心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28065


521#
發表於 06-8-17 16:13 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

點鬼知呀...一望d麵已經見到重係硬架

[quote]
ringoivy 寫道:
佢停電之喎, 典解d命灰唔熟架 佢唔是用電爐雷只命呀 [quote]


翡翠宮

積分: 76971


522#
發表於 06-8-17 16:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

是咪巧似禾荷苞咁茅水呀 [quote]
Ivy124 寫道:
點鬼知呀...一望d麵已經見到重係硬架


公爵府

積分: 28065


523#
發表於 06-8-17 16:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

88 ...我都去做野先

JAY媽 寫道:
各位主妹!我又要紅J仔去做治療喇~~~~巾晚再見~~~~


珍珠宮

積分: 41557


524#
發表於 06-8-17 16:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

唔怪得你個個WEEKENDS都有街去啦
我都成日買野,但同老公出街,買得多,我怕佢會哦我


Ivy124 寫道:
錯喇...錯喇...我係一個非常鍾意周街去o既人o黎架
我出街好小唔買野架

[quote]
小小靖 寫道:
哈~~你好似我呀,我又係好怕同人迫,反而我老公就唔係,佢好鐘意周圍去,就算無野買都唔緊要
但有時行街,都係專登去架啦
都唔一定要買野呀~~~


伯爵府

積分: 18231


525#
發表於 06-8-17 16:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我諗要到星期一last day清貨禁先至會平!
Ivy124 寫道:
咁即係唔駛去啦....重貴過出面喎


男爵府

積分: 5993


526#
發表於 06-8-17 16:15 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

蛋禾試下去CHOW下先...
Ivy124 寫道:
唔駛排期架...我細個時我亞媽帶過我去彩雲村一間政府牙醫度睇牙...但就要早d去o羅籌lor

我唔記得間野叫咩名...但而家都重有向度

[quote]
JAY媽 寫道:
我都知呀,但就係吾知响邊樹睇同埋排期剝囉!!! [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


伯爵府

積分: 18231


527#
發表於 06-8-17 16:17 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禁你好襯而家仲未有細路生多D, 因為帶小朋友入去都好危險~
WINNIEYIP 寫道:
唉~~~禾其實械入去襯吓熱鬧豬嘛,因為香港矛乜地方巧去


伯爵府

積分: 18231


528#
發表於 06-8-17 16:19 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禁就真係唔知woo~
JAY媽 寫道:
但會吾會有D零食响七面買吾到架???


公爵府

積分: 29725


529#
發表於 06-8-17 16:34 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾拱大個人入去刀有危險呀 禾被人打傑哂d $呀[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1081.gif[/img]其實禾3年前,禾同難友入去,真械被人扒左500蚊就真既[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_163.gif[/img][quote]
elaineho73 寫道:
禁你好襯而家仲未有細路生多D, 因為帶小朋友入去都好危險~[quote]


伯爵府

積分: 18231


530#
發表於 06-8-17 16:43 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

D 人禁狼呀!
WINNIEYIP 寫道:
禾拱大個人入去刀有危險呀 禾被人打傑哂d $呀[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1081.gif[/img]其實禾3年前,禾同難友入去,真械被人扒左500蚊就真既[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_163.gif[/img]


公爵府

積分: 29725


531#
發表於 06-8-17 16:47 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

如果唔比人扒d$,禾刀灰比d攤檔d人打傑哂d $架[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1088.gif[/img][quote]
elaineho73 寫道:
D 人禁狼呀! [quote]


公爵府

積分: 28065


532#
發表於 06-8-17 17:10 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係咪荷苞急性肝硬化呀

[quote]
ringoivy 寫道:
是咪巧似禾荷苞咁茅水呀 [quote]


公爵府

積分: 28065


533#
發表於 06-8-17 17:12 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係呀...因為我地兩公婆都好鍾意行街架

[quote]
小小靖 寫道:
唔怪得你個個WEEKENDS都有街去啦
我都成日買野,但同老公出街,買得多,我怕佢會哦我



翡翠宮

積分: 76971


534#
發表於 06-8-17 17:13 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

但禾兩公婆刀唔鍾意行街街 [quote]
Ivy124 寫道:
係呀...因為我地兩公婆都好鍾意行街架


公爵府

積分: 28065


535#
發表於 06-8-17 17:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇



[quote]
WINNIEYIP 寫道:
如果唔比人扒d$,禾刀灰比d攤檔d人打傑哂d $架[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1088.gif[/img][quote]


公爵府

積分: 28065


536#
發表於 06-8-17 17:18 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係呀....咁平時你地會帶大細寶去邊架

[quote]
ringoivy 寫道:
但禾兩公婆刀唔鍾意行街街 [quote]


男爵府

積分: 7531


537#
發表於 06-8-17 17:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

WINNIEYIP 寫道:
如果唔比人扒d$,禾刀灰比d攤檔d人打傑哂d $架[img align=left]http://www.hk-laufamily.com/_1088.gif[/img][quote]
elaineho73 寫道:
D 人禁狼呀! [quote]


男爵府

積分: 7531


538#
發表於 06-8-17 17:28 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇


公爵府

積分: 28065


539#
發表於 06-8-17 17:37 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

886 bobo....o聽日記住上o黎玩呀


公爵府

積分: 29725


540#
發表於 06-8-17 17:52 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

有人打雷叫禾下升旗去鄭工呀 械反仔鄭架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo