自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


大宅

積分: 2750


521#
發表於 12-11-20 16:52 |只看該作者
我個小朋友兩歲幾時都有去送佢公公一程,當時我仲大緊肚添!
你的6299c6的意見都係善意,不過他們沒有逆身處地咁諗件事,大吉利是講句,你問下你c6,如果現在走的是他的父母,佢會唔會唔俾個囡出席?


男爵府

積分: 8042


522#
發表於 12-11-20 16:58 |只看該作者
MrsSingSing 發表於 12-11-20 15:12
男家根本係為咗贏場交.......咁多有經驗既人都話小朋友去完冇事,唔去係遺憾,都仍然用鄉例,怕小氣做藉口去 ...

咁你啱呀! 對於我黎講....我都覺得去唔係問題...要有事根本唔出街都可以有事!
之但係而家樓主拎埋各位JM 激烈與好心言論去讀比老爺奶奶聽又如何?
全世界話可以帶小朋友去又如何?

而家擺左上枱....樓主, 樓主C6 , 老爺奶奶全部落唔到台...唔知點收科!!


男爵府

積分: 8366


523#
發表於 12-11-20 17:02 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

婆婆喎!點解唔去得。當年我公公走果時,我都係得幾歲人仔,我都有出席。而家大個咗,我都係精精神神、健健康康、生活愉快。我把口比較衰,以夫家的人咁講,係咪爺爺嫲嫲走咗都可以唔去?



點評

hkaa  我也有同樣想法!  發表於 12-11-20 18:56
冬天的味道


大宅

積分: 2012


524#
發表於 12-11-20 17:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+meko~+於+12-11-19+發表梗帶

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
我真係好傷心(最難過是老公唔支持我)。但我5歲女兒說都想送婆婆上山,送婆婆最後一程。我現在心好痛。



...
你囡囡好生性,囡囡都唔驚,佢地仲出咩聲! 我覺得你老公同老爺奶奶好自私:;pppp:





禁止訪問

積分: 2477


525#
發表於 12-11-20 17:05 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6731


526#
發表於 12-11-20 17:12 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

太太喪母已經很傷心,為夫者在這段時間應多給予支持!爺爺嫲嫲愛錫孫女!難度婆婆不愛錫嗎?最後一程也不讓孫女送最遺憾是婆婆嗎?是孫女嗎?是你太太啊!




伯爵府

積分: 15139


527#
發表於 12-11-20 17:22 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)






侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


528#
發表於 12-11-20 17:28 |只看該作者
婆婆甘親, 無理由唔帶去.....
樓主你唔洗讀返d post 比6299聽, 攪到甘複雜,
只要你立場堅定, 帶女女去盡一份孝心比婆婆, 婆婆在天一定很欣慰.


男爵府

積分: 9144


529#
發表於 12-11-20 17:38 |只看該作者

引用:我係樓主C6我承認我本人是無知和愚昧因為

原帖由 EMILY428 於 12-11-20 發表
本帖最後由 EMILY428 於 12-11-20 12:31 編輯

我係樓主C6
咁你又知唔知你老婆有幾難過,你明唔明?無你老婆,請問何來孫女給老人家仆心仆命?無外母,你何來有老婆?




大宅

積分: 2770


530#
發表於 12-11-20 17:42 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

我爸爸兩年前去世, 囡囡當時五歲多, 守夜和大殮都有出席; 上星期, 到我老爺了, 她當然都有出席啦!
帶孝在身, 應該百無禁忌既!

既然樓主C6, 62 & 99都話唔係堅持唔準妳囡囡去, 咪去比佢哋睇囉!


珍珠宮

積分: 38085


531#
發表於 12-11-20 17:42 |只看該作者
del.


大宅

積分: 1676


532#
發表於 12-11-20 17:43 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

帶!5歲都好大啦!


伯爵府

積分: 15145


533#
發表於 12-11-20 17:45 |只看該作者
我個女只有三個多月大,都去送太婆最後一程。

樓主的C6,你究竟想不想送你外母的最後一程,到時要太太點對面外家的親戚


別墅

積分: 596


534#
發表於 12-11-20 17:53 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 #383)

老爺奶奶是姻親,照常理佢地都要去架。行咩宗教儀式呢? 如果是天主教,基督教就容易handle,你可以全程mark 實阿女;假若行道敎或佛教因儀式較多,可問師父阿囡有無相冲。可以既就同囡囡早點到和鞠躬。等老爺奶奶到來時叫他們帶囡囡先走。第二天上山,已經沒太多儀式,可全程拖住阿女。總之在殯儀館內的禮堂,先人是會保佑後人的。切記不要在出面公眾地方玩!




侯爵府

積分: 22051


535#
發表於 12-11-20 17:54 |只看該作者
Although you've got a lot of people and reasons to support you to bring your daughter along but you still need to respect your C6, 62 & 99.

If I were you, I'd compromise with them and just bring my daughter along for 1-2 hrs during day time.

Don't win the fight & lose your family!


男爵府

積分: 7336

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


536#
發表於 12-11-20 17:57 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

睇唔晒d post , 不過支持帶去,都5歲啦。明白事理架啦




男爵府

積分: 7336

好媽媽勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


537#
發表於 12-11-20 18:00 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

支持帶!




大宅

積分: 4414


538#
發表於 12-11-20 18:01 |只看該作者
攪咩呀...靈堂係個好神聖的地方,做咩俾人話到好似去咗地獄咁架.

講真,人總會有死的一刻,有咩禁忌呢! 咁講法,果啲去靈堂唱聖詩/唸佛經嘅善心人係攞尼賤呀?! 去靈堂係去見死者最後一面,盡最後一點心意,咁驚白事,係咪代表細路仔就唔會遇到先?! 而且帶考,婆婆又係咁親,真係保佑多過有其他成份!

我爺爺過身時,我8歲,我都問返我父母點解當年唔帶埋我去醫院見佢最後一面,我當年喺靈堂上諗下諗下喊咗出尼,結果當晚我咪走埋入佢訓覺的地方(靈堂後面果個室)同爺爺講byebye. 係驚架,咁又點,我愛我爺爺,小朋友都有自己思想架.


男爵府

積分: 8051

畀面勳章


539#
發表於 12-11-20 18:02 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

我會一定帶


伯爵府

積分: 16672

好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


540#
發表於 12-11-20 18:11 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

5歲,應該無問題,我親友做賓儀呢行,當年我姨走時表弟只有兩歲都照帶,最後一程,應表孝心rip


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo