在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1404


521#
發表於 08-7-25 15:57 |只看該作者
Hi hi :

WAh!! 麻煩2歲果然唔野小呀!!!

大家努力啊!


大宅

積分: 1404


522#
發表於 08-7-25 15:58 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-25 09:35 發表
Cottoncandy

我Tue果日同你講o既浮水泳衣就係呢件喇,本身有埋浮水物料,著左後就咁Dum個小朋友落水就OK架喇 不過我成日覺得好似Al-Qaeda果d自殺式炸彈人咁款,笑c我
http://i43.photobucket.com/albums ...



So cute!!! 好靚女woo!!!


大宅

積分: 1404


523#
發表於 08-7-25 16:00 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-25 08:53 發表
大概9,10月開始報名喇,我好緊張呀



大家甘話啦!我都緊張ka!!!


大宅

積分: 1404


524#
發表於 08-7-25 16:03 |只看該作者
唔! 係呢! 你地幫bb報上午班定下午班ka?

諗諗下..... 我地啲b好多個今年9月或下年頭已上學了.......

時間過得真快!

[ 本文章最後由 vane@nana 於 08-7-25 16:09 編輯 ]


大宅

積分: 1404


525#
發表於 08-7-25 16:11 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-25 15:12 發表
我地星期三都係輕輕鬆鬆咁去pi叫外買方便d啦. 或者帶少少生果都可以呀 !



輕鬆鬆咁去pi叫外買!!!!!!

我必定叫外買啦


大宅

積分: 1404


526#
發表於 08-7-25 16:14 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-25 12:57 發表
~~ 最新消息 ~~
==========
ballma提早下個monday回歸,details佢無講,大概應該係同我啦,汶媽啦同埋heiyee媽有same problem,就係amber o既terrible 2搞到ballma要早d返來

咁o既情況,睇下ballma會唔會有jet lag,o ...



Yeah!!!! 番來啦!

我都成兩個星期無參加大家的聚會了.......

悶到


伯爵府

積分: 15067


527#
發表於 08-7-25 19:55 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-25 16:03 發表
唔! 係呢! 你地幫bb報上午班定下午班ka?

諗諗下..... 我地啲b好多個今年9月或下年頭已上學了.......

時間過得真快!

汶汶~~~ 上午班or全日!


伯爵府

積分: 15067


528#
發表於 08-7-25 20:03 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-25 15:20 發表
看大家啦...我無所謂!
如果amber有時差, 再下個星期你又邊日方便呢?

再下星期一, 汶汶開始返托兒所, 頭頭幾日係半day, 下午搞都得!


伯爵府

積分: 15067


529#
發表於 08-7-25 20:04 |只看該作者
原文章由 vane@nana 於 08-7-25 15:58 發表
So cute!!! 好靚女woo!!!

酌B的包包面, 長長眼睫毛, 大眼睛~~~ 真係愛C人啦!


侯爵府

積分: 20493


530#
發表於 08-7-26 08:55 |只看該作者
good morning


侯爵府

積分: 20493


531#
發表於 08-7-26 09:05 |只看該作者
而家summer holiday,個schedule改左,煙花係晚上9點呀,我都唔知酌b頂唔頂得住,不過我諗住等佢訓醒晏覺,around3,4點先入park囉

原文章由 jjtseung 於 08-7-25 13:43 發表

我都想去, 暫時星期一至四都fully booking, 而加d煙花8點定9點?? 如果9點汶汶實頂唔到咁夜...


侯爵府

積分: 20493


532#
發表於 08-7-26 09:06 |只看該作者
我friday要返pg呀,如果你地唔mind等埋我的話,我12:30後會ok架喇


原文章由 jjtseung 於 08-7-25 13:50 發表

咁不如, 星期五來我度house warming!


侯爵府

積分: 20493


533#
發表於 08-7-26 09:08 |只看該作者
睇返真係覺得好搞笑呀,件泳衣o係酌婆屋企添,下次拎返來著一次比你地睇啦

disney煙花而家係晚上9點,如果大家都有興趣不如一齊去啦

原文章由 mavis_chiu 於 08-7-25 15:17 發表
酌b件泳裝好得意又好笑!

去disney看煙花都好喎, 不過我想叫埋逸希爸爸去, 因為佢曾經話放半日假同我地去玩.
我地可以等小朋友瞓完晏覺先去, 無咁曬又玩夜晚都唔會太倦. ...


侯爵府

積分: 20493


534#
發表於 08-7-26 09:10 |只看該作者
酌婆好似話得pink同埋呢個粉藍色,所以佢唯有揀呢個囉,都係女仔左d呀

原文章由 vane@nana 於 08-7-25 15:58 發表



So cute!!! 好靚女woo!!!


侯爵府

積分: 20493


535#
發表於 08-7-26 09:11 |只看該作者
係呀,睇返d相真係好miss佢當時個超級包包面呀

原文章由 jjtseung 於 08-7-25 20:04 發表

酌B的包包面, 長長眼睫毛, 大眼睛~~~ 真係愛C人啦!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


536#
發表於 08-7-26 09:12 |只看該作者
好忙好忙, 明天搬家了, 有幾日上唔到黎, 希望下下星期見到大家啦


侯爵府

積分: 20493


537#
發表於 08-7-26 09:16 |只看該作者
唉!!!酌b張bb床今日比人喇,我好唔捨得呀,不竟係佢由new born訓到而家,張床仔照顧左酌b咁耐,亦陪我地見證酌b好多個不同階段,我好唔捨得張床仔囉 同埋即係代表酌b又去到另一個stage,我本來係好高興,但都有d感慨

by the way,酌b尋晚第1次自己o係房訓,好ok喎,衰在酌爸好堅持話個仔會驚,c都要走去打地舖陪佢訓,end up發現只係自己辛苦,酌b不知訓得幾lum幾開心呀


侯爵府

積分: 20493


538#
發表於 08-7-26 09:20 |只看該作者
hi,大長老

miss u much呀

原文章由 joannelai930 於 08-7-26 09:12 發表
好忙好忙, 明天搬家了, 有幾日上唔到黎, 希望下下星期見到大家啦


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


539#
發表於 08-7-26 09:22 |只看該作者
我好快回歸架啦
原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:20 發表
hi,大長老

miss u much呀


伯爵府

積分: 15067


540#
發表於 08-7-26 11:29 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-26 09:16 發表
唉!!!酌b張bb床今日比人喇,我好唔捨得呀,不竟係佢由new born訓到而家,張床仔照顧左酌b咁耐,亦陪我地見證酌b好多個不同階段,我好唔捨得張床仔囉 同埋即係代表酌b又去到另一個stage,我本來係好高興,但都有d感慨
...

咁快比人! 記得留返d男仔衫比我... 如果下一個係仔的話 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo