想生BB

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2717


521#
發表於 14-9-20 10:30 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-19 22:38
咁無法,我都投降左
昨日早上、中午抹到 dd 啡後.. 尋晚到宜家乜都冇 :( 幾時先m ga !!


男爵府

積分: 7778


522#
發表於 14-9-20 11:02 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-19+22:38+咁

原帖由 02November 於 14-09-20 發表
昨日早上、中午抹到 dd 啡後.. 尋晚到宜家乜都冇 :( 幾時先m ga !!
我今日有d m 感覺了




大宅

積分: 1124


523#
發表於 14-9-21 19:33 |只看該作者
我都係17 號DUE DAY, 但今日都末黎M, 平時都準時GA....遲都唔會遲咁多日, 咁今朝驗左啦, 又無WOO...白雪雪.....太早期會唔會驗唔到呢


男爵府

積分: 5782


524#
發表於 14-9-21 20:41 |只看該作者
Mandy1022 發表於 14-9-21 19:33
我都係17 號DUE DAY, 但今日都末黎M, 平時都準時GA....遲都唔會遲咁多日, 咁今朝驗左啦, 又無WOO...白雪雪. ...
咁可能唔係bingo la !! 等m 到了!你放鬆D la


男爵府

積分: 5782


525#
發表於 14-9-21 20:41 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-20 11:02
我今日有d m 感覺了
你中唔中啊?


男爵府

積分: 7778


526#
發表於 14-9-21 20:57 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-20+11:02+我

原帖由 cyffanny 於 14-09-21 發表
你中唔中啊?
無驗,但又無m到
應該唔中




大宅

積分: 1108

認識瑞士牛牛第一回


527#
發表於 14-9-21 22:45 |只看該作者

回覆:yanbeebee 的帖子

My next due day 12 oct.繼續努力


男爵府

積分: 7778


528#
發表於 14-9-22 08:21 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

Day 34仲未嚟




男爵府

積分: 5782


529#
發表於 14-9-22 11:44 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-22 08:21
Day 34仲未嚟
放鬆D, 會唔會真係bingo 咗呢?


男爵府

積分: 7778


530#
發表於 14-9-22 13:39 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-22+08:21+Day

原帖由 cyffanny 於 14-09-22 發表
放鬆D, 會唔會真係bingo 咗呢?
但我day 30 check過無,都無再check
一心諗住等m到




男爵府

積分: 5782


531#
發表於 14-9-22 16:55 |只看該作者
yanbeebee 發表於 14-9-22 13:39
但我day 30 check過無,都無再check
一心諗住等m到
你過多幾日都未m, 最好check 多次


大宅

積分: 1124


532#
發表於 14-9-22 21:10 |只看該作者
我黎左M LU


男爵府

積分: 7778


533#
發表於 14-9-22 21:42 |只看該作者

引用:Quote:yanbeebee+發表於+14-9-22+13:39+但

原帖由 cyffanny 於 14-09-22 發表
你過多幾日都未m, 最好check 多次
又唔想驗攪到緊張




男爵府

積分: 7778


534#
發表於 14-9-23 06:26 |只看該作者

回覆:9 月 17日due day ! 入來傾吓計啦!

Day 35今朝綠d白雪雪又唔嚟m,想點




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo