影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


521#
發表於 18-9-12 13:44 |只看該作者
RubyYu07 發表於 18-9-11 22:37
睇返最新一集,又覺得似了!即係會長係陳慧珊,特別觀察左,眼睛似係
...

有無睇愛情的溫度? 當時我睇佢就覺得似陳慧珊最攪鬼係做佢bf 果個勁似樓南光, 笑到噴飯


珍珠宮

積分: 39566


522#
發表於 18-9-12 21:43 |只看該作者
htts 發表於 18-9-12 13:44
有無睇愛情的溫度? 當時我睇佢就覺得似陳慧珊最攪鬼係做佢bf 果個勁似樓南光, 笑到噴飯:j ...

睇到你呢段話我都忍唔住想笑,好想一睇


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


523#
發表於 18-9-12 21:50 |只看該作者
RubyYu07 發表於 18-9-12 21:43
睇到你呢段話我都忍唔住想笑,好想一睇

真係好似㗎快去揾嚟睇下啦


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


524#
發表於 18-9-12 22:22 |只看該作者
RubyYu07 發表於 18-9-12 21:43
睇到你呢段話我都忍唔住想笑,好想一睇

睇吓啦當時笑到喊


珍珠宮

積分: 39566


525#
發表於 18-9-12 22:56 |只看該作者
htts 發表於 18-9-12 22:22
睇吓啦當時笑到喊

心郁郁!重点係套劇好唔好睇先?


公爵府

積分: 25508


526#
發表於 18-9-12 23:18 |只看該作者
htts 發表於 18-9-12 22:22
睇吓啦當時笑到喊

我最想重溫陳慧珊打樓南光嗰場戲


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


527#
發表於 18-9-13 05:09 |只看該作者
RubyYu07 發表於 18-9-12 22:56
心郁郁!重点係套劇好唔好睇先?

我自己喜歡


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


528#
發表於 18-9-13 05:10 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-9-12 23:18
我最想重溫陳慧珊打樓南光嗰場戲



水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


529#
發表於 18-9-15 07:45 |只看該作者
htts 發表於 18-8-10 15:45
有無jm 開左? 我覺得幾好睇, 好多未知的地方

我睇到20集!男女主都係第一次睇
睇完49天後幾鍾意49哥,原來佢已跌去做男二
睇到而家仲有好多迷團未解開,好心急


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


530#
發表於 18-9-15 08:05 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 07:45
我睇到20集!男女主都係第一次睇
睇完49天後幾鍾意49哥,原來佢已跌去做男二
睇到而家仲有好多迷團未解開 ...

係ok 架


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


531#
發表於 18-9-15 08:46 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 07:45
我睇到20集!男女主都係第一次睇
睇完49天後幾鍾意49哥,原來佢已跌去做男二
睇到而家仲有好多迷團未解開 ...

我覺得49哥男一多d.

就係多迷團先覺得佢正呀!
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


532#
發表於 18-9-15 11:25 |只看該作者
kcm 發表於 18-9-15 07:45
我睇到20集!男女主都係第一次睇
睇完49天後幾鍾意49哥,原來佢已跌去做男二
睇到而家仲有好多迷團未解開 ...

之前停播左好耐真係等到頸都長,而家迷團開始慢慢拆解緊睇到好心急,不過女主整容後麻麻地好c9我都係鍾意未整容前嗰個!
而家女主好似係侖侖個ex我覺得佢地幾襯吖好過之前嗰個妹妹仔,侖侖口味好廣泛


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


533#
發表於 18-9-15 11:31 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-15 08:46
我覺得49哥男一多d.

就係多迷團先覺得佢正呀!

我都覺49哥係男一佢出鏡率高過醫生
馬成我打算放棄睇左一集好唔掂加上口碑唔得,嘥左振赫!時間太沉重我又唔係咁想開,你重會睇邊套?我睇你之前圈d相,除左偵探我好似冇邊套想睇添


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


534#
發表於 18-9-15 11:35 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-15 11:31
我都覺49哥係男一佢出鏡率高過醫生
馬成我打算放棄睇左一集好唔掂加上口碑唔得,嘥左振赫!時間太沉重我又 ...

咁要再等下輪啦!新跟播的除偵探好睇就無咩推介住,月尾有幾套新劇, 睇左再話妳知啦!
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


535#
發表於 18-9-15 11:41 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-15 11:35
咁要再等下輪啦!新跟播的除偵探好睇就無咩推介住,月尾有幾套新劇, 睇左再話妳知啦!
...

今次真係”哦多茄”


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


536#
發表於 18-9-15 11:43 |只看該作者
stella816 發表於 18-9-15 11:41
今次真係”哦多茄”

快啦!都係兩個星期有得睇啦!
[


公爵府

積分: 25508


537#
發表於 18-9-15 12:13 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-15 11:35
咁要再等下輪啦!新跟播的除偵探好睇就無咩推介住,月尾有幾套新劇, 睇左再話妳知啦!
...

我都開咗偵探,都ok好睇。不過真係睇唔慣男主冇帶眼鏡look


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


538#
發表於 18-9-15 12:16 |只看該作者
Benbenmum 發表於 18-9-15 12:13
我都開咗偵探,都ok好睇。不過真係睇唔慣男主冇帶眼鏡look

男主眼其實好醜的
[


公爵府

積分: 25508


539#
發表於 18-9-15 12:17 |只看該作者
回覆 stella816 的帖子

呢個女主起碼冇downgrade到侖侖


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


540#
發表於 18-9-15 12:31 |只看該作者
amychoi 發表於 18-9-15 08:46
我覺得49哥男一多d.

就係多迷團先覺得佢正呀!

係咩
49哥點解冇得做男一㗎?佢ok喎!當兵後结果?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo