興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


521#
發表於 13-1-16 13:36 |只看該作者
sfll 發表於 13-1-16 12:35
見係羊羊里咋,丁頁 亻主 先

..好似好美味喎~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


522#
發表於 13-1-16 13:38 |只看該作者
sfll 發表於 13-1-16 12:37

呢間係咪係石糖咀老麥附近? 如是, N年前去過~~~

點評

sfll  坤記,昨晚去過 {:1_1:}  發表於 13-1-16 13:40
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


版主

積分: 81026

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 版主 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


523#
發表於 13-1-16 13:38 |只看該作者
wonderlulu 發表於 13-1-16 13:34
呢個公眾騎術學校有得學, 約$400ph, 但要自備GEAR, 排隊好長。

禾17,8歲時年少輕狂,曾有加入學騎馬做騎師行列,好在茅暴露俾父母知
生離死別, 並不可怕, 可怕的是自私的靈魂


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


524#
發表於 13-1-16 13:39 |只看該作者
IgnatiusWong 發表於 13-1-16 12:39
禾帶飯

禾懶帶飯

如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


525#
發表於 13-1-16 13:41 |只看該作者
bing-jing 發表於 13-1-16 13:04
大 C ........乜里今日都咁重口味? 上面煲仔飯 .......下面就米田共 ??? ...

...企毛錯丫...

上吃煲仔飯,

下出米田共....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


526#
發表於 13-1-16 13:43 |只看該作者
三順 發表於 13-1-16 13:09
各位朱尾,請問自助餐有冰度巧吃哇

要睇你個不直喎...

講真, 家陣D自助餐, 平既冇咩吃, 貴既又太貴....我情願吃放題囉...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


527#
發表於 13-1-16 13:44 |只看該作者
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &extra=page%3D1

貓面發生咩事


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


528#
發表於 13-1-16 13:44 |只看該作者
三順 發表於 13-1-16 13:14
禾地吃典拿哇

文華癲拿唔係好貴咋喎, 早兩年都係3舊幾咋...真係估佢唔到...不過家陣幾銀我就唔知喇...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


529#
發表於 13-1-16 13:49 |只看該作者
三順 發表於 13-1-16 13:14
禾地吃典拿哇

寒燒啱冇??

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=8035

呢間好吃, 又平...........不過係灣仔,

尖咀好似有分店, 不過睇佢D食評好似唔係咁好, 我去開灣仔個間, 尖咀未吃過....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


530#
發表於 13-1-16 13:50 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-1-16 13:15
係咩~~~ 毛追開佢post哇
佢咁高調 睇怕經已全校都知

..我睇過DD, 講到佢呀仔百項全能咁..
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


531#
發表於 13-1-16 13:50 |只看該作者
180 發表於 13-1-16 13:49
寒燒啱冇??

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=8035

尖咀同灣仔差唔多架 好耐無去啦


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


532#
發表於 13-1-16 13:50 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-1-16 13:16
學咁多範呀 一係天才 一係範範都唔掂

周身刀
















不過冇張利~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


533#
發表於 13-1-16 13:51 |只看該作者
180 發表於 13-1-16 13:50
..我睇過DD, 講到佢呀仔百項全能咁..

所以咪話一係天才........


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


534#
發表於 13-1-16 13:55 |只看該作者
sfll 發表於 13-1-16 13:38
禾17,8歲時年少輕狂,曾有加入學騎馬做騎師行列,好在茅暴露俾父母知
...




女騎C~~~~~~~~~~~~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


535#
發表於 13-1-16 13:58 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 13-1-16 13:50
尖咀同灣仔差唔多架 好耐無去啦

有時企會有三文魚懶~~~~~

最衰唔係時時有...同埋限時1.5鐘~~~
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


536#
發表於 13-1-16 14:05 |只看該作者
午安.......嗚.........做死人喇,
我hea 慣架嘛


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


537#
發表於 13-1-16 14:06 |只看該作者
本帖最後由 RSG媽媽 於 13-1-16 14:09 編輯
180 發表於 13-1-16 13:58
有時企會有三文魚懶~~~~~

最衰唔係時時有...同埋限時1.5鐘~~~

我唔食生野 拿來燒會唔會比人鬧架


珊瑚宮

積分: 118281


538#
發表於 13-1-16 14:07 |只看該作者
sfll 發表於 13-1-16 13:38
禾17,8歲時年少輕狂,曾有加入學騎馬做騎師行列,好在茅暴露俾父母知
...
我細個都鐘意, 但覺得好貴, 前幾年有個同樹去學, 結果跌斷腳。


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


539#
發表於 13-1-16 14:16 |只看該作者
180 發表於 13-1-16 13:58
有時企會有三文魚懶~~~~~

最衰唔係時時有...同埋限時1.5鐘~~~
三文魚懶.........................嘩,
咪引我.......嗰日我去豬豬叔婆見到,
直頭企定定喺樹望字,
有個C師仲問我係咪好想買

諗起流口水..................
仲有....有次去板長食個大吞拿魚懶...
嘩.......我好似變味皇咁,
真係好想大嗌好鬼好味


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


540#
發表於 13-1-16 14:16 |只看該作者
亞貴 發表於 13-1-16 14:16
三文魚懶.........................嘩,
咪引我.......嗰日我去豬豬叔婆見到,
直頭企定定喺樹望字,

你流下口水睇下好啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo