跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5574


5421#
發表於 05-9-2 15:32 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
原來蘇老師都唔做啦 :-( 今日派了新書, 還有很多表格要填

ee仔:
做乜今日去學校既


男爵府

積分: 8369


5422#
發表於 05-9-2 15:39 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU:
Ms So都唔做啦!西瓜老師豈不剩得Ms Chan? :-(
今晚齊齊努力填表和包書囉∼
白兔組的班主任是誰?


男爵府

積分: 8390


5423#
發表於 05-9-2 16:58 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY:
收到喇,不過未有時間睇.... thx....
亞仔話白兔組有四個老師,佢講過姓乜,但我唔記得lu~~

yy、rchu:
唔怪得我講親蘇老師,亞仔都話佢走左啦,原來真係冇做~~


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5424#
發表於 05-9-2 18:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
深水步有無有蓋的膠杯仔...和毛巾筒仔呀
比小朋友返學果d

各媽咪
今日帶住四大天王去市中心
先試左果間7/f的香x坊....食新加坡野果間
佢地的tea 15元起
今日叫左炒蘿蔔糕,迷你火窩,沙嗲,芝麻炒麵四個餐
最貴係迷你火窩..48元
最平係沙嗲(3串架乍)..18元..
連野飲...野飲係d特色飲品
我最喜歡係萍果玫瑰茶
comment
炒蘿蔔糕,<--唔正宗...亦煎唔香
迷你火窩,<--騙人..火窩無火...係一碗好細的豬肉麵
沙嗲,<--幾好味..不過好細串
芝麻炒麵<--凍的豉油王炒麵...加d芝麻在面..
@_@
o甘就百幾銀....食完個個仍肚空空
走去"思思縮扒"行個轉
打算買d野食
點知....一個腸仔包也16元...我拿拿聲打退堂鼓
不過一入一出...也用左我半小時有多...好迫
然後去商務買本書
唉...


男爵府

積分: 8390


5425#
發表於 05-9-2 21:17 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
毛巾筒仔應該有,有蓋的膠杯仔就要睇下喇...你想買幾多?咩嘢公仔呀?咩嘢價錢?我去睇下喇! 你今日有冇睇新聞...果到比人掃老翻呀.....
嘻...我有No.9呀....你要唔要呀....唔收你錢又點話唧~~


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5426#
發表於 05-9-2 21:19 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
我想搵維尼或hello kitty..
杯和個筒.....每樣15元左右..
thanks你幫我looklook
今日深水步果d批發店比人掃場
睇怕未必有了

9號要呀要呀...
錢....禮金扣...(哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈)


男爵府

積分: 8390


5427#
發表於 05-9-2 22:14 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

abcd媽:
係咪即係每樣一個?我明天去昅昅喇!
喂....啲禮金咁扣法好易冇喎....到時會唔會要你比返禮金我呀~~

頭先搭車途中,我同亞仔講:
我:你今日見唔見到同學A?
仔:有呀...
我:咁有冇見到同學B?
仔:有呀...仲有邊個..邊個呀~~
我:咁有冇黃紫X呀...
仔:吓....
我:黃紫X呀....
仔:.........唔出聲陰陰咀


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5428#
發表於 05-9-2 22:16 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
哈哈哈....唔怕扣...

兩個也係o甘
我一提樂樂也係陰陰咀笑


伯爵府

積分: 17557


5429#
發表於 05-9-2 22:20 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

各位XX媽咪
現在每個主題室都有一位負責的老師叫做課長,所以每日上堂都可能有唔同的老師加入,但每班都係維持3位主要老師,我小西瓜無陳老師喎,有李老師,游老師,馬老師有好多舊的老師走了,又有好多新的老師.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17557


5430#
發表於 05-9-2 22:25 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我3個小寶貝9點鐘訓曬覺之後開始我的工作,做到現在,但係還有機衫,佢地早訓我就可以早訓,如果唔係就真係唔知做到幾點啦. :-( :-( 小學個書包好重呀,執咗書都好重,但係又真係有好多嘢帶.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


伯爵府

積分: 17557


5431#
發表於 05-9-2 22:28 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

我有20包萬朝愛思康2號你地有無人要呀.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 8390


5432#
發表於 05-9-2 22:42 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

wing:
學費減免張form係咪要問老師攞?定係會夾係手冊架? ?-(


伯爵府

積分: 17557


5433#
發表於 05-9-2 22:43 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

樂媽
你寫係手冊到話要申請表,老師會交比小朋友的.
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


男爵府

積分: 5036


5434#
發表於 05-9-3 09:55 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCB 媽 ,

快 D 擇 好 時 辰 去 開 擅 作 法 , 求 明 天 無 下 雨 ,天氣 好 , 人 人 開 心 , [size=xx-large]唔 該 晒
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


大宅

積分: 3860


5435#
發表於 05-9-3 10:15 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

RCHU01 :


我同妮端講如果可以一早起床,快快趣趣飲奶 ,我就同佢一齊上校車(佢好很家長接送), 佢做得到, 我便同佢一齊law,順便去學校望下見唔見到佢d 老師, but 收唔到料; 琪琪剪短頭髮好好睇 :lol:

昨晚我問妮端老師姓嘜, 佢話係陳老師 , 其他的就唔記得.


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5436#
發表於 05-9-3 10:25 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

Allison
哈哈,,okok

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/17text/A7-067.gif[/img][img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/17text/A7-067.gif[/img]唔好落雨....唔好太晒....風和日麗...我愛迪士尼...哈哈哈


男爵府

積分: 5036


5437#
發表於 05-9-3 10:58 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

辛苦 你 啦 !!

ABCD媽咪 寫道:
Allison
哈哈,,okok

[img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/17text/A7-067.gif[/img][img align=right]http://home.so-net.net.tw/pennywu6699/images/17text/A7-067.gif[/img]唔好落雨....唔好太晒....風和日麗...我愛迪士尼...哈哈哈
http://www.flickr.com/photos/asas_family/sets/72157601057744979/


男爵府

積分: 8369


5438#
發表於 05-9-3 12:13 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

ABCD媽:
謝謝!

ee仔、RCHU、樂媽、Allison:
eee....芝芝話綿羊組都係陳老師做班主任喎~ ?-( ?-( ?-(她深信蘇老師和馬老師在另一個班房,只係她看不見咁話。
昨天一人一件花生酥。

910 9:30am去教堂開家長會喎!

wing:
馬老師返來?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


5439#
發表於 05-9-3 12:22 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

個天好黑呀...真係開窗又唔係...開冷氣又唔係

明天你地都係帶定遮好d...預備雨衣比小朋友
最好多一套衫...萬一濕身有得替換


大宅

積分: 3860


5440#
發表於 05-9-3 12:40 |只看該作者

Re: 沙田媽咪會 (part 4)

YY,

O ! 敢我估陳老師是來探吓佢D小西瓜組學生,因K1不用上課 (呀女講比我聽時佢好鬼開心添) :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo