在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12599


5401#
發表於 05-6-13 13:35 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

poohpooh,
買幾多huggies先可以+15蚊換架? 我無用huggies, 不過huggies係唔錯架?
poohpooh1668 寫道:
有無bb用huggies呀? 我想換呀!!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


5402#
發表於 05-6-13 13:36 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh
issac is using their wet tissue
what can i do for you ????

poohpooh1668 寫道:
有無bb用huggies呀? 我想換呀!!
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


伯爵府

積分: 17559


5403#
發表於 05-6-13 13:48 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

慧兒雅聚委員會

who are you?


子爵府

積分: 10722


5404#
發表於 05-6-13 13:51 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

你估下
wensi 寫道:
慧兒雅聚委員會

who are you?


男爵府

積分: 5063


5405#
發表於 05-6-13 13:53 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

聽講吉X島都有小朋友浴袍買.
你去look look 應該唔會好貴.
[/url]


大宅

積分: 4672


5406#
發表於 05-6-13 14:03 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

嘩.........我件餅分開2次,每次都係脫一隻下面智慧牙,佢都可以當減肥,瘦o左好多。

脫下面o既智慧牙係痛D,我試過脫上面o既智慧牙都唔痛。
YYLam 寫道:
kitmum, 唔係一次過, 分2次, 一次脫一邊


男爵府

積分: 5063


5407#
發表於 05-6-13 14:08 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔關事架.
上面既牙應該難脫D 因為唔就位
我老公上次要開刀脫.. 痛到鬼哂咁嘈
[/url]


子爵府

積分: 12599


5408#
發表於 05-6-13 14:12 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

主要睇使唔使開刀, 開親刀實痛。我頭先望真d, 隻牙生到撐開牙肉, 唔怪得咁痛, 同埋無位已經向面果邊迫埋去。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


5409#
發表於 05-6-13 14:13 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我都係唔夠位出,要開刀,$1500,又唔多痛喎
mycathy 寫道:
主要睇使唔使開刀, 開親刀實痛。我頭先望真d, 隻牙生到撐開牙肉, 唔怪得咁痛, 同埋無位已經向面果邊迫埋去。


大宅

積分: 4672


5410#
發表於 05-6-13 14:21 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

如果你要做,你都要等d牙肉消哂腫先可以做。
mycathy 寫道:
主要睇使唔使開刀, 開親刀實痛。我頭先望真d, 隻牙生到撐開牙肉, 唔怪得咁痛, 同埋無位已經向面果邊迫埋去。


侯爵府

積分: 23722


5411#
發表於 05-6-13 14:22 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy,

如果你想生bb, 盡快mok左佢啦, 到時你有左, 先要mok就唔係咁好。


子爵府

積分: 10722


5412#
發表於 05-6-13 14:23 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

嘩,好幾日唔見你喇喎,你去左邊樹反呀?
Alexismama 寫道:
cathy,

如果你想生bb, 盡快mok左佢啦, 到時你有左, 先要mok就唔係咁好。


侯爵府

積分: 23722


5413#
發表於 05-6-13 14:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

pooh博士

你又唔升下級蚯蚓我返嚟, 無動力呀嘛

其實個個都放左兩日假, 點會見到我喎


大宅

積分: 4672


5414#
發表於 05-6-13 14:26 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

係咁arm陀bb時先痛,就大煲。
Alexismama 寫道:
cathy,

如果你想生bb, 盡快mok左佢啦, 到時你有左, 先要mok就唔係咁好。


大宅

積分: 4672


5415#
發表於 05-6-13 14:28 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

個個都走哂去私竇,哩度都冇咁旺場。
Alexismama 寫道:
pooh博士

你又唔升下級蚯蚓我返嚟, 無動力呀嘛

其實個個都放左兩日假, 點會見到我喎


子爵府

積分: 10722


5416#
發表於 05-6-13 14:29 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

我幾時做左博士都唔豬既???
Alexismama 寫道:
pooh博士

你又唔升下級蚯蚓我返嚟, 無動力呀嘛

其實個個都放左兩日假, 點會見到我喎


子爵府

積分: 12599


5417#
發表於 05-6-13 14:30 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

alexismama,
嘻嘻~! 生bb應該係出年既事lu~! 不過都會盡快搞掂d牙。

kitkitmum,
係呀, 最少都要等兩粒飛滋好返。同埋要等d同事放完假
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 5063


5418#
發表於 05-6-13 14:31 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

唔係呀. 唔係呀. 我成日都係度.
[/url]


子爵府

積分: 10722


5419#
發表於 05-6-13 14:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

me too
海魚媽 寫道:
唔係呀. 唔係呀. 我成日都係度.


侯爵府

積分: 21395


5420#
發表於 05-6-13 14:32 |只看該作者

Re: ~返工上網升級版~(Part 6)

cathy

你甘既情況多數都要開刀架啦.

上邊的牙不駛開刀, 兼一d都不痛.

下邊果隻就真係......當減肥 肯定平過d纖體公司好多. 話時話我還有一隻未mok

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo