影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


521#
發表於 19-6-1 07:53 |只看該作者
yuyu.c 發表於 19-6-1 07:32
係呀,仲未出現到d突出,我諗金曜漢已經係最爆出。

佢笑起黎個樣好好睇


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


522#
發表於 19-6-1 07:57 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-6-1 07:53
佢笑起黎個樣好好睇

但仲未吸引到我

404真係好似翻版202,完全唔用吓新橋,有d悶。


男爵府

積分: 7329


523#
發表於 19-6-1 10:43 |只看該作者
bebobebo66 發表於 19-6-1 06:57
我仲未睇,等中字。第三嘅係宋亨俊?之前係X班班長。

係之前X班的班長


男爵府

積分: 7329


524#
發表於 19-6-1 10:50 |只看該作者
wanpig 發表於 19-6-1 07:35
上ig有多左我pick李翰潔鏡頭 而家21,希望繼續上,等一陣就睇。。
...

李翰潔,我覺得佢有少少似香港果位"吳唱K"
1559357425206.JPEG


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


525#
發表於 19-6-1 12:09 |只看該作者
hirolin 發表於 19-6-1 10:50
李翰潔,我覺得佢有少少似香港果位"吳唱K"

...

我其實都覺


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


526#
發表於 19-6-1 12:16 |只看該作者
金曜漢一開始果下跌其實係真跌定假跌?


大宅

積分: 1284


527#
發表於 19-6-1 12:42 |只看該作者
yuyu.c 發表於 19-6-1 07:32
係呀,仲未出現到d突出,我諗金曜漢已經係最爆出。

本帖最後由 山系太太 於 19-6-1 12:44 編輯

我估佢有機會成為第一,除非唔係
又或者中途跑出隻黑馬
金敏奎和金宇碩個樣同外型,暫時未覺得做到center款,遲啲唔知


大宅

積分: 1284


528#
發表於 19-6-1 12:44 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-6-1 12:16
金曜漢一開始果下跌其實係真跌定假跌?

佢跌果下我都嚇咗一跳,但佢應該係專登


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


529#
發表於 19-6-1 12:59 |只看該作者
山系太太 發表於 19-6-1 12:42
本帖最後由 山系太太 於 19-6-1 12:44 編輯

我估佢有機會成為第一,除非唔係

本帖最後由 yuyu.c 於 19-6-1 13:00 編輯

金敏奎實力唔特飛猛進,都好難做center,淨靠樣唔掂。


期待爆黑馬,咁先好睇。


男爵府

積分: 7329


530#
發表於 19-6-1 13:12 |只看該作者
yuyu.c 發表於 19-6-1 12:59
本帖最後由 yuyu.c 於 19-6-1 13:00 編輯

金敏奎實力唔特飛猛進,都好難做center,淨靠樣唔掂。

我成日都覺得金敏奎有少少似珍映初期,怕怕羞羞咁,如果可以出道都應該唔會center,仲未有火爆力


水晶宮

積分: 53729

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


531#
發表於 19-6-1 14:49 |只看該作者
hirolin 發表於 19-6-1 13:12
我成日都覺得金敏奎有少少似珍映初期,怕怕羞羞咁,如果可以出道都應該唔會center,仲未有火爆力
...

可能實力唔夠係會怯。


大宅

積分: 1366


532#
發表於 19-6-1 14:57 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-6-1 07:52
佢今集開頭同公司出場企中間,係好靚仔,相信好有機會入到頭10

希望啦~睇左小小佢地被鬼嚇既片,翰潔一啲都唔驚 有人話佢唔夠綜藝感


大宅

積分: 1366


533#
發表於 19-6-1 15:08 |只看該作者
hirolin 發表於 19-6-1 10:50
李翰潔,我覺得佢有少少似香港果位"吳唱K"

...

係呀,有啲啲似,但佢型好多,佢其實好慘,佢細個喺孤兒院住,到7歲先比人領養,佢為左答謝養父母所以好努力練習,之前參加過unit,但未成功出道 希望佢今次順利啦
1559372882533.JPEG


大宅

積分: 1366


534#
發表於 19-6-1 15:09 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-6-1 07:53
佢笑起黎個樣好好睇

係,好陽光feel


大宅

積分: 1366


535#
發表於 19-6-1 15:12 |只看該作者
hirolin 發表於 19-6-1 13:12
我成日都覺得金敏奎有少少似珍映初期,怕怕羞羞咁,如果可以出道都應該唔會center,仲未有火爆力
...

係,其實你地覺得有無內定?有時覺得佢地影黎影去都係嗰幾個,等啲觀眾靜係留意番嗰堆。。


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


536#
發表於 19-6-1 16:04 |只看該作者
wanpig 發表於 19-6-1 15:12
係,其實你地覺得有無內定?有時覺得佢地影黎影去都係嗰幾個,等啲觀眾靜係留意番嗰堆。。
...

今日走果d,好多都冇印象見過咁


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


537#
發表於 19-6-1 16:05 |只看該作者
wanpig 發表於 19-6-1 15:08
係呀,有啲啲似,但佢型好多,佢其實好慘,佢細個喺孤兒院住,到7歲先比人領養,佢為左答謝養父母所以好努 ...

我都想佢入到前10,今集算係多鏡頭影到佢


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


538#
發表於 19-6-1 16:06 |只看該作者
wanpig 發表於 19-6-1 14:57
希望啦~睇左小小佢地被鬼嚇既片,翰潔一啲都唔驚 有人話佢唔夠綜藝感 :joy ...

咁被嚇驚果d反應係好睇好多嘅


男爵府

積分: 7329


539#
發表於 19-6-1 17:06 |只看該作者
wanpig 發表於 19-6-1 15:12
係,其實你地覺得有無內定?有時覺得佢地影黎影去都係嗰幾個,等啲觀眾靜係留意番嗰堆。。
...

其實我覺得係有少許內定的,用投票都唔知真定假,條數都係報出黎,靜靜地係佢內定既人加d投票率都無人知啦


男爵府

積分: 7329


540#
發表於 19-6-1 17:07 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-6-1 16:04
今日走果d,好多都冇印象見過咁

係啊!走的都係好普通樣,好似未見過出鏡

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo