影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 70805


521#
發表於 18-4-5 06:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


522#
發表於 18-4-5 06:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


523#
發表於 18-4-5 11:18 |只看該作者
kcm 發表於 18-4-5 00:37
佢未敢鬧我哋住,嫁咗只係兩年,遲d唔敢包
我冇理佢,尤佢黑面

嫁左兩年即係20幾歲妹妹仔? 只可以冇下次

話時話,老公果邊啲亞嫂全部都係半透明,自己似搭枱

我果邊屋企人,我老公及姐夫們都當自己透明

基本上唔係自己屋企人都係低調隱型捱過餐飯就講bye bye算


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


524#
發表於 18-4-5 11:42 |只看該作者
靚寶 發表於 18-4-5 11:18
嫁左兩年即係20幾歲妹妹仔? 只可以冇下次

話時話,老公果邊啲亞嫂全部都係半透明 ...

有30歲了!80後,獨生女
原本一年見幾次,都係食下飯


禁止發言

積分: 70805


525#
發表於 18-4-5 13:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


526#
發表於 18-4-5 14:03 |只看該作者
kcm 發表於 18-4-4 20:50
跟團好ok! 全家hea遊好開心
但對住3日,比我發現有人既真個性
我冇出聲,但佢態度差到 ...

你跟團已經好好了,黑面話之佢,行程照去,如果自由行的話激死你


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


527#
發表於 18-4-6 01:11 |只看該作者
janjan28 發表於 18-4-5 13:08
以後繼續食下飯算唔好再一齊旅行

一定冇下次


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


528#
發表於 18-4-6 01:12 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-4-5 14:03
你跟團已經好好了,黑面話之佢,行程照去,如果自由行的話激死你
...

真係好彩跟團,食住都唔關我事


水晶宮

積分: 63751


529#
發表於 18-4-7 10:45 |只看該作者

回覆樓主:

後悔開左套最美丽的離別, 大家唔使開, 因為睇到人好無奈又唔開心,都係搵套好睇啲正面攪笑的劇黎睇算啦


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


530#
發表於 18-4-7 10:56 |只看該作者
靚寶 發表於 18-4-7 10:45
後悔開左套最美丽的離別, 大家唔使開, 因為睇到人好無奈又唔開心,都係搵套好睇啲正面攪笑的劇黎睇算啦 :thi ...

其實你係咪鍾意友姐?成日開佢d劇,上次拖喼又係佢

你不如開金宣兒套能先接吻嗎,講成熟女人的愛情,啱你


水晶宮

積分: 63751


531#
發表於 18-4-7 11:07 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-4-7 10:56
其實你係咪鍾意友姐?成日開佢d劇,上次拖喼又係佢

你不如開金 ...

友姐同我參不多年紀但佢皮膚滑過雞蛋。。。 ,打針打到 ,我就個牛油果層皮咁 ,佢真是逆天而行怪得誇張


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


532#
發表於 18-4-7 12:05 |只看該作者
靚寶 發表於 18-4-7 10:45
後悔開左套最美丽的離別, 大家唔使開, 因為睇到人好無奈又唔開心,都係搵套好睇啲正面攪笑的劇黎睇算啦 :thi ...
睇劇名已經唔敢開
攪笑劇有套叫《加油吧威基基》,20集,做到16集 ,有人話好好笑,有人話笑唔出


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


533#
發表於 18-4-7 12:11 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-4-7 10:56
其實你係咪鍾意友姐?成日開佢d劇,上次拖喼又係佢

你不如開金 ...
《能先接吻嗎》我有跟播,熟男熟女愛情,不過節奏愈來愈慢,還有12小集


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


534#
發表於 18-4-7 12:13 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-7 12:11
《能先接吻嗎》我有跟播,熟男熟女愛情,不過節奏愈來愈慢,還有12小集 ...

你好少跟播喎,我見初頭口碑唔錯,原來都係中伏


水晶宮

積分: 63751


535#
發表於 18-4-7 12:16 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-4-7 12:13
你好少跟播喎,我見初頭口碑唔錯,原來都係中伏

有邊套唔中伏丫


水晶宮

積分: 63751


536#
發表於 18-4-7 12:17 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-7 12:05
睇劇名已經唔敢開
攪笑劇有套叫《加油吧威基基》,20集,做到16集 ,有人話好好笑,有人話笑唔出 ...

個名超低b

太胡鬧又唔得


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


537#
發表於 18-4-7 12:29 |只看該作者
felixthemom 發表於 18-4-7 12:13
你好少跟播喎,我見初頭口碑唔錯,原來都係中伏
《Misty》中伏先,因為喜歡金南珠,忍唔住從第六集開咗,開頭非常精彩,直至法庭戲開始bugs不斷,最後兩集編劇還將多名角色完全摧毁
Kiss就是追《Misty》期間跟播的。


禁止發言

積分: 70805


538#
發表於 18-4-7 16:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


539#
發表於 18-4-7 22:14 |只看該作者
Heymanma 發表於 18-4-7 12:11
《能先接吻嗎》我有跟播,熟男熟女愛情,不過節奏愈來愈慢,還有12小集 ...

原來你都有跟播,仲未跳?
我跳咗


珍珠宮

積分: 43024

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


540#
發表於 18-4-8 11:37 |只看該作者
janjan28 發表於 18-4-7 16:07
加油吧我有睇,有d幾好笑,但唔係集集好笑
好似話都幾寫實,我遲啲會開

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo