跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23951


521#
發表於 05-3-2 14:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

CarMan,
Did you find the size 2-3 or is it out of stock???


伯爵府

積分: 18746


522#
發表於 05-3-2 14:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

知你巴閉啦
TingWai 寫道:
chu ma

我今日好勤力成日stand by here
所以唔洗溫書


珍珠宮

積分: 33190


523#
發表於 05-3-2 14:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

奶奶問我,
"8-9度都要同bb沖涼呀?"
我話係.

其實係咪應該唔駛呢??


子爵府

積分: 12555


524#
發表於 05-3-2 14:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sandy,
唔好嬲...唔好嬲....飲返啖茶,
順返條氣。

ymc2727 寫道:

tw, ada,
係去嘅途中炒
您見到我0個時已經係
炒完 -> 黑面 -> 落車 -> 我唔理佢 -> 我買嘢 -> 佢番兜
-> 佢問我呢d駛唔駛買,0個d駛唔駛買 -> 買完嘢比$走得

[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 17686


525#
發表於 05-3-2 14:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car man,
您隻佬聽您講, 華健唔係, 佢要stop我買嘢
跟到實, 佢嘅宗旨係
e家唔買, 第日一定可以買
e家買唔到平, 貴少少第日可以買, 差得幾多
唔好成日買到屋企周圍都係嘢

p.s.: 華健鍾意掉嘢


珍珠宮

積分: 48885


526#
發表於 05-3-2 14:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

chu ma

又講 belly dance
講乜
係咪收到身


伯爵府

積分: 18746


527#
發表於 05-3-2 14:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

易拎,
但係我又頂唔住頸,走去溫哂呢
Elainecnc 寫道:

豬媽:
係咩?!
真係冇溫喎!!我好响應你話:唔溫書得唔得呀!


侯爵府

積分: 23951


528#
發表於 05-3-2 14:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car 仔,
Yes, not only 減肥, but also relax. Karen said it is in Mongkok, her friend's mother, I asked Karen to call me when she will go next time?? Interest, call you.

Karen,
Remember to call us la.
car_pretty 寫道:
[quote]
karen&angus 寫道:
willie,
應該唔貴! 我買package, $1260 十次.
我通常係做45mins message
30mins M6減肥機(係做個肚),
30mins 瞓熱倉.
咁就當三次囉!

willie, karen
係咪減肥?? 預埋我?? 喺邊樹, $1260十次好似好抵喎!!!
仲有咩 choose?? 有冇通淋巴??[/quote]


侯爵府

積分: 24274


529#
發表於 05-3-2 14:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

超忙
53頁?good....

到此一遊!


伯爵府

積分: 18746


530#
發表於 05-3-2 14:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

宜家電視教人跳呀"都市閒情"呀
TingWai 寫道:
chu ma

又講 belly dance
講乜
係咪收到身


大宅

積分: 2201


531#
發表於 05-3-2 14:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

引文:
car_pretty 寫道:
all 人奶 ma, 有問題:
人哋嚟 m 咪??
第一次係點?? 有冇山紅暴發??
呢兩日有 d 啡啡哋色嘢, 唔知係咪嚟料呢??

豬茵
我而家 mon-fir 朝早嵐嵐早餐, 晚餐 & 宵夜, 同埋 sat, sun & public holiday 通常全日會埋身餵, 其餘時間補奶粉, 咁算唔算密?? 呢兩日又冇啡色嘢喎!!!



car pretty:
我滿月黎左一次0甘多
好飄忽架.......
第一日小小啡色
第二日無左
第三日全日total都好似5毫子啡紅色
第四日又無
第五日正常多
第六日黎完(醫生話)
醫生話餵人奶D mami M come 好亂架!
叫我地小心D,好易"中蕉"架!
小心! 小心! 小心! 小心!


珍珠宮

積分: 33190


532#
發表於 05-3-2 14:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy_mother 寫道:
CarMan,
Did you find the size 2-3 or is it out of stock???

e.....無見過bor
等我放工再去look look先


子爵府

積分: 12555


533#
發表於 05-3-2 14:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

car man,
睇吓elise 個身有冇"痴立立" law,
有嘅話開住暖氣 or 暖風機至冲。

CarMan 寫道:
奶奶問我,
"8-9度都要同bb沖涼呀?"
我話係.

其實係咪應該唔駛呢??
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 23951


534#
發表於 05-3-2 14:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

Sandy,
Give me 5. My HB is same as 華健. Their theories are the same and also my HB 鍾意掉嘢. So I don't like shopping with him, always says don't buy:evil: :evil:
ymc2727 寫道:
car man,
您隻佬聽您講, 華健唔係, 佢要stop我買嘢
跟到實, 佢嘅宗旨係
e家唔買, 第日一定可以買
e家買唔到平, 貴少少第日可以買, 差得幾多
唔好成日買到屋企周圍都係嘢

p.s.: 華健鍾意掉嘢


伯爵府

積分: 18746


535#
發表於 05-3-2 14:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

南瓜,
有咁既事咩
咁即係豬豬宜家冇人要啦
Pumpkin_mama 寫道:
chun 媽:你兩個仔未比人mark.. 考慮下小pump pump... 佢係打聲大d... 但平時係屋企都好文靜下.....

豬媽:elise要同謙謙譜戀曲... 豬仔已經out左啦... :mrgreen:


侯爵府

積分: 23951


536#
發表於 05-3-2 14:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

CarMan,
must have a xise 2-3 since I had one in my home. 3-4 must be too big, but 2-3 is appropriate, believe me.


珍珠宮

積分: 48885


537#
發表於 05-3-2 14:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy mother

我又想去下 wo

M6機


子爵府

積分: 12555


538#
發表於 05-3-2 14:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

TW,

豬 ma想講你嗰句:我要做一條識扭腰嘅蛇。
唔知有冇記錯,好似係咁。


TingWai 寫道:
chu ma

又講 belly dance
講乜
係咪收到身
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


539#
發表於 05-3-2 14:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

sandy,

我隻佬要跟實既話,
就係一定唔想我買or一定唔比買.

同你相反, 我會話宜家平唔買,
幾時買? 貴先買? 無錢有平野唔買, 要買貴野!
佢就無聲出.

ps. 佢係唔掉野既. :mrgreen:


伯爵府

積分: 17686


540#
發表於 05-3-2 14:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 --- Part 9

happy,
同聲一哭呀!
旺角? 我同tw 啱呀!
幾時去?邊shu? 快快快

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo