跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17682


521#
發表於 05-11-4 00:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

勁man
戇居SBB 寫道:
66, 睇完你d相,終於見到你honey個樣了


伯爵府

積分: 17618


522#
發表於 05-11-4 00:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

但係佢地見到紅bok bok好開心ga
子昂就揸住兩隻蛋玩到唔願放手
仲打到個殼裂晒,比我收番即 :-(
戇居SBB 寫道:
me 2, but依家都唔興 [quote]
ymc2727 寫道:
:-( :-( :-( fish 舊曆生日, 我冇整紅雞蛋比佢呀
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


523#
發表於 05-11-4 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

戇居SBB 寫道:
66, 睇完你d相,終於見到你honey個樣了


侯爵府

積分: 20995


524#
發表於 05-11-4 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我就比木糠蛋榚謙謙食 [quote]
ymc2727 寫道:
不過我仲衰, only比個假cake fish jar
我點做人老母架
[quote]

謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


525#
發表於 05-11-4 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

yes, but 比我想像中young
ymc2727 寫道:
勁man
[quote]
戇居SBB 寫道:
66, 睇完你d相,終於見到你honey個樣了
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 5531


526#
發表於 05-11-4 00:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

66


伯爵府

積分: 17618


527#
發表於 05-11-4 00:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

咁我都好young(心境) :tongue: :tongue:
戇居SBB 寫道:
yes, but 比我想像中young [quote]
ymc2727 寫道:
勁man
[quote]
戇居SBB 寫道:
66, 睇完你d相,終於見到你honey個樣了
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 20995


528#
發表於 05-11-4 00:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我個廿幾年老死個老婆今朝生左,
佢是0511member
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


529#
發表於 05-11-4 00:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

咁我又冇話你唔young [quote]
ritaor66 寫道:
咁我都好young(心境) :tongue: :tongue: [quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


侯爵府

積分: 20995


530#
發表於 05-11-4 00:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

我地係小,中, 大學同學!
so, 我都好happy, tmw去探佢老婆同個仔
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17618


531#
發表於 05-11-4 00:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

咁出年你地可以兩家人一齊賀low
戇居SBB 寫道:
我個廿幾年老死個老婆今朝生左,
佢是0511member


伯爵府

積分: 17618


532#
發表於 05-11-4 00:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

sa sa
esa 寫道:
66


侯爵府

積分: 20995


533#
發表於 05-11-4 00:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

yes ar, 早一年我又有個同學是0311
0311, 0411 and 0511 now
ritaor66 寫道:
咁出年你地可以兩家人一齊賀low [quote]
戇居SBB 寫道:
我個廿幾年老死個老婆今朝生左,
佢是0511member
[/quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17682


534#
發表於 05-11-4 00:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

今日我第一次同fish 去遊戲室玩
佢比個哥哥hup 呀
個哥哥推佢落地呀
好在, 抱番fish 2嘢就收聲冇喊
今次d 哥哥大叫, fish 只係小cry
要比佢cry 多2次至得


伯爵府

積分: 17618


535#
發表於 05-11-4 00:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

咁你算唔算有d夾硬黎
你謙謙早咗3日wor [quote]
戇居SBB 寫道:
yes ar, 早一年我又有個同學是0311
0311, 0411 and 0511 now [quote]


伯爵府

積分: 17682


536#
發表於 05-11-4 00:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

sa sa, 66,
您地pm 來, pm 去,
不如打電話啦 :tongue:


侯爵府

積分: 20995


537#
發表於 05-11-4 00:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

yes, cry cry 下佢就習慣架喇.
不過fish真係天生斯文, 冇計
ymc2727 寫道:
今日我第一次同fish 去遊戲室玩
佢比個哥哥hup 呀
個哥哥推佢落地呀
好在, 抱番fish 2嘢就收聲冇喊
今次d 哥哥大叫, fish 只係小cry
要比佢cry 多2次至得
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17682


538#
發表於 05-11-4 00:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

係咪3個都係仔先, d 衫可以代代相傳喎
戇居SBB 寫道:
yes ar, 早一年我又有個同學是0311
0311, 0411 and 0511 now


侯爵府

積分: 20995


539#
發表於 05-11-4 00:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

咁你家下係咪想踢走我同草草呀
ritaor66 寫道:
咁你算唔算有d夾硬黎
你謙謙早咗3日wor [quote]
戇居SBB 寫道:
yes ar, 早一年我又有個同學是0311
0311, 0411 and 0511 now [quote]
謙謙在2004年10月29日出世了!


伯爵府

積分: 17618


540#
發表於 05-11-4 00:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 23(02/11/2005)

薇薇
果個乜野哥哥黎ga
你去呢d地方要跟到fish實,做佢ge食蕉ga
我直情做人肉單人圍牆tim ar
ymc2727 寫道:
今日我第一次同fish 去遊戲室玩
佢比個哥哥hup 呀
個哥哥推佢落地呀
好在, 抱番fish 2嘢就收聲冇喊
今次d 哥哥大叫, fish 只係小cry
要比佢cry 多2次至得

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo