媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


521#
發表於 04-6-24 09:07 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

May,
係啦.. 我個時又係怕佢熱, 訓得唔好, 第二日冇精神做野.. 不過我諗佢做多兩三個月, 佢真係keep住okay.. 我會放鬆d.. 襯佢未壞時教一教佢.好過佢作反時唔知點收科..

Agent都講.. 佢有好多客, 對d 妹好好..但d 妹反過黎對個僱主唔好.. 佢唔想囉.

其實我都算對佢唔錯.. 起碼我係度時, 佢係唔駛點算住個仔.. 正做家務, 做完又可以休息下.. (我個人認為咋..唔知肥妹係未咁諗啦)..

亞媽聽到俊廷掉野落街.. 好緊張, 仲話如果個工人再睇唔掂, 唔好要肥妹, 佢黎揍返.. 大佬..我間屋咁點呀.. 我而家至叫做有啖安樂茶飯食下.. 但我亞媽話生左小朋友係咁喎.. 乜都要以小朋友係先.. 間屋點亂都冇法.. 自已都要handle
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


珍珠宮

積分: 48885


522#
發表於 04-6-24 09:25 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)


Tubbies

嘩男人好少睇唔順眼工人
因對住時間短
睇黎你忍耐力都幾好
or 條肥妹真係咁唔順眼
開到口就真係無得留低
機票方面我上次買長榮


Cushion 同 beebee 成日都咁錫
我同jaisy見慣晒
對我地黎講
如果個日佢地唔錫下咀
我地worry佢地鬧左交
haha
今次咁好彩比我影到全個過程


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


523#
發表於 04-6-24 09:40 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

May,
平時朝早我要佢用布抺地.. 不過老人家教佢用地拖呀.. 咁我咪話每星期用地拖拖地囉(平日都係要用布抺呀) .. 老公話有時老人家教既野唔好band佢喎.. 佢會好冇癮家....
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


524#
發表於 04-6-24 09:46 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

[size=large]阿程媽,
[size=large]我想問下你今晚係未黎家, 幾日唔見你上網呀!!!! Pls confirm

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


珍珠宮

積分: 34740


525#
發表於 04-6-24 09:47 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

小華:
前兩晚有開冷氣比佢,因落好大兩開唔到窗,但琴晚冇開.

jojo:
你間細房冇裝窗花咩?如果有裝都唔駛咁擔心,冇就快d裝左佢喇.


男爵府

積分: 6596


526#
發表於 04-6-24 09:47 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

tubbies,

你而家追多個女都仲嚟得切,
最多等埋你啦 :-P

jojo,

屋企d window 是否已裝晒窗花?

tw,

beebee 戒片進度如何?

may,

toto 可忍到2-3 hrs 唔 all shu shu 咁犀利?
放假時我試過有一日冇同紀賢著片,
但佢唔會講 all shu shu,
只係 all 完先知
仲試過飲完湯喺40min 內 all 了3次
我剛抺完又賴
仲係好大篤
俾佢激死
係咪未係時候呢?

tubbies, 咁要隔几耐帶佢去all 一次?
hb 話成日帶佢去坐 tam kun 會令佢好nervous 喎
同埋坐親都all 唔到
所以只試了一日便stop 了
等下次放假先再 try :-P


珍珠宮

積分: 48885


527#
發表於 04-6-24 09:52 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

micky

我無理呀
有時記得問姐姐濕幾條褲
姐姐話2條有時4條
sunday 我見佢賴多過屙
我諗賴多一個月會知道???!!!
我見佢賴完尿個樣都知衰咁
遲下會識
don't too worry


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


528#
發表於 04-6-24 09:56 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

^0^, Micky,
屋企有裝窗花.. 不過係窗台個度個玻璃係冇窗花既..我亞媽成日叫我裝.. 佢話怕俊廷拍難塊玻璃.. 但老公講如咁樣裝窗花, 未必裝到喎. 老公話咋..我唔知得唔得呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


珍珠宮

積分: 34740


529#
發表於 04-6-24 10:06 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

jojo:

你試下問下d裝窗花師傅睇下裝唔裝到.


珍珠宮

積分: 48885


530#
發表於 04-6-24 10:10 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

May

agree with ur hb (clement)
個西醫都咁講
成日帶去坐痰鑵會令佢反感和nerious
so i let beebee 週圍賴下先
賴得多希望佢知道
有時姐姐記得帶佢去
佢都坐係樹all到囉


伯爵府

積分: 19280

好媽媽勳章


531#
發表於 04-6-24 11:41 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

哈, 睇嚟我地今晚聚會嘅主題都係工人啦.

Tubbies, tingwai,
我hb都唔like而家個工人, 佢贊成換.

Jojo,
唉, 我個都係咁, 成日見佢揸住塊布係kitchen抺抺抺, 但係我摸d厨櫃係”立”嘅, 咁即係得個樣做比我睇, or 唔出力做. 你都嚟過我屋企, 雖然唔係大, 但佢可以唔駛5分鐘吸完塵, 你話佢有幾落力.
咁你真係要睇緊d個工人, 不過日日放工返去仲要” 吸”實佢, 真係好攰嫁.

Jojo, micky, ^o^,
雖然我有裝窗花, 我都唔比晞晞爬上窗台, 亦唔會抱佢上窗台睇街. 唔想佢習慣

你和我是天父愛的創造 每個人有最美的夢想 
一路上彼此照亮 扶持擁抱 我們的愛讓世界不一樣
我們愛 因神先愛我們 
雖你我不一樣 我們一路唱 走往祝福的方向
我們愛 因神先愛我們 心再堅強也不要獨自飛翔 
只要微笑 只要原諒 有袮愛的地方就是天堂


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


532#
發表於 04-6-24 11:53 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

小華,
我個工人呢.. 佢做野唔算叫快.. 都叫有心做.. (係呢個moment), 昨日我預算佢吸塵拖地要一個鐘.. 係真既.. 仲要個半鐘至做完添..

5分鐘吸完塵, 會否誇張左d.. 有冇咁快呀..

昅住佢係好辛苦, 但係你耐唔耐昅下佢, 等佢知你有時睇佢做野, 佢會做得好d..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


珍珠宮

積分: 48885


533#
發表於 04-6-24 12:02 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

今日beebee同jason出黎同我食lunch

因jason 個工人放大假
佢阿媽太得閒
所以帶埋beebee和我工人出黎搵我


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


534#
發表於 04-6-24 12:15 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

婷蔚,
咁好呀..我一陣要趕去太古個醫生到拎退燒水看門口呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


水晶宮

積分: 53570


535#
發表於 04-6-24 12:47 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

TingWai 寫道:
May

agree with ur hb (clement)
個西醫都咁講
成日帶去坐痰鑵會令佢反感和nerious
so i let beebee 週圍賴下先
賴得多希望佢知道
有時姐姐記得帶佢去
佢都坐係樹all到囉


TW
我老公幾時同你講過,
物他識咩....定係你打錯野.


水晶宮

積分: 53570


536#
發表於 04-6-24 12:52 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

MICKY
可能紀賢仲未係時候,
因萄萄真係可以兩三個鐘無尿,
亦試過一晚到天光條片都係乾架.
今日打返去比奶奶,奶奶都係話她報假案 :-P

JOJO
點解甘好無病都可以拎定藥,
駛唔駛$$架.

SIUWAH
你個工人幾時完約呀,
你選定都差唔多啦,
我剛剛先再CONFIRM左個工人,
現在初部驗身,希望今次無問題啦,
頭先及倒另一個新工人幾好,
唔知點解隔離飯香D...
:-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


537#
發表於 04-6-24 14:38 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

May,
有冇link send比我昅下.. 你可以hold 定留有後著..

另外我同老公公司既醫療保都include埋俊廷..而俊廷睇開那個醫生又係老公公司網絡內.. 每次睇醫生碌醫療咭 , 不過醫生好好.. 如果過額, 補錢就得..幾好..

我打去問拎定支藥水得唔得.. 姑娘話得喎.咪拎囉.. 我黎緊星期日會去澳門呀.. 帶定看門口..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7594


538#
發表於 04-6-24 14:57 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

jojo, may, siuwah, fit, TW...
Hb 好少開口make decision, 佢出得voice 就係冇彎轉!
啱啱同肥妹講左,佢聽完都好唔開心想哭咁!?!佢仲想晌香港做野,我巳經call 左agent 幫佢搵新僱主!also 叫agent 同我再搵!

JoJo,
俊廷掉野落街你要小心d!Parco 細個時,試過掉左肥妹枝地拖落街!!天!好在冇中人!!中花糟!
Tubbies


伯爵府

積分: 19280

好媽媽勳章


539#
發表於 04-6-24 15:01 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

may,
佢應該12月頭完約, 我有d心思思想試下請香港完約嗰d, 我好驚請著個唔掂嘅, 又要貼錢請佢走. 煩得很.
你及倒另一個新工人幾好, 可唔可以比我”描”下.

jojo,
我個件, 朝朝吸塵拖地大約15分鐘攪掂. 洗碗就超慢, must over 個半鐘, 無論多碗定小碗.

你和我是天父愛的創造 每個人有最美的夢想 
一路上彼此照亮 扶持擁抱 我們的愛讓世界不一樣
我們愛 因神先愛我們 
雖你我不一樣 我們一路唱 走往祝福的方向
我們愛 因神先愛我們 心再堅強也不要獨自飛翔 
只要微笑 只要原諒 有袮愛的地方就是天堂


伯爵府

積分: 19280

好媽媽勳章


540#
發表於 04-6-24 15:10 |只看該作者

Re: 2002年10月媽咪會 (Part 54)

tubbies,

parco 掉左枝地拖落街, 咁激 !!!
你用what reason話唔同佢續約 ???
你和我是天父愛的創造 每個人有最美的夢想 
一路上彼此照亮 扶持擁抱 我們的愛讓世界不一樣
我們愛 因神先愛我們 
雖你我不一樣 我們一路唱 走往祝福的方向
我們愛 因神先愛我們 心再堅強也不要獨自飛翔 
只要微笑 只要原諒 有袮愛的地方就是天堂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo