跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


521#
發表於 04-8-30 12:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

星期日落好大雨, 我隻佬又要返工, 咁我唯有一拖二落街玩淋雨, 事源係呀女有件好靓既lace邊雨褸, 每次返學落大雨我都會抱佢, 咁所以佢從來都未試過件著住件好靓既lace邊雨褸"雨中慢步", 果日大家都十分悶, 所以我帶左佢兩個響屋企樓下, 著好雨褸, 水鞋, 淋下雨, 呀女緊係好開心, 呀仔都唔執輸, 成日唔覺唔覺咁伸隻手出遮外"玩水", 只係玩左一陣, 佢地都只係隻手板濕左就返屋企, 跟住我比佢兩個一齊浸浴鹽, 都幾"浪漫"架!
[quote]
bobomama 寫道:
a, 你地咁情況, 會同bb去邊....玩d咩呀???


男爵府

積分: 8053


522#
發表於 04-8-30 12:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

haomama,
我收到你寄俾我d野啦, 唔該晒, 多謝晒, 我試下先...
你寬寬而家點呀? 高樓平番未呀? 唔緊要啦, 佢地一日到黑都會受傷, 我都唔理得咁多, 唔好話姐姐, 有時自己睇佢地都睇唔住架.

rube_by,
做mud彤彤呢排咁多病呀? 而家點呀? 好番未呀?

ppima,
小鑽有冇試著對鞋呀? like 唔like呀?


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


523#
發表於 04-8-30 12:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

真係堅, 我個女4歲先係39磅咋!
2517-2517 寫道:
好驚, 真係好驚架, 16個月就39磅....健康院d姑娘有無叫佢減肥ar......


子爵府

積分: 11914


524#
發表於 04-8-30 12:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
跟住我比佢兩個一齊浸浴鹽, 都幾"浪漫"架!
[quote]

好ar, 浸浴salt, 但係細佬咁細都得咩???係咪比我地用開果d佢地浸都得架....我又想比小2517浸下wor....我用開果d得吾得???當沖涼咁開比佢地浸, 係咪咁ar.....

2517


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


525#
發表於 04-8-30 12:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517:
係架, 我比平時自己用果d比佢地浸架咋, 我個仔皮膚咁敏感都ok wor, 當沖涼咁開落個浴缸度lor
2517-2517 寫道:
好ar, 浸浴salt, 但係細佬咁細都得咩???係咪比我地用開果d佢地浸都得架....我又想比小2517浸下wor....我用開果d得吾得???當沖涼咁開比佢地浸, 係咪咁ar.....

2517


別墅

積分: 585


526#
發表於 04-8-30 12:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

昨晩我同我老公.........為左個仔...有......口角.............他話我太錫個仔.?-(
話説我老公一日到黒都好鐘意訓係地下(Sofa前面個位) 昨日我地去完街廻来7点幾我忙住煮飯, 我地個「聴」同「飯聴(open kitchen) 中間有度波離門、我地用野亭住度門等龍龍出唔到黎煮飯個辺。 果時我好忙....我老公又吾同個仔玩乗係嘆係度、個仔好水想出 黎我果辺不過出唔到就係度crying.....我好「蚊」好大声講: 迩同個仔玩下la....迩0咁様同唔係屋企有mud分別呀?......果時都無野.............他知死即同個仔玩.....
之後食飯, 我胃仔食, 我老公就食先。 龍龍一路食一路要比d玩具在手先得的、不過都会座住食。 我老公食完、果時龍龍都食左7成。 係e個時後、就比左我老公胃等我可以食飯.... 點知一換人龍龍就要落地唔食...........我老公唔比、 係都要他座好..........一路cry....好大声........我好驚他嘔, 就話他唔食有他, 我老公抱左龍龍落地後、 龍龍就即走過黎抱住我対脚....我就抱他過去sofa...... 之後我老公就話我点解不満他的教仔方法,,,,,,,,,,,,,,,,,茶実我無.....不過我係心痛個仔cry得好妻涼姐。
他話他会要個仔自己収声為止.............又話煮飯時個仔少少cry他覚得無野......我知BB仔cry係無野.......不過我唔鐘意他唔同個仔玩羅......................我唔覚得我太錫個仔姐....定係我唔係局外人我迷失左自己??????
我要點様先0岩????
講完!!!!!!!!!!!!!!!

有d失落既龍媽


男爵府

積分: 8053


527#
發表於 04-8-30 12:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
Mcada 寫道:
點知佢媽咪show俾我睇佢真係坐爛左自己架車呀, 張椅可能承受唔到爆左呀....你話驚唔驚?


好驚, 真係好驚架, 16個月就39磅....健康院d姑娘有無叫佢減肥ar...... [/quote]

但係佢除左肥之外都係屬高大型, 佢高我芝士波成大半個頭. 好似一個兩,三歲小朋友咁高.

佢呀媽曳囉, 成日俾野佢食...


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


528#
發表於 04-8-30 13:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍媽:
唔~~~, 呢個問題要好好咁探討下, 我覺得大家都冇錯, 不過係表達技巧上既問題, 如果雙方對大家既態度好似命令式咁, 呀b好快就知邊個可以恰, 比人恰果個就會唔開心, 跟住會越來越多磨擦, 我而家要幫老闆出一出去, 返黎再詳談, 不過首先係 .......[size=x-large]開心返, 唔好失落先啦
龍龍媽媽 寫道:
昨晩我同我老公.........為左個仔...有......口角.............他話我太錫個仔.?-(
有d失落既龍媽


男爵府

積分: 8053


529#
發表於 04-8-30 13:09 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍龍媽,
唔好唔開心啦, 呢d問題我估每對父母都會有, 更何況大家都係新手父母! 我諗龍仔知你錫佢所以嗲你姐... 咁兩個總有一個會比較著緊d架啦, 冇mud問題呀!

我同你一樣如果我老公係屋企都唔湊下女, 陪佢玩下我會好唔開心架, 但係我又支持龍龍爸話食飯扭計仔唔坐定定就冇得食wor, 如果芝士波扭計, 我地就會唔so佢兩公婆繼續傾計唔望佢, 咁佢喊喊下就會自己收聲架啦bor. 不過個個bb都唔同, 可能個刻龍仔有d唔舒服呢....

唔好唔開心啦, 覺得有問題就同龍龍爸傾下, 唔好係龍仔面前傾lor...


男爵府

積分: 8434


530#
發表於 04-8-30 13:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍龍媽媽
係咁,因為始終係兩個人,大家的睇法唔一樣,有時為咗小豆丁,我都會同豆丁爸有意見,最緊要係大家傾吓!

放鬆心情! :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 6881


531#
發表於 04-8-30 13:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

終於可以上下來啦. 好彩今日都吾係可好多頁.

MCADA,
大哥哥真係好強, 強都原得了, 突然間覺得駿駿都吾係好大舊 :mrgreen:

MABEL,
你講個間乜鬼"天才XXXX", 我之前都有上網睇過, 都有D睇頭, 你想點姐, 一齊試呀, 好呀好呀
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1184


532#
發表於 04-8-30 13:46 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍龍媽媽,

你唔好唔開心啦,其實我人同小B女daddy,都會因為小B女鬧交,但係其實大家出發點都係想bb好,所以只要冷靜落o黎大家傾下,咁就冇事,不過一定要


男爵府

積分: 6881


533#
發表於 04-8-30 13:46 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
龍龍媽媽
係咁,因為始終係兩個人,大家的睇法唔一樣,有時為咗小豆丁,我都會同豆丁爸有意見,最緊要係大家傾吓!

放鬆心情! :mrgreen: :mrgreen:


celia, 我覺得你係一個吾會同老公閙交既人. right? 吾知點解, only覺得 :mrgreen: ?-( ?-(
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1184


534#
發表於 04-8-30 13:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我都好似有睇過e間野,唔記得係唔係,好似一班成要十幾個b一齊上o架?
SHRILEY 寫道:

MABEL,
你講個間乜鬼"天才XXXX", 我之前都有上網睇過, 都有D睇頭, 你想點姐, 一齊試呀, 好呀好呀


男爵府

積分: 8434


535#
發表於 04-8-30 13:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哈!哈!應該話係佢唔會同我嘈! :mrgreen: :mrgreen: 通常佢都係唔出聲!於是我就無引!
SHRILEY 寫道:

celia, 我覺得你係一個吾會同老公閙交既人. right? 吾知點解, only覺得 :mrgreen: ?-( ?-(


別墅

積分: 585


536#
發表於 04-8-30 14:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

係有口角不過又唔係話好激果d既.....因為我地從来唔会ayi交既.......我地有傾過嫁、不過無結論之麻、 因為我都唔知想點??


男爵府

積分: 6881


537#
發表於 04-8-30 14:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia,

都估到你係架啦
你今日吾係要做阿茂 (整餅)咩
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


538#
發表於 04-8-30 14:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

喂, 你地快d上來啦, 我又要走架啦. 你地好衰架, 我上親來你地都閃哂, 我一走你地就上來. 吾係真係咁邪a ma ?-( :mrgreen:
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1119


539#
發表於 04-8-30 14:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

MabelChan 寫道:

JA
間野好似叫天才兒童藝術協會,我上web睇到既,0甘Alvie係咪讀緊呢間?好唔好?

Mabel


Mabel,

Alvie係讀緊呢間


男爵府

積分: 8053


540#
發表於 04-8-30 14:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
celia,

都估到你係架啦
你今日吾係要做阿茂 (整餅)咩


係bor, 佢地今日去晒整餅bor, 怪不得知咁靜啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo