立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25515
原文章由 lsyc 於 08-8-7 11:45 發表 cky 乜個ending要睇到 ?mouth: 我剛去韓社轉個圈, 見到話尾幾集又悲又喜, 差d睇左d劇情, 我走都走吾切!
男爵府
積分: 5637
原文章由 cky05 於 08-8-7 12:08 發表 你睇到松淵入咗宮喇係咪
原文章由 lsyc 於 08-8-7 12:22 發表 yes, 睇到話要再選后宮喎! 其實佢阿媽都傻, 就算再插多個后宮, 世孫吾去寵幸佢, 佢都吾會有仔生囉, 最多咪當佢透明!
原文章由 cky05 於 08-8-7 12:27 發表 太后個權力大過晒皇后mouth: 太妃娘娘個權力仲大可以隨隨便便見到D大臣 咁D皇帝皇后唔知用嚟做乜 ...
原文章由 lsyc 於 08-8-7 12:33 發表 呢個係輩份問題, 冇計! 太妃娘娘要"關"在嘉靖堂時, 佢都可以自由出入, 大臣又可去搵佢呢個至奇怪, 真係吾明個"關"既意義!
伯爵府
積分: 18633
原文章由 cky05 於 08-8-7 21:00 發表 人影都冇個
原文章由 starry^.^ 於 08-8-7 21:03 發表
原文章由 cky05 於 08-8-7 21:04 發表 hi~~hi~~
原文章由 starry^.^ 於 08-8-7 21:08 發表 蝦佬
原文章由 cky05 於 08-8-7 21:09 發表 食飽飯未
原文章由 starry^.^ 於 08-8-7 21:12 發表 我好早食飯ga, 6:30pm就開飯
原文章由 starry^.^ 於 08-8-7 21:13 發表 我睇緊"籃球火" 都幾好笑
原文章由 cky05 於 08-8-7 21:15 發表 吓.........mouth: 如果咁早食飯, 我要食宵夜架
原文章由 starry^.^ 於 08-8-7 21:17 發表 我會一路上bk一路食零食囉
原文章由 cky05 於 08-8-7 21:16 發表 啱啱先開始做有排追喎
原文章由 starry^.^ 於 08-8-7 21:19 發表 因為我只係睇緊"命中注定我愛你" 同埋 "蜂蜜幸運草", 咁有閒時間又無劇想開, 所以咪睇囉
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy