親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   740


男爵府

積分: 8815


521#
發表於 15-8-29 00:01 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

7月14之演員part 2

咁講完遊樂場入面嘅演員們,又再講返市區嘅演員喇

導遊帶我地搭地鐵 佢嘅地鐵望落好似我地mtr架
勁過我地就係佢要搭一條超長嘅扶手梯先落到去
咁佢得一上一落兩條啦
我地果時落去就廿幾人架嘛
上黎果條梯又真係密密麻麻好多北韓人架喎

之不過…………呢度呢班原來又係「演員」黎架



話說我地落左地鐵果度,望落去都算靚,天花都係啲彩色水晶燈
然後佢嘅地鐵係好細架當時我地好開心跟導遊搭一個站

聽講原來地鐵站圖所講嘅大部分站,都係冇架 只係比人影相 扮下野架咋

而我地所搭嘅一個站 就已經係最靚最光猛


因為呢個月台都叫景點 我地咪一齊影下相囉
其實影左一陣間 我地已經覺得奇怪

點解上上落落都係果班人???

跟住就知道 原來又係金仔出品嘅「演員」
呢班演員每日就可能只係來回地鐵兩個站吧

果下 又係覺得好心寒
真係覺得痴線 好Q恐怖呀大佬

點評

sandy2008    發表於 15-9-2 09:44
Fancyelf    發表於 15-9-1 22:30
samson2948    發表於 15-9-1 20:50
Ki_Ping_Chai    發表於 15-9-1 15:22
foine    發表於 15-9-1 14:38
funbi0816    發表於 15-9-1 00:12
chamomile    發表於 15-8-31 18:19
Chirley    發表於 15-8-31 17:37
ICbaby    發表於 15-8-31 14:58
Zebrafish    發表於 15-8-31 10:55
kmamy    發表於 15-8-30 23:29
kmamy    發表於 15-8-30 23:29
meek    發表於 15-8-30 19:16
gigiic    發表於 15-8-30 09:54
piggggg    發表於 15-8-30 02:39
toffeechoco    發表於 15-8-30 02:12
bennypoon6    發表於 15-8-30 01:02
Finnachichi    發表於 15-8-29 23:26
siu05    發表於 15-8-29 22:57
wcpcelia    發表於 15-8-29 20:06


男爵府

積分: 8815


522#
發表於 15-8-29 00:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 mak126 於 15-08-28 發表好多

原帖由 yl88 於 15-08-28 發表
你唔怕係人肉,老鼠肉?!?
真係冇諗過呢樣野


男爵府

積分: 8815


523#
發表於 15-8-29 00:04 |只看該作者

引用:其實佢地讀完書有無工作

原帖由 豬C9 於 15-08-28 發表
其實佢地讀完書有無工作?又無對外貿易,旅遊業又唔興旺。莫非人人為生存而生活? ...
樣貌好少少嘅 就會容易派到接觸遊客嘅工作


珍珠宮

積分: 46627

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


524#
發表於 15-8-29 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yl88+於+15-08-28+發表你唔怕

原帖由 fivebeanrice 於 15-08-28 發表
我都咁諗,既然物資缺乏到極點,就算多多$肯比,都吾會突然可以有廿幾碟肉比樓主食到飽為止架:zom ...
x 3, 比著我就唔響嗰度食肉啦!





男爵府

積分: 8815


525#
發表於 15-8-29 00:05 |只看該作者

引用:如果唔覺意講左粗口係咪即死架

原帖由 bbq_swing 於 15-08-28 發表
如果唔覺意講左粗口係咪即死架?
粗口講完可能唔知

不過亂影相就會好危險


男爵府

積分: 8815


526#
發表於 15-8-29 00:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yl88 於 15-08-28 發表你唔怕

原帖由 fivebeanrice 於 15-08-28 發表
我都咁諗,既然物資缺乏到極點,就算多多$肯比,都吾會突然可以有廿幾碟肉比樓主食到飽為止架:zom ...
唔好再講喇


男爵府

積分: 5049


527#
發表於 15-8-29 00:06 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

Interesting




男爵府

積分: 6595


528#
發表於 15-8-29 00:08 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行






大宅

積分: 1481


529#
發表於 15-8-29 00:09 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

好睇,我都想去睇下




伯爵府

積分: 15925


530#
發表於 15-8-29 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bbq_swing 於 15-08-28 發表

原帖由 mak126 於 15-08-29 發表
粗口講完可能唔知

不過亂影相就會好危險
我有個uncle都去過北韓,佢話影相一定只可影導遊指定既位置同方向,唔可以影歪d,又唔可以同北韓人接觸講野架!係咪真係咁呀?


子爵府

積分: 13404


531#
發表於 15-8-29 00:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bbq_swing 於 15-08-28 發表

原帖由 mak126 於 15-08-29 發表
粗口講完可能唔知

不過亂影相就會好危險
點為之亂影,除左你所講要影全身像,可以同其他北韓人影相嗎?

個d北韓人有冇講野架?


大宅

積分: 2519


532#
發表於 15-8-29 00:18 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

好難想像,北韓人民點生活


子爵府

積分: 13729


533#
發表於 15-8-29 00:21 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

住在香港好幸福





琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


534#
發表於 15-8-29 00:23 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

香港人巧幸福!

若要人不知 唔好咁低B !  : P


大宅

積分: 3338


535#
發表於 15-8-29 00:23 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

好驚


大宅

積分: 3849


536#
發表於 15-8-29 00:25 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

536毛




大宅

積分: 2000


537#
發表於 15-8-29 00:28 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

191




公爵府

積分: 29081


538#
發表於 15-8-29 00:29 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行

聽講 唔可以拎電話或者電腦入境 是真的嗎?


大宅

積分: 4542


539#
發表於 15-8-29 00:29 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行






大宅

積分: 3422


540#
發表於 15-8-29 00:30 |只看該作者

回覆:7月14之北韓旅行




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo