我老公都病左.. bb同我地一間房.. 佢都無中招.. 食人奶的bb真係抵抗力好好多架.. ...


複式洋房

積分: 430


529#
發表於 08-1-20 19:32 |只看該作者
千其唔好再攪佢, 如果唔係好難回奶架. 如果痛就食止痛藥就得.

原文章由 manfishmama 於 08-1-20 17:45 發表
係呀....我都知道人奶bb真係抵抗力好d...但係我番工之後,會成日出trip...所以係泵唔到奶架!! #_#

呢兩日,想收奶,好谷,好痛呀...辛苦到好想死...真係好想俾阿仔番黎我身邊呀!!!!! 尋日,谷左一日,夜晚終於都係忍唔住 ...


男爵府

積分: 6482


530#
發表於 08-1-20 22:04 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-20 17:45 發表
係呀....我都知道人奶bb真係抵抗力好d...但係我番工之後,會成日出trip...所以係泵唔到奶架!! #_#

呢兩日,想收奶,好谷,好痛呀...辛苦到好想死...真係好想俾阿仔番黎我身邊呀!!!!! 尋日,谷左一日,夜晚終於都係忍唔住 ...



係呀...想佢收奶就唔好攪佢呀 !!
食多d收奶0既野la...
你泵左佢...咁個腦咪有訊號..
以為bb仲需要奶low !!


男爵府

積分: 6482


531#
發表於 08-1-20 22:05 |只看該作者
我病左..尋日去睇左醫生...
食左一日藥...我覺得今日好似小左奶咁...
左邊都仲ok...因為平時食到呀b唔食
右邊不嬲都比左邊小奶...
呀b今日食右邊...食左40mins都好似唔多夠咁
點算呀 ??
食左西藥係咪會咁ka ??
我應該點做 ??
係咪要食返d谷奶0既野呢 ??


複式洋房

積分: 430


532#
發表於 08-1-20 22:16 |只看該作者
你睇醫生有冇話比佢知你係餵人奶?

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-20 22:05 發表
我病左..尋日去睇左醫生...
食左一日藥...我覺得今日好似小左奶咁...
左邊都仲ok...因為平時食到呀b唔食
右邊不嬲都比左邊小奶...
呀b今日食右邊...食左40mins都好似唔多夠咁
點算呀 ??
食左西藥係咪會咁ka ??
我應 ...


別墅

積分: 764


533#
發表於 08-1-20 23:32 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-20 22:05 發表
我病左..尋日去睇左醫生...
食左一日藥...我覺得今日好似小左奶咁...
左邊都仲ok...因為平時食到呀b唔食
右邊不嬲都比左邊小奶...
呀b今日食右邊...食左40mins都好似唔多夠咁
點算呀 ??
食左西藥係咪會咁ka ??
我應 ...

病係會少左奶架..唔關食藥事..
我病左無睇醫生.. 都係明顯少左奶..
呢2日我密密俾阿女啜.. 先多番少少咋..


大宅

積分: 1274


534#
發表於 08-1-21 02:14 |只看該作者
原文章由 phoebe_liu 於 08-1-20 22:05 發表
我病左..尋日去睇左醫生...
食左一日藥...我覺得今日好似小左奶咁...
左邊都仲ok...因為平時食到呀b唔食
右邊不嬲都比左邊小奶...
呀b今日食右邊...食左40mins都好似唔多夠咁
點算呀 ??
食左西藥係咪會咁ka ??
我應 ...


係咁架, 好返就無嘢架啦.


大宅

積分: 1274


535#
發表於 08-1-21 02:17 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 08-1-20 17:45 發表
係呀....我都知道人奶bb真係抵抗力好d...但係我番工之後,會成日出trip...所以係泵唔到奶架!! #_#

呢兩日,想收奶,好谷,好痛呀...辛苦到好想死...真係好想俾阿仔番黎我身邊呀!!!!! 尋日,谷左一日,夜晚終於都係忍唔住 ...


吃豆豉呀!


複式洋房

積分: 430


536#
發表於 08-1-21 08:39 |只看該作者
依幾日個女有幾餐少咗, 食剩成兩安, 而且仲唔係日日有便便, 係咪正常架. 會唔會便秘?


別墅

積分: 764


537#
發表於 08-1-21 09:12 |只看該作者
原文章由 tinchakhin 於 08-1-21 08:39 發表
依幾日個女有幾餐少咗, 食剩成兩安, 而且仲唔係日日有便便, 係咪正常架. 會唔會便秘?

我個囡都係咁呀.. 唔知做乜.. 食夠2安就唔食.. 再要佢食佢就大喊..
大便都唔係日日有.. 有時一日4次.. 有時全日都無..
係咪病左呢?但我見佢又無乜其他病徵喎.. 好擔心呀..


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


538#
發表於 08-1-21 10:08 |只看該作者
doublei, 又係我呀, 都唔知你起左呢層樓添, 我未得閒追post睇下大家餵成點, 因為我返左新工呀, 至於我....仲係幾辛苦, 細b好痴身, 唔肯訓落床仔, 夜晚一齊訓大床餵, 又比佢當我奶咀咁, 唔甩得口
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 1883


539#
發表於 08-1-21 10:18 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-21 09:12 發表

我個囡都係咁呀.. 唔知做乜.. 食夠2安就唔食.. 再要佢食佢就大喊..
大便都唔係日日有.. 有時一日4次.. 有時全日都無..
係咪病左呢?但我見佢又無乜其他病徵喎.. 好擔心呀.. ...


不過我問過醫生便便嘅問題... 醫生話食人奶bb 大便唔洗擔心... 時有時冇都係正常... 尿尿夠就ok 咁話....


大宅

積分: 1883


540#
發表於 08-1-21 10:36 |只看該作者
我今日都返工喇.... 啱啱去toilet 泵咗一次奶... 感覺真係麻麻... >.< 不過冇計la.... 泵咗半個鐘都未泵清.... 個電泵又冇電... 用手擠咗一陣有半安... =.=" 我好認真咁諗緊好唔好買過個雙泵泵快d......

仲有... 我好易塞... 一塞就要用手擠先得... 因為泵都泵唔到.... 都唔知係個泵嘅問題定咩.... 而塞咗亞女唔肯啜... 會發炆憎...@@" 已經搞到對手d關節開始痛喇 >.< 點算好?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo