立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15947
原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表 我侄仔一家返咗來HK玩,我媽早2晚開玩笑叫我整包佢食,雖然我推咗話尋晚唔得閒,結果今朝衰心軟未瞓醒就去 ...
原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表 早起的人兒有糖水食
原帖由 bellaho 於 13-12-15 發表 食譜參考自Heidi 的blog http://handeblog.pixnet.net/blog/post/153862058-%5B%E9%A3%9F%E8%AD%9C%5D-%E8% ...
子爵府
積分: 14186
波子 發表於 13-12-15 11:40 不锈鋼可以刷得甩d漬, 我隻五層不锈鋼WOK都用左十幾年, OK! 至緊要隻WOK夠熱才煎/煮, 唔會咁易"痴":funny ...
積分: 14184
原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表 明喇,不過我都好怕d pan/鍋煮到有漬,除不鏽鋼外,我都唔敢搵嘢大力刷,但唔c刷d漬又一路喺度 ...
原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表 陰變咗陽
原帖由 MaiGao 於 13-12-15 發表 首領係出面美樂post copy架 新款啲程式無得set高低火,煲果陣又無咁滾
原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表 頭先焗初期,頂到呢,蓋錫紙蓋唔實個蓋
原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表 刷唔甩d漬
珍珠宮
積分: 45774
原帖由 MiuMiuChow 於 13-12-15 發表 晏起貓兒唯有吃自家豆腐花
原帖由 tensi819 於 13-12-15 發表 爆到呢
原帖由 波子 於 13-12-15 發表 請你食一碗!
原帖由 pandaray 於 13-12-15 發表 係呀. WOK夠熱先落油.五層WOK 性質唔同. 如果全不锈鋼又貴又唔同.
MiuMiuChow 發表於 13-12-15 12:07 晏起貓兒唯有吃自家豆腐花
fish9288 發表於 13-12-15 12:16 係law。。尤其易潔pan,有漬可以點去?
fish9288 發表於 13-12-15 12:21 我都係,海綿去吾到易㓗pan D油漬
波子 發表於 13-12-15 12:25 靚不銹鋼刷唔甩?
原帖由 pandaray 於 13-12-15 發表 3M個款有兩用. 一面係海棉, 另一面係可以清油漬
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy