跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4493


521#
發表於 06-2-8 09:31 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

where is 夜班媽咪 ama, che, ianmami????

glory:
我一直都好努力做野架.


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


522#
發表於 06-2-8 09:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning!

Toma,
星期日晚可能去唔到仔仔, 亞王book左做推拿.


子爵府

積分: 12388


523#
發表於 06-2-8 09:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning

Toma
星期日天氣好好, outing一流.

tata
努力還努力, 係咪同阿豆有d隔膜呢? :mrgreen:

glory / tata / zeke
我件處女作就快可以開領喇

^o^
如果淨係想知性別我覺得唔需要做amnio.


珍珠宮

積分: 34740


524#
發表於 06-2-8 11:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

唔係呀,個孕婦35-6歲喇,係咪都要做amnio嫁喇.


大宅

積分: 2888


525#
發表於 06-2-8 11:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI,
咦, 咁應該差唔多完成啦喎, 記得POST上黎比我地睇下妳個靚作呀.


禁止訪問

積分: 3506


526#
發表於 06-2-8 11:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4493


527#
發表於 06-2-8 11:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:


googoo:
記得妳之前提過外賣湯website, 可否比多次我. any other delivery soup co in HK Island too?? thanks.

toma:
妳好毒下喎. 粒瘡生向邊?? 乖乖餐餐食清D啦.


珍珠宮

積分: 34740


528#
發表於 06-2-8 12:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:

http://www.smartsoup.com/

hk island應該有第二間,但我冇資料.


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


529#
發表於 06-2-8 12:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Toma,
大毒瘡, 咁要介下口, 唔好去仔仔住啦.
我發現一個地方食翅都好正, 在kwun tong, 搵日一齊去食丫.

Kenji友,
今個sat要上堂wor, 記得溫書呀. C啦, 軒軒竟然玩到連ms chow係邊個都唔記得 , 今晚要谷下佢先.


禁止訪問

積分: 3506


530#
發表於 06-2-8 12:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


531#
發表於 06-2-8 12:39 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma:

我仲心大心細幫mimi報聖心私校/津校.


大宅

積分: 4493


532#
發表於 06-2-8 13:49 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo:
thanks info. if know others, pls let me know la.
妳比我地小好多煩惱, 真好. seems聖心私校 better, right?? (except money matter)

toma:
any心水直資/私校?? 


禁止訪問

積分: 3506


533#
發表於 06-2-8 14:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


534#
發表於 06-2-8 14:21 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:
re soup
問緊friends,有料就比你啦.

re聖心
聖心私小英文程度比一般學校高一級,津小就高半級,但中文就比私小好.其實我tend to比佢讀津小,因一來唔駛學費(但聖心私小學費都唔貴,around$2000),二來唔想佢讀得有壓力.但擔心一旦放棄私小學位,但又抽唔番入津小,咁就變左兩頭唔到岸.

同埋我又想試下marymount,英華同st paul...

tata/toma:
你地冇升小攻略嗎?我有兩本呀,可幫你地睇睇資料.


男爵府

積分: 8163


535#
發表於 06-2-8 15:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

午安))


記住張件作品post上黎呀

他貓
<我一直都好努力做野架>等你好消息

湯媽
有毒瘡就真係要食清少少既野, 唔好食煎炸物, 好似龜岭膏清熱都幾好

re: 小學
雖然我地班小朋友剛入幼稚園, 不過好快又到我地揀小學, 樂樂間學校有小學, 如果學校收的話, 好大機會比佢繼續讀除非派到間好好既津小 :wink:


珍珠宮

積分: 34740


536#
發表於 06-2-8 15:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:

re soup
無料到.但我有時番工會遇到d外賣湯水既送貨亞姐,如我再見到佢地,我幫你問資料丫.


子爵府

積分: 12388


537#
發表於 06-2-8 15:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Glory / Zeke
只係就快開領咋. 開領我仲要高人指點
其實我只識織織織.... 既唔識收針, 又唔識開領


珍珠宮

積分: 34740


538#
發表於 06-2-8 15:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei:

搭下咀先... :mrgreen:

收針好易嫁咋,兩針織埋一針就ok.不過唔知有冇其他收針方法呢?


男爵府

積分: 8163


539#
發表於 06-2-8 15:44 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


嘻嘻…我要有圖係手就會記得點開領同收針

姑姑
另一個收針係用縫針黎收, 有彈弓腳效果


珍珠宮

積分: 34740


540#
發表於 06-2-8 15:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌:

用縫針黎收,咁我就唔識lu. :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo