立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10627
悅同 發表於 11-8-4 12:55 唔通kiki有飛?
水晶宮
積分: 67418
原帖由 KiKiWitch 於 11-08-04 發表 係呀! 尋晚, 今朝同頭先lunch泵, 都各泵到90ml左右 算係鬆一口氣喇!! 之前跌到得60ml, 幾驚呀!!! 不過, ...
黃二少奶 發表於 11-8-4 13:14 我每次去照都好緊張咁問醫生有冇閃閃嫁
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:00 我個e生可能都知我緊張 次次一嚟就俾心跳聲我聽吓先~
gangting 發表於 11-8-4 13:17 你可以點俾我地?
伯爵府
積分: 17022
KiKiWitch 發表於 11-8-4 13:34 係呀! 我有罐S-26奶粉唔要, 拎俾個4月mama, 佢俾咗兩張免費飛我呀! 不過呢兩張飛只限5號
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:10 呢點又幾頭痕~ 你, 二少奶 & 悅同, 仲有邊個jm去?
積分: 15140
gangting 發表於 11-8-4 12:27 我都係
黃二少奶 發表於 11-8-4 14:16 我唔係去嫁, 所以唔駛預飛俾我
gangting 發表於 11-8-4 14:10 要請假不如weekend先去.... 連人工都sit埋
minna00 發表於 11-8-4 14:25 要飛架??我以為係去到就可以入場, 真係大鄉里
KiKiWitch 發表於 11-8-4 14:31 唯一好處係.....星期五去會比weekend少人dd囉! 不過應該都係人山人海~
侯爵府
積分: 21177
交收飛真係超頭痕?依加d飛係你手上?交到就慳返$50,交唔到就當垃圾啦!
你公司近地鐵嗎?
係怕d同胞粗老,否則HK就算人多,大家大肚都唔會亂黎。
gangting 發表於 11-8-4 13:19 大家都有很大既陰影
我最驚係過左20wks,如果出左世又救唔到。眼白白睇住bb走左,真係痛苦!10幾wks之前走左都叫做試過,做完手術。咩都無,但20wks後有胎動,又要引產,我諗我真係喊死啦!
KiKiWitch 發表於 11-8-4 13:23 係呀! 尋晚, 今朝同頭先lunch泵, 都各泵到90ml左右 算係鬆一口氣喇!! 之前跌到得60ml, 幾驚呀!!! 不過, ...
男爵府
積分: 9670
KiKiWitch 發表於 11-8-3 22:40 已經買咗通草 不過仲未攪清楚通草係增奶定通乳腺,所以唔敢飲住。怕係增奶,而我又塞緊,就塞上加塞。 其實 ...
KiKiWitch 發表於 11-8-4 12:03 其中一個朋友試過去健康院兩三次, 試過打電話去book, 又試過冇booking直踩上去 有book嗰次, 佢有發過燒, ...
small531 發表於 11-8-4 16:20 bb 展我明天都會去...不過我唔會咁早入場...到時睇下見唔見到你地啦~
你咁堅?有氣有力?帶埋爽爽?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy