想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


521#
發表於 11-8-4 13:34 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-4 12:55
唔通kiki有飛?

係呀!
我有罐S-26奶粉唔要, 拎俾個4月mama, 佢俾咗兩張免費飛我呀!
不過呢兩張飛只限5號
我同C6都請唔到假, 冇得去~


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


522#
發表於 11-8-4 13:46 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-4+12:49+有改善就

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-04 發表
係呀! 尋晚, 今朝同頭先lunch泵, 都各泵到90ml左右
算係鬆一口氣喇!! 之前跌到得60ml, 幾驚呀!!!
不過, ...
正常番就好喇




子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


523#
發表於 11-8-4 14:00 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 13:14
我每次去照都好緊張咁問醫生有冇閃閃嫁

我個e生可能都知我緊張
次次一嚟就俾心跳聲我聽吓先~


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


524#
發表於 11-8-4 14:04 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:00
我個e生可能都知我緊張
次次一嚟就俾心跳聲我聽吓先~

我都係,醫生見我咁緊張,
實開聲俾我聽


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


525#
發表於 11-8-4 14:10 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 13:17
你可以點俾我地?

呢點又幾頭痕~
你, 二少奶 & 悅同, 仲有邊個jm去?


伯爵府

積分: 17022


526#
發表於 11-8-4 14:10 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 13:34
係呀!
我有罐S-26奶粉唔要, 拎俾個4月mama, 佢俾咗兩張免費飛我呀!
不過呢兩張飛只限5號
要請假不如weekend先去....
連人工都sit埋


水晶宮

積分: 67418

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


527#
發表於 11-8-4 14:16 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:10
呢點又幾頭痕~
你, 二少奶 & 悅同, 仲有邊個jm去?

我唔係去嫁,
所以唔駛預飛俾我


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


528#
發表於 11-8-4 14:21 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 12:27
我都係
我都冇呀~


伯爵府

積分: 15140

好媽媽勳章


529#
發表於 11-8-4 14:25 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-4 14:16
我唔係去嫁,
所以唔駛預飛俾我
要飛架??我以為係去到就可以入場, 真係大鄉里


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


530#
發表於 11-8-4 14:31 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 14:10
要請假不如weekend先去....
連人工都sit埋

唯一好處係.....星期五去會比weekend少人dd囉!
不過應該都係人山人海~


伯爵府

積分: 17022


531#
發表於 11-8-4 14:54 |只看該作者
minna00 發表於 11-8-4 14:25
要飛架??我以為係去到就可以入場, 真係大鄉里

唔收入場費點賺$$


伯爵府

積分: 17022


532#
發表於 11-8-4 14:54 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:31
唯一好處係.....星期五去會比weekend少人dd囉!
不過應該都係人山人海~

所以我朝早去


侯爵府

積分: 21177


533#
發表於 11-8-4 16:07 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:10
呢點又幾頭痕~
你, 二少奶 & 悅同, 仲有邊個jm去?

交收飛真係超頭痕?依加d飛係你手上?交到就慳返$50,交唔到就當垃圾啦!

你公司近地鐵嗎?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


534#
發表於 11-8-4 16:08 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:31
唯一好處係.....星期五去會比weekend少人dd囉!
不過應該都係人山人海~

係怕d同胞粗老,否則HK就算人多,大家大肚都唔會亂黎。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


535#
發表於 11-8-4 16:12 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-4 13:19
大家都有很大既陰影

我最驚係過左20wks,如果出左世又救唔到。眼白白睇住bb走左,真係痛苦!10wks之前走左都叫做試過,做完手術。咩都無,但20wks後有胎動,又要引產,我諗我真係喊死啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


536#
發表於 11-8-4 16:13 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 13:23
係呀! 尋晚, 今朝同頭先lunch泵, 都各泵到90ml左右
算係鬆一口氣喇!! 之前跌到得60ml, 幾驚呀!!!
不過, ...

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


537#
發表於 11-8-4 16:15 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-3 22:40
已經買咗通草
不過仲未攪清楚通草係增奶定通乳腺,所以唔敢飲住。怕係增奶,而我又塞緊,就塞上加塞。
其實 ...
要黎通奶架...即係解塞..好多mama 塞左都會煲佢黎飲...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


538#
發表於 11-8-4 16:18 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-4 12:03
其中一個朋友試過去健康院兩三次, 試過打電話去book, 又試過冇booking直踩上去
有book嗰次, 佢有發過燒, ...
你有冇手泵...其實想快d 冇事...用手泵係最好...如果冇...用手擠...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


539#
發表於 11-8-4 16:20 |只看該作者
bb 展我明天都會去...不過我唔會咁早入場...到時睇下見唔見到你地啦~



哈哈


侯爵府

積分: 21177


540#
發表於 11-8-4 16:30 |只看該作者
small531 發表於 11-8-4 16:20
bb 展我明天都會去...不過我唔會咁早入場...到時睇下見唔見到你地啦~

你咁堅?有氣有力?帶埋爽爽?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo