car_pretty 寫道:
[quote]
karen&angus 寫道:
willie,
應該唔貴! 我買package, $1260 十次.
我通常係做45mins message
30mins M6減肥機(係做個肚),
30mins 瞓熱倉.
咁就當三次囉!
引文:
car_pretty 寫道:
all 人奶 ma, 有問題:
人哋嚟 m 咪??
第一次係點?? 有冇山紅暴發??
呢兩日有 d 啡啡哋色嘢, 唔知係咪嚟料呢??
豬茵
我而家 mon-fir 朝早嵐嵐早餐, 晚餐 & 宵夜, 同埋 sat, sun & public holiday 通常全日會埋身餵, 其餘時間補奶粉, 咁算唔算密?? 呢兩日又冇啡色嘢喎!!!
ymc2727 寫道:
car man,
您隻佬聽您講, 華健唔係, 佢要stop我買嘢
跟到實, 佢嘅宗旨係
e家唔買, 第日一定可以買
e家買唔到平, 貴少少第日可以買, 差得幾多
唔好成日買到屋企周圍都係嘢
p.s.: 華健鍾意掉嘢