跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8390


5401#
發表於 05-9-1 22:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
呢啲咪叫[size=large]『有來有往』囉!有啲人係唔會明架喇!話緊你呀...知唔知呀~~
我同事仲欠好多,其實佢冇刻意儲,佢只係有就擺晒係電腦上面之嘛!
我今日中Minnie同埋亞仔話公公中隻白雪公主(佢冇比我睇過,唔知係唔係...) 如果我同事要隻Minnie同我換,你就唔駛比我喇!
係喎...今日見到有加送喎,又係mega雪條(不過今次賣貴咗$0.9),你又可以大量入貨喇!
郵票....我唔要喇,要咁多嚟做乜丫,寄情信比你都寄唔切喇! :tongue:


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5402#
發表於 05-9-1 22:37 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
mega果隻雪條5.9唔係好抵...
我寧願食荔枝舌頭呀
現在bcd也病晒(亞b今日加入埋做病君)
成櫃雪條
:-(


男爵府

積分: 8390


5403#
發表於 05-9-1 22:44 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
今日開始我個同事走咗,冇人陪我食雪條...而且我努力減磅,所以我都冇買lu....
快啲睇好佢喇,傳染埋你哋就慘喇...


伯爵府

積分: 17555


5404#
發表於 05-9-1 23:13 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Allison
Please check PM.

http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5405#
發表於 05-9-1 23:16 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

好累呀....... 開學真係唔易呀,有好多嘢要準備,返學放學都要走4轉,[size=medium]ABCD媽我真係[size=x-large]咗你啦,點攪4件呀. :-( :-( ,遲D到個女做功課&考試我重C呀,我間屋都重未執完呀 :-( :-(
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5406#
發表於 05-9-1 23:30 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

各位
今日路經新城市見到Citysuper開咗啦
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17555


5407#
發表於 05-9-1 23:35 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

I&I Mom
我個女好早上校車呀,6:55分上車跟住到我個仔7:55分上車呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5408#
發表於 05-9-1 23:45 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing
哈哈...我間屋也未執完架...全部堆晒放在窗邊
等老爺有心機才執算了

我今日也走好多轉
呢頭返學..我去買送..
放d送在屋企...果頭又話要接放學
唔好佩服我....因我已經癲左的了...
哈哈
該用戶已被刪除

5409#
發表於 05-9-2 00:03 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

5410#
發表於 05-9-2 00:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8390


5411#
發表於 05-9-2 09:16 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

亞仔今朝返學喊喎....激4~~


男爵府

積分: 5574


5412#
發表於 05-9-2 09:46 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Tszlok:

琪琪都要剷幾次先起身 :evil:


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5413#
發表於 05-9-2 10:04 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
做咩喊呀?
又要洗出零食招?


男爵府

積分: 8369


5414#
發表於 05-9-2 10:22 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽:
我今朝在學校門口見到樂仔,個樣好似未訓醒。 昨晚好夜訓?

RCHU:
我都鏟左一輪才鏟得郁隻豬仔起床。 :-x 但最先要鏟醒自己,慘∼ :-(

ABCD媽:
thanks!!!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5415#
發表於 05-9-2 10:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

yy
哈哈哈,,,唔洗客氣....舉手之勞...


子爵府

積分: 11434


5416#
發表於 05-9-2 11:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我今朝都有湊諾妍返學呀, 佢好開心呀, 不過我就好 hurry back to office....


男爵府

積分: 8390


5417#
發表於 05-9-2 12:58 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
頭先打電話比佢,問佢做乜喊,佢話想跟我返工喎...

yy:
唔係呀,同平時一樣之嘛,可能喊完卦,都唔知佢喊左幾耐... ?-(


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5418#
發表於 05-9-2 13:01 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
o甘係你唔岩啦...佢都係想返工養家o者...
哈哈哈哈


男爵府

積分: 8390


5419#
發表於 05-9-2 13:21 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
呵!養邊頭家先... 仲係跟我返工,咁我咪即係冇得退休...


男爵府

積分: 8369


5420#
發表於 05-9-2 13:22 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

all:
的起心肝開始執包袱,發現有九個粉紅色的量高尺,呢.....n咁耐以前、有個熊仔公仔果個呢.....還有沒有人想收留呀?

樂媽:
唔知點解,芝芝都好鍾意跟我返公司。
send左隻貓俾你啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo