想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


521#
發表於 11-9-27 18:31 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

Haha yes!! Miss m comes on !!!!! Comes to me!!!!




男爵府

積分: 6108


522#
發表於 11-9-27 18:32 |只看該作者

回覆:hksugar 的帖子

有無驗過呀?




大宅

積分: 4617


523#
發表於 11-9-27 18:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 18:31
好少撞正三個一齊係到 總有一個會唔見左 哈哈 尋日係我

係呢

無錯無錯......明天是誰呢
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


524#
發表於 11-9-27 18:34 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 18:31
Haha yes!! Miss m comes on !!!!! Comes to me!!!!

念緊咒呀~~~~

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


525#
發表於 11-9-27 18:36 |只看該作者
hksugar 發表於 11-9-27 18:20
我都等緊......一係M小姐你快D來......一係就比我中啦.....
等待好辛苦的, 我28/8 Day 1, cycle 31..... ...
Wahhhh~~~妳個cycle都幾長wor....咁等法都幾漫長呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


526#
發表於 11-9-27 18:38 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

明天我仍然要番工 應該唔會失蹤 除非突然忙




男爵府

積分: 6108


527#
發表於 11-9-27 18:39 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

28/8 day1,咁今日咪day30!!! 可以驗下啦如果聽日都唔黎




男爵府

積分: 6108


528#
發表於 11-9-27 18:40 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

發功!




大宅

積分: 4617


529#
發表於 11-9-27 19:04 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 18:39
28/8 day1,咁今日咪day30!!! 可以驗下啦如果聽日都唔黎

829呀傻瓜!!!我星期一已check過喇咩反應都無.....1條線咋!!所以可能明早如我忍不住就check,,,我怕side呀!!!但我又諗過check又無妨呢....因如1條線的話我就安心做sit-up law~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


530#
發表於 11-9-27 19:05 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 18:40
發功!

Miss.M~~~~come on baby~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


531#
發表於 11-9-27 19:20 |只看該作者
我發現post咗呢個topic到現在只三天但好似好漫長哦明天才第四天呢......
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


532#
發表於 11-9-27 20:21 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

其實我黎呢到都好似係兩個星期左右 感覺我地識左好耐咁 哈哈哈哈




男爵府

積分: 6108


533#
發表於 11-9-27 20:22 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

好緊張 希望你中!你係咪用cb 上次話$40 一支果隻?唔知仲有無特價 我仲未買




男爵府

積分: 5940


534#
發表於 11-9-27 20:34 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-27 18:15
妳身理有無咩唔同呀????
自從驗到無m到之後,都係累同腰痛,無乜特別~~~聽日後日我都會間歇性失蹤,下午要帶仔返學,但咁易上到網追post~~
你地洗版洗得太快la


大宅

積分: 2403


535#
發表於 11-9-27 20:34 |只看該作者
我忍唔住用Clear Blue Digital check jor, NOT PREGNANT ar... today Day 30 la...hope for next cycle la... M 小姐請妳快d到


男爵府

積分: 5940


536#
發表於 11-9-27 20:36 |只看該作者
beanbean7511 發表於 11-9-27 20:34
我忍唔住用Clear Blue Digital check jor, NOT PREGNANT ar... today Day 30 la...hope ...
咁又無左幾十蚊la


大宅

積分: 2403


537#
發表於 11-9-27 20:42 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-27 20:36
咁又無左幾十蚊la
係啦,我即刻開咗包卡樂B.... KO 咗佢... wakkakaa


男爵府

積分: 6108


538#
發表於 11-9-27 20:45 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

哈哈 我地係時候要開個新既 用艾風唔駛拉咁遠

只因我番工太無聊 好彩有你地陪下我




男爵府

積分: 6108


539#
發表於 11-9-27 20:45 |只看該作者

回覆:beanbean7511 的帖子

我宜家都係咁諗
要黎就黎!




男爵府

積分: 6108


540#
發表於 11-9-27 20:46 |只看該作者

回覆:beanbean7511 的帖子

下個月再努力 不要灰心




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo